• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen

God morgen fra Ris. I dag blir det en tur innom Abarthforhandleren for å prøvepakke til Italiaturen om 12 dager. Ellers ingen store planer for dagen. Ha en avslappende lørdag du også.

Re: God lørdag morgen

En tidlig, men god morgen fra Volantra i Cinque Terre. Sola har akkurat stått opp og det er hittil ikke observert turister som ødelegger stedet. Får se om ikke denne dagen kan gjøre noe med det :)

God morgen fra Værnes. Ikke verdens beste vær her, men vi får se om det ikke blir en tur inn til sentrum for det. Fin tur med SAS opp hit i går med hyggelig opplagt crew. Straks ned til frokost. Ha en fin en! :)

Mornings. Her skal man i et bryllup i dag, men for min del er jeg veldig +1 akkurat her. Får håpe vielsen går kjapt unna og baren åpner tidlig. Ha en fin dag

God morgen fra Hotel Odessos, Varna. Akkurat i det jeg skriver dette smeller Marinemusikken til utenfor her, så må ut for å titte. Kaffe på balkongen. Hjemreise 22:25 med DY i aften, dessverre. Kjedelig tid å reise på også, klokken er vel fort 03:00 før man er ankommet heimen. Fin-fin lørdag ønskes!

God morgen fra Stockholm. Barn på armen og OL på TV borger for en fin morgen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Stavanger. Her har vi et noe utrivelig vær, det plasker ned. Følgelig er det lite å gjøre utomhus. Virkelig synd er det, for jeg hadde planer om å kappe til endel belegningsstein utforbi her. Men arbeidet springer jo ikke avsted, så det kan jeg "kose" meg med det en annen dag.
Frokost er inntatt og det drikkes kaffe fremfor TV'n.
Ha en fin fin dag, forumister! :)

God lørdag formiddag fra en kantine nær..... eh, meg?

Litt lett sikringskost før avgang, for første gang med irskregistrert fly innenriks i et annet land enn Irland.

1d9c5f9bfb1d3f3150019181419ec1c5.jpg

Ha en god en :)

God morgen fra Billund 'International', hvorfra Team GB skal fragte
mig på en sviptur til London. LH og en FR er lige trillet af sted, og
p.t. boarder både Ryanair og Norwegian til ALC. De kan de sikkert få
meget sjov ud af!;).
Alle ønskes en god helg!
:fly

God morgen fra Billund 'International', hvorfra Team GB skal fragte
mig på en sviptur til London.
:fly

God tur. Sun-Air?

God morgen fra Lillestrøm. Magisk med en skikkelig lang natts søvn, uten at det var "russefeiring" kvelden før.

I dag blir det å fikse seg en flaske vin, hente litt datautstyr fra Komplett, kjøpe meg en sånn skikkelig digg baggis og skagenrøre på Strømmen... mmm eller kjøttkake... eller begge... og sykle en tur.

I kveld blir vel planen sånn ca ingenting, utover nevnte vinflaske.

Dette er perfekt kur for sliten Andy.

Elefanten... han skal kuke rundt i stua og gnage om is og brus. En av paradegrenene hans

Ha en fin en

Nå husker jeg hvorfor jeg sa en gang at jeg aldri mer skulle fly CRJ-900. Det er ikke bygd for feitinger.

Hei fra Stavanger. Nest siste feriedag her. Spørs om jeg ikke skal øve meg på å prokrastinere litt? Har hvertfall noen småting jeg bør få unna. Men det blir nok x antall kaffekopper før den tid. Ellers absolutt ingen planer.

God lørdag morgen

G'morgen fra nærflyplassen. Her står en A319 klar til å ta guttungen og meg til Houston. Disturbed i kveld.

Varmt her og hakket verre der vi skal.

God seteavstand her ved nødutgangen, men ytterst lav BOSE-faktor ....

2a51d570f3e6bc7484e67ff09ca1069f.jpg

Last edited:

God dag fra Grønland. Solen skinner[emoji2] Det gjorde den ikke i går da man labbet rundt på Øya med søle opp til anklene... Har hatt en håndverker innom på formiddagen, men nå er det vel snart på tide å ta turen opp på Tøyen for litt musikk og forfriskninger igjen. Ha en aldeles fortreffelig laurdag!

Sent from my iPad using Tapatalk

God tur. Sun-Air?

Nej, det er med 'moderdyret', som har fløjet LHR -BLL siden
maj i år! De små Sun-Air fly i BA forklædning flyver
på LCY og er nok mest fokuseret på business segmentet
til/fra ' The City'!

Og forresten: Nyd Skagensrøren! Den er desværre - trods
navnet- svær at finde i DK!

Last edited:

God eplemorgen. Her er det bare å komme seg ut i varmen, og få med et par flasker vann i sekken i dag også...

Ellers er sånn sentral lysstyring på hotellrom en hit-n-miss: Låser opp døra og kommer inn på rommet, så går lyset på ved døra. Eneste knappen for å skru på mer er "All lights on/off", trykker på den så blir alt mørkt, så må trykke to ganger på den. What's the point???

Dagen avsluttes på SK4718 hvor wifi fungerer aldeles strålende. Kan jo ha noe med 2,5 rad Plus og lav Bose-faktor på vei fra Milano.. Ikke noe plus her, men nødutgang. Trodde ryggen kunne legges ned på rad 17 på en 800, men jeg får trøste meg med ledig midtsete. Lurer på om de har lastet polarruller, selv om det ikke er i Europa-menyen. Lufthansas biz-lounge på MXP var forresten veldig triste saker. Senator var stengt for dagen.

Edit: jeg er selvfølgelig alt for langt syd til å få en polarrull eller to, men du verden for en hyggelig, norsk gjeng ombord. Det ble full idemyldring fra tre flyvertinner for å prøve å finne noe annet som kunne friste fra menyen.

Last edited:
Back