God morgen fra havet.
Nå er det 17 dager igjen til SK skal frakte meg til BKK i Plus. Har lagt inn et poeng-bud på Biz så får vi se hva som skjer. Kvstool sier at det er mye ledig i biz.
God helg
FQTV
Oj fra Knausen. Hjemme 04 i dag morges med fruen etter en voldsom fest på Bakkenkroen og nachspiel senere. Ganske tørste disse foreldrene opp i lia her.
Frokosten var ferdig allerede 13.10 og håper på at kroppen orker en tur i bakgården før mexemat skal prepareres.
Vet dere foresten hva de kaller meksikansk mat i Mexico?
God dag fra Lillestrøm. Polferden er unnagjort og litt lunch putrer. Eller heter det alltid frokost hvis det er dagens første måltid? Hm...
Uansett er det frokost i enten Norge eller Danmark.
Ingen store planer for dagen utover å sitte på den lille sorte krakken min og drikke rødvin mens jeg stirrer på mesterkokken som skal kokkelere noe stilige greier foran meg.
Ha en best lørdag
Hmmm. Det ligger liksom litt mellom linjene her at det er selve kokken og ikke maten som er fokusområdet for oppmerksomheten..?
Bakkekroa er jo legendarisk om det er den midt i Smestadkrysset du mener, men ølprisen er stiv. God dag fra et hotell i Sandvika, Thon Hotell Sandvika. Her er det et seminar på gang i en organisasjon jeg er med i. Egentlig deilig å ikke tilbringe helga på jobb for en gangs skyld.Gårsdagens vakt på Ullevål var smått kaotisk kan man si.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.