God lørdag morgen fra Tung Tau

Futura

ScanFlyer Gold
God lørdag morgen fra Tung Tau

God morgen fra Grand Hotel Vung Tau. Februar har det blitt og jeg skal ikke gjøre en dr... i hele dag.
Ha en giddalaus dag du også

Edit:Hvorfor kan man ikke endre skrivefeil i en overskrift?

Last edited:
Re: God lørdag morgen fra Tung Tau.

God morgen fra havet.

Nattevakt 3 av 7 er snart unnagjort og det er helg + flere av den daglige ledelsen på land har reist på ferie så her ombord er det ekstra fine dager. Så dette kan bli en ekstra god helg.

Nå er det 17 dager igjen til SK skal frakte meg til BKK i Plus. Har lagt inn et poeng-bud på Biz så får vi se hva som skjer. Kvstool sier at det er mye ledig i biz.

God helg

FQTV

God dag fra Jomtien Thailand, første uge ud af 7 er overstået. Gårdagens barer var lukket pga noget lokal valg, så her var underligt stille. Dagen står på afslapning, god dag til alle.

Morn fra Tønsberg. Dagen startet for over 1t siden, men siden jeg ikke hørte noe fra minstemann før det så er det ganske innafor.
Ikke mye planer i dag, kanskje en tur til Sandefjord for å plukke opp noen møbler, men innen det må man kanskje rydde plass til de også
Vung Tau-fareren får ta seg en tur opp til Jesus om han skulle kjede seg

Glad lørdag fra Vegglifjell. Grandnevø på 9 måneder og jeg ruler hytta…så slipper vi mas og ståk fra våre respektive. Etter frokost skal vi ut på ski… Skal se det blir en ekstra best lørdag:-)

God morgen fra havet.

Nå er det 17 dager igjen til SK skal frakte meg til BKK i Plus. Har lagt inn et poeng-bud på Biz så får vi se hva som skjer. Kvstool sier at det er mye ledig i biz.

God helg

FQTV

Nytter ikke å se på ledige stoler desverre da folk uten status ikke gidder betale for å reservere sete. Skal fly to dager før deg og da er det 25 ledige stoler, men bare 7 billetter til salgs i dyreste bookingklasse. Hva er minstebudet på din avgang?

Ellers god morgen fra prærien.Litt DN nå før jeg karrer meg ut på ski. Var jo på harryshopping forrige helg i forbindelse med en tur til Sarpsborg så det er endel kalv entrecote som skal spises.

Mornings fra Hvalstad. Etter frokost blir det ned til hockeyhallen med minstemann. Fortsatt ikke 100% i form, men det går fint sitte der å drikke kaffe og prate. Forstår jeg det rett blir det også en ekstra unge her over til i morgen.

Ellers begynte vi sjekke ut overnatting i Sveits og Italia i sommer, utrolig lite tilpasset barnefamilier i grunn av hoteller, og dyrt blir det.

Ha en fin dag.

Fin fin morgen i Munchen. :)
Oppgradering hos Sas på CPH-BKK gikk inn, så nå gledes det til første langdistanse på ca. et år, og faktisk første langtur i Biz siden før Covid.
Nesten stappa bak i bussen, men ennå 14 ledige i Biz etter at noen av oss er blitt oppgradert, så var bare å velge å vrake i gode seter der framme.
Hadde det ligget an til en ledig 3-seter hadde jeg sikkert spart pengene, men ser unektelig fram til dette nå. :)

God morgen fra BRU der SN3597 snart er klar for avgang til MRS for litt fotball og forhåpentligvis en smak av tidlig vår.

G’morgen, ja .. Her i SC er det passe kaldt/varmt, men det er lovet en fin vårdag etterhvert.

1. februar, ja .. det betyr første dag med Medicare .. I praksis betyr det ikke annet enn at jeg bytter ut kortene jeg har i lommeboka. Litt styr å finne ‘rett’ plan, det er en skikkelig jungel, men har god helsedekning til en fornuftig pris. Å bli 65 (senere i måneden) er ingen spøk ….

Nå sitter det en berner og stirrer hardt på meg ….

God sen ettermiddag fra Bangkok. En dag av det spreke slaget dette. Beina ble slått i dørken 6:30 og en la ut på vandring før frokost ble inntatt hjemme etter 12k på telleren.
Fikk også lagt bak meg 800m i bassenget, blir litt trøttende når bassenget bare er 25m langt, blir jo svimmel av all tørningen :P
Ellers ble det også tid til en skikkelig runde indretjeneste.
Middag blir Mookata, Thailands barbecue.

Ha en flott lørdag :)

Glimt fra tur på morgenen:
df4f84dc9caad1bf7e18786093a12396.jpg

db7f995fef36b501cde1ecca8f11fa87.jpg

df871d52b4cb1eb4ae755fb6cee4aaf5.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God lørdag fra Chile. Vipps, så var det helg igjen. Vi setter straks kursen mot kysten for litt strand og sjømat. Ha en fin dag.

Oj fra Knausen. Hjemme 04 i dag morges med fruen etter en voldsom fest på Bakkenkroen og nachspiel senere. Ganske tørste disse foreldrene opp i lia her.

Frokosten var ferdig allerede 13.10 og håper på at kroppen orker en tur i bakgården før mexemat skal prepareres.

Vet dere foresten hva de kaller meksikansk mat i Mexico?

Oj fra Knausen. Hjemme 04 i dag morges med fruen etter en voldsom fest på Bakkenkroen og nachspiel senere. Ganske tørste disse foreldrene opp i lia her.

Frokosten var ferdig allerede 13.10 og håper på at kroppen orker en tur i bakgården før mexemat skal prepareres.

Vet dere foresten hva de kaller meksikansk mat i Mexico?

Bakkekroa er jo legendarisk om det er den midt i Smestadkrysset du mener, men ølprisen er stiv. God dag fra et hotell i Sandvika, Thon Hotell Sandvika. Her er det et seminar på gang i en organisasjon jeg er med i. Egentlig deilig å ikke tilbringe helga på jobb for en gangs skyld.Gårsdagens vakt på Ullevål var smått kaotisk kan man si.

Last edited:

God dag fra Lillestrøm. Polferden er unnagjort og litt lunch putrer. Eller heter det alltid frokost hvis det er dagens første måltid? Hm...

Uansett er det frokost i enten Norge eller Danmark.

Ingen store planer for dagen utover å sitte på den lille sorte krakken min og drikke rødvin mens jeg stirrer på mesterkokken som skal kokkelere noe stilige greier foran meg.

Ha en best lørdag

God dag fra Lillestrøm. Polferden er unnagjort og litt lunch putrer. Eller heter det alltid frokost hvis det er dagens første måltid? Hm...

Uansett er det frokost i enten Norge eller Danmark.

Ingen store planer for dagen utover å sitte på den lille sorte krakken min og drikke rødvin mens jeg stirrer på mesterkokken som skal kokkelere noe stilige greier foran meg.

Ha en best lørdag

Hmmm. Det ligger liksom litt mellom linjene her at det er selve kokken og ikke maten som er fokusområdet for oppmerksomheten..?

Hmmm. Det ligger liksom litt mellom linjene her at det er selve kokken og ikke maten som er fokusområdet for oppmerksomheten..?

Uhm.... det er maten? Thats my story and I am sticking to it!

Har forresten helt glemt at jeg skulle slå et slag for Fjordland Flesk og Duppe.

Det var en av "de" dagene i går, da vi ikke gadd å lage noe og heller ikke ble enige om hva vi ikke gadd å lage. Storsmurfen vil ikke lage fiskesuppe, så da kjøpte jeg det på Meny. Den er visst god, sier syke syke mennesker.

Selv dro jeg på mekkaet OBS. Hvilken himmelsk åpenbaring. De har alle variantene en mann i nød kan drømme om. I går gamblet jeg på flesk og duppe, med "pølsegraut" som backup i fall krise.

Men åjåjåjåjåj... F&D var dritgod. Beste Fjordis som finnes. Muuuuuligens tangert av fiskebollene, men jeg tviler.

Løp og kjøp!

God ettermiddag fra Bryne. Minsten skal ha hårklipp, og en av "våre nye landsmenn" er meget dyktig når det kommer til å "lede oppmerksomheten" til en gutt med alt for mye energi. Ikke mange som klarer å gjennomføre den klippen uten bråk :cool:
(At vi ikke deler musikksmak får så være, for der er det nok jeg som er den sære. Musikken ville passert på lageret på jobb.)

Bakkekroa er jo legendarisk om det er den midt i Smestadkrysset du mener, men ølprisen er stiv. God dag fra et hotell i Sandvika, Thon Hotell Sandvika. Her er det et seminar på gang i en organisasjon jeg er med i. Egentlig deilig å ikke tilbringe helga på jobb for en gangs skyld.Gårsdagens vakt på Ullevål var smått kaotisk kan man si.

Yes.. genial sjappe med god service, kule lokaler, grei mat og både Aass og Aass Ultra på fat!!

Back