• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen fra Stavanger!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem

Skjønte at det var lørdag på trafikken på vei ut til jobb. Det var også da jeg innså at 12 timer med kaffedrikking, fjas og generell beredskap står på programmet for dagen. Og sånn går no dagan. Satser på det blir en rolig en. :cool:

Re: God lørdag morgen fra Stavanger!

God morgen fra BRU

Her er man straks klar til å sjekke ut av hotellet, og gå over gata og sjekke inn på AC833 til YUL. Skal bli interessant å se hvordan det er å fly sittende på skrå i forhold til fartsretningen :p

I kveld satser man på poutine til middag. Håper den smaker like godt som den jeg fikk i YOW på vei til NYC for 2 år siden.

Overskyet her i BRU, men skal ikke være her så lenge :p
Pent vær i YUL sier yr.no

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra hovedstaden.

Første uka i barnehagen for Sparkende Foting unnagjort med glans. Dette lover godt for fortsettelsen. Nå er jo hans store forbilde Lightning Bolt så han har litt igjen dit :p

memy9yny.jpg

Ha en fin lørdag!

God morgen fra Rena, og frokosten på det legendariske Best Western Trudvang.

Snart ned til Oslo igjen etter et jobboppdrag, og takk for det.

Nyt helgen!

God morgen fra Radisson Caledonien. Frokost er unnagjort, og kursen settes øyestraks retning Dyreparken.

Ha en fin en forumister. :)

God morgen fra Beitostølen. Deilig med en sovemorgen. Ut på litt multejakt da det var rapportert om store mengder sist uke, så får håpe det er noe igjen da jeg planlegger noen porsjoner med multecoulis å ta med hjem. Ellers er en flaske Bollinger lagt på kjøl, da man trenger ikke kjipe ned bare fordi man er på hytta. Tjohei :)

Aaaaaaltfor tidlig morgen fra Oslo, men vekkerklokken fikk meg opp av senga etter gårsdagens grill&øl og jeg må snart se å bli ferdig med frokosten slik at jeg kan få pakket ferdig og etterhvert sette nesa mot Hjortneskaia. Med boarding kl 12 skal det utnyttes..

Ha en fin dag, og helg!

God morgen fra Bjorli.
Lite flytrafikk her i høyfjellet, så da er det bare å ta seg en liten fjelltur.
Ellers kan jeg melde om at elgen ligger pent å venter på å bli middag om noen timer :D

Ha en fin lørdag!

"Nå er ikke bonusreisen langt unna. Du mangler kun 471 poeng på en tur i GO til Berlin"
Javel nei...

God morgen fra Lillestrøm. Her skal det pakkes, faktureres og ordnes. Alt hadde blitt utsatt til lørdag fordi "da har jeg så god tid".

Hadeeeee fint.

God morgen fra det solrike Sørlandet! Utrolig trøtt man er etter å ha blitt vekket av et fly i natt som nesten krasjet i låven ved huset vårt, ligner på q200 og var mørkt. Vel ingen som fly fritid rundt 3:30 om natta?

Vel vel skal prøve å få vite noe om dette, ha en fin dag! ;)

Morn fra en liten rusle tur i Oslo. Har bestilt nærmere 3 uker ski i Japan i jula, og da føles det neppe tilfeldig å gå forbi en såkalt rail på en varm sommerdag.

atyry4ed.jpg

Alt minner meg om vinteren nå; er episk klar!

God litt over lunsj fra en som er alt annet enn klar for vinteren!

Det var skikkelig deilig med en sovemorgen i dag. Edru i går pga medisin til beinet, så litt god kvalitetssøvn var tiltrengt!

Vet nå ikke om jeg klarer å holde meg like edru i kveld. Har hørt at Jägermeister skal hjelpe mot infeksjon i beinet. Kan umulig skade å prøve. Trofekjerringa skal på jobb i kveld, så da er det jo fritt frem!

Melding til Hamar: Jeg HAR spilt lotto i kveld! Husk det så dere ikke trekker feil tall igjen!

God lørdag til alle dere tørste!! (Jeg stoler ikke på folk som ikke drikker, nemlig! :old:)

BF:drink

Gooood mårgen! Det er lørdag, første PL-helg og kona er bortreist. OG det regner ute. Fantastic! NBC har overtatt rettighetene - tre matcher live på TV og resten via app. Det vil kunne bli en finfin høst!

Ut på litt multejakt da det var rapportert om store mengder sist uke, så får håpe det er noe igjen da jeg planlegger noen porsjoner med multecoulis å ta med hjem.

Tror ikke jeg har vært på bærtur på sikkert tjue år, vel sånn rent bokstavlig altså :p Men fikk i hvertfall et bra resultat. 2kg multer hvor halvparten ble fryst og halvparten laget coulis av og fryst. Så nå blir det å mikse noen fancy desserter utover høsten. Multepannacotta må ihvertfall prøves

vyzaba8y.jpg

God kveld fra Oslo. Nettopp kommet hjem etter å ha feiret indonesisk nasjonaldag på residensen til ambassadøren. Greide å ikke søle på blådressen denne gangen :stir

Avsluttet dagen med noen kjølige på brygga. Ble med to glass, overtid i morgen tidlig.

Ha en überznazen kveld flynerder.

God kveld fra Sandefjord. Her er det fullt igang konsert på tv`n, super bra anlegg og endelig kan man slappe av litt og nye siste timer før studiene starter... Håper dere har også koselig! ;)

Her er man straks klar til å sjekke ut av hotellet, og gå over gata og sjekke inn på AC833 til YUL. Skal bli interessant å se hvordan det er å fly sittende på skrå i forhold til fartsretningen :p

I kveld satser man på poutine til middag. Håper den smaker like godt som den jeg fikk i YOW på vei til NYC for 2 år siden.
God kveld fra YUL

Her ble det en tur inn til sentrum og en god poutine på La Banquise. Bestilte en normal størrelse, og mett ble jeg.

Det å sitte på skrå var en ny opplevelse, men det gikk da bra, eneste er at man må snu hodet 120 grader for å se ut.

God natt forumister :p

Back