• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag fra Verdens Ende

God morgen fra Tjøme. Klar for frokost før dugnad i Nasjonalparken... Hjem til Oslo i kveld. Ha en produktiv lørdag du også.

Re: God lørdag fra Verdens Ende

God morgen fra Groruddalen, klokken er passert 08:00 og på tide å begynne med prosjektet for denne helgen. For oss Østlendinger, er bare å nyte været :)

Jan

God morgen fra Klepp. Værmessig har jeg lite å glede meg til fremover. Men nå må jeg ha kommet borti en eller annen rar tastekombinasjon, for nå markeres teksten jeg skriver, men bare i nettleseren (Opera). Må vel se om jeg klarer å finne årsaken til dette...

God morgen fra Snillfjord. :)

Grått på denne kanten, og med liten storm meldt, er det bare å barrikadere seg innendørs.

Ble en hektisk uke dette, mer jobb en planlagt, så dagens planer er det heller få av. Satser dog på en treningsøkt innendørs og foruten det får lørdagen gå som den går.

En god en ønskes. :)

God morgen fra Kongsberg. Definitivt høst nå, hadde årets siste tur på MC i går for vinterlagring. Relativt friskt... I dag blir det å benytte dagen til å forberede den kalde årstiden i kåken til opphavet. Så blir det vel alltids tid for en øl eller tre i kveld. Ha en finfin helg[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Sopot. Foreløpig går det i cola og paracet. Men nå skal det ut å jaktes egg og bacon. Ha en fin dag. Nå går det bare oppover. Ellers betyr visstnok ikke «hoi» på polsk hei......

Morgen fra flytoget fra OSL.

Kjapp sving ned fra TRD for å hente ny bil til kona, straks veien hjem til Trøndelag. Håper det ikke er snø opp Østerdalen...

Kim

Våt formiddag fra Vefsn. Vått vær gir gjerne forkjølelse.
Kan melde om at ordtaket "Konjakk er den beste medisinen som ikke hjelper mot forkjølelse" fortsatt er gyldig! Men nå er flaska snart tom, så da må jeg vel ty til hostesaft i stedet. :drunk:

Hei og hååå ... Her i vestsørøst har solen stått opp og det ser ut til å bli en brukbar dag. Vi har såvidt prøvd oss på høst, men temperaturen har fortsatt knappest dukket under 20 grader på nettene. Men det går ihvertfall rette veien.

Skal antagelig på jakt etter ny seng i dag så hvis noen har lyst på en ‘gammel’ Sleep Number-seng til en rimelig pris, er det bare å kontakte meg. Nei, jeg bringer ikke ... :p

God ettermiddag fra det Sørlandske!
Har hatt en ytterst slapp dag her. Eneste programmet er å dra ut på rekeparty. Blir sikkert fuktig nok det. Rekene skal jo svømme...

Ellers sitter jeg og lurer på om det å være mørkredd også kan ha sine lyse sider?

Ikke rart jeg drikker.....

Morn fra studentbyen. Støvsuget noe gulv og vasket noe klær. Presterte også å dra på meg en smell i korsryggen ved å bedrive noe så ekstremt som å nyse...

Nåvel, kan vel ikke skade med et par øl i kveld?

Morn fra studentbyen. Støvsuget noe gulv og vasket noe klær. Presterte også å dra på meg en smell i korsryggen ved å bedrive noe så ekstremt som å nyse...

Nåvel, kan vel ikke skade med et par øl i kveld?
Kvelden frå Trondheim. Slik nysing er skummelt, prøvde det samtid som eg prøvde å late vatnet for nokon år sidan. Det vart fleire dagar før eg klarte å gå...

Har sett film om Flåklypa med kidden i kveld, drøyt fæle dokker, men artig film og meir dagsaktuell tematikk enn kva folk flest er klar over!

Back