God lørdag fra Stavanger!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God lørdag fra Stavanger!

God morgen fra Forus. Klar for 12 timersvakt på Forus. Blir vel en del kaffeslurping i løpet av dagen, og ellers får vi se hva dagen bringer.

Ha en flott dag forumister!

Re: God lørdag fra Stavanger!

God morgen, endelig helg og langfri.

Legg deg!!

God morgen fra Bislett, kofferten er ferdigpakket og unge Karlsen er straks klar for linje 17 til Jernbanetorget, tog til OSL for litt tid i gullkantina før Lufthansen tar oss ned til Barcelona via Frankfurt. NÅ er det ferie! =D

I morgen venter lugar 9694 ombord på Navigator of the Seas..

Ha en fin dag!

God morgen fra SK-ettellerannet til ARN.

I dag fantes det en gud, da en dust ikke klarte å vente på at jeg la tingene mine på båndet i security. Han måtte ukke og stønne og skvise tingene sine inn mellom mine og lage kaos.

Men... Han glemte sine egne ting som klokker og belter. Fikk full pat-down. I tillegg hadde han glemt å ta ut pc av vesken sin så det var full pat down der og. Jeg passet nøye på å få øyekontakt så jeg kunne himle med øynene til han. Made my day. :)

Well, well... ha en fin dag.

God morgen fra SK-ettellerannet til ARN.

I dag fantes det en gud, da en dust ikke klarte å vente på at jeg la tingene mine på båndet. Jeg passet nøye på å få øyekontakt så jeg kunne himle med øynene til han. Made my day. :)

Well, well... ha en fin dag.

Herlig! Men du skal vel ut å fly med skuff i dag, så håper for din skyld at dagen toppes ytterligere!

Hepp fra Bergen. Tur på Sats/Minisats står på programmet.

Herlig! Men du skal vel ut å fly med skuff i dag, så håper for din skyld at dagen toppes ytterligere!

Ingen skuff i dag. Flyr SAS, men skal nok bli bra det og. Satser på laksefri flight

Mornings fra Sandaker. Hjemme alene i dag så alt foregår i rolig tempo. Nettopp tilbake fra en tur til Strøm-Larsen hvor biffen bokstavlig talt ble plukket fra øverste hylle. En halvkilo på meg er sånn omtrent passe. Ha en fin dag

gemuqa7y.jpg

Mornings fra Radisson Blu Værnes. Eldstmann og jeg tok ei natt her som siste natt på MegaDo-challenge, så nå kan poengene strømme på (",) Oppgradert til business-room og litt etterpå et hyggelig knakk på døren med en liten hilsen fra direktøren i form av småsjokolader og frukt :-) Junior syns det var stas å følge med gjennom vinduet
abyvydas.jpg

God kveld fra Changi, hvor en snart skal ut og lufte seg med SQ igjen. Ha en fin dag.

w

God dag fra AMS, bare koser meg med brunt Trappist. Eneste farlig her er kamikaze sykkelterroister , voldsom fart og gir blanke i fotgjengere. Som vanlig:cry:

God lørdag fra DY1801 sånn omtrent over Barcelona. Har vært deilig med en uke sydpå med 22-25 grader og sol hver dag. I følge in flight info venter snart tåke og 3 grader på Gardermoen. Nedtur! I det minste blir det godt å komme hjem til egen seng. Ha en fortsatt fin dag!

G'morgen vestsørøstfra! Småkjølig på morran .. kun en grad eller to. Nå påstår de at det blir snø til uka! Oh well .... den tid den sorg ...

Dagen står i løvets tegn .. så da blir det nok også pyromanens festdag! MYE brennbart på bakken nå ... hehehehehehehhehehehehehehehehehhe .......

Da har vi landet i Faro og er nå på vei hjemover. 1 liter musserende ble konsumert på vei ned. Forhåpentligvis noen wraps og mer bobler på veien hjem! :)

Grdomf fra det Sørlandske!

Her har det vært hviledag idag og de beskjedne drikkevarene jeg konsumerte sent i går kveld preger skallen min kjenner jeg.

Nå skal det bli fredelig kveld i heimen og jeg vurderer om det skal smakes på noe tøysevann i kveld også. Time will show!

BF:cool2

Landet og er snart hjemme i Drammen. Kan konkludere med at av 8 flasker vin med bobler og 1 GT så ble de ikke betalt en eneste krone i PLUS. :):)

Jaddaaaaaa, ikke noe laks hos SAS i dag. Men "gravet" ørret. Jauda.

Grompf fra Sofitel Chicago. Får tasse ned og spise en liten grevling og ta meg en time på øret.

Grompf fra Sofitel Chicago. Får tasse ned og spise en liten grevling og ta meg en time på øret.

Grompf? Vi var veldig fornøyde med Sofitel Chicago for et år siden....men det hjalp selvsagted "honeymoon treatment"

Ah, det å ha huset for seg selv og åpne baren er kraftig undervurdert

egahe3ym.jpg

Back