God lørdag fra Stavanger

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God lørdag fra Stavanger

God morgen fra Stavanger!

Stille og rolig på dagen. Absolutt ikke slik som dette.:p

391529_10150898109361787_598535656_n.jpg

Men nå går turen til Prekestolen.
Ha en fin en forumister! :)

Mornings fra Tjøme. Litt redusert etter mye hvitvin til rekene i går. Idag står Slottsfjellfestivalen på programmet. Aner ikke hvem som spiller, men det serveres øl :cheers:

Re: God lørdag fra Stavanger

Hoy!
Formen er 40/100 og det tilsier at:
1. Ligger i sengen og har ikke foretatt dagens værsjekk.
2. Planen om jobb på Mandag sklir rett ut!
Ellers, blir å følge tempoen i TdF mens man drikker hostesaft og knasker paracet. Driver forøvrig også å sjekker billetter til BOS i Okt. med togtur til NYC, om noen har gjort det stuntet før, let me know! :)

Guten morgen fra Arendal. Om litt settes kursen mot Oslo for å få med seg konserten til en viss sjef. :) Ønsker dere en fin dag!

God morgon frå Sætre!

Her er me også i ferd med å reise til tigerstaden for å sjå sjefen spela saman med The E-Street Band :colgate: Blir eit herlig og etterlengta pust i bakken frå det intense jobbprogrammet eg har om dagane, og ikkje minst flyttesjauen. I dag er det balsam for sjela!

Ha ein flott dag alle saman :)

God lørdag

Her har man for første gang på lang tid sovet lenge.
Ungene er hos Farmor i en uke. Så nå er det hjemme alene fest for mor og far :)

Nå er sen frokost inntatt, før man snart tar turen ut for å få handlet litt.
Og i kveld blir det konsert med sjefen sjøl.

Ønsker alle en flott lørdag.

S

Morn fra Sandefjord

Pent vær og båten er på vannet så da skulle man hatt båtførerbevis...
Ellers blir det å fullføre pakking, skrive ut alt av billetter og bookingconfirmations så det er klart til imorgen. Har også klart å mekke en reiserute til Gardermoen som ikke bruker 4-5 timer, men i underkant av 3. Alt hadde vært fryktelig mye enklere om NSB ikke hadde kjørt sommerprogram, og ikke minst at det hadde vært direktebuss mellom Lysaker og Lillestrøm

God morgen fra godstolen. Et par timer før man setter nesa inn mot Valle Hovin for å se på Springsteen. Første gang jeg har vært der siden Michael Jackson i 1900-og-pil-og-bue.

Elefanten har fått besøk av kompisene, som skal være her til vi drar på ferie. Det er noe oppstandelse i fht feriebudsjettet.

Ha en fjong en, folkens

God lørdag formiddag fra det Sørlandske.

Været ser temmelig greit ut, og jeg skulle egentlig vært på vei til hytta var det ikke for at vakttelefonen på jobb holder meg opptatt en times tid til med et kranglete system som må passes på som smeden.

Men jeg håper å snart være på vei ut med god mat og enda bedre drikkevarer i bagasjen. Satser på en framifrå kveld der ute i skjærgården!

BF:cool2

Hoy!
Formen er 40/100 og det tilsier at:
1. Ligger i sengen og har ikke foretatt dagens værsjekk.
2. Planen om jobb på Mandag sklir rett ut!
Ellers, blir å følge tempoen i TdF mens man drikker hostesaft og knasker paracet. Driver forøvrig også å sjekker billetter til BOS i Okt. med togtur til NYC, om noen har gjort det stuntet før, let me know! :)

God morgen fra Bergen hvor bæret er som det pleier... Etter noen uker på østlandet merker jeg at vi nok ikke blir vestlendinger i altfor mange år.

Tok tog motsatt vei i okt for to år siden. Anbefales, men bestill tog tidlig. Tipper tok ca 4 t fra EWR. God benplass på økonomi.

God morgen fra InterCity'n retning Sarpsborg hvor man skal slå ihjel noen timer i sosialt samvær med gamle kjente. Merker på formen etter gårsdagen at det ville vært deilig å holdt seg i ro. Nuvel, det er jo sommer :D

Ønsker konsertgutta en fin kveld, og sånn apporos - er det noen her inne som står blandt de 10 første i køen? :p

Ha en fin dag! :)

God formiddag - litt ting som må gjøres før man setter nesa mot byen og Fly&Boss(tm)-møte

Gjorde nesten det samme for et par år siden, men fly til EWR og tog til Washington. Vanlig Amtrak, og fant meg tilrette i stillevogn, som var stille. IMHO var det en behagelig og grei tur. God bedring!

Morn fra Sandefjord

Alt hadde vært fryktelig mye enklere om NSB ikke hadde kjørt sommerprogram, og ikke minst at det hadde vært direktebuss mellom Lysaker og Lillestrøm

Du får kjøpe NSB-billett til Lysaker og bruke Flytog videre (buss direkte Lysaker-Lillestrøm da)

Tar buss hele veien, slipper vi unna med kun et bytte på Oslo Bussentral.

G'ettermiddag vestfra .. etter en ryddeøkt i garasjen, lesker jeg nå halsen med en iskald Atlanta-champis. Things go better with Coke!

Ingen spesielle ting på programmet. Kanskje litt fotball på tv .. og DER kom dagens første tordenskrall. Tjodelidei!

Back