God lørdag fra Shanghai

Re: God lørdag fra Shanghai

Nyt helgen folkens, her på TRD skal man nyte alle gode "charterkommentarene" til de reisende, som fortsatt forteller historiene om da de fløy til Mallorca første gang på 70-tallet på bordene rundt her jeg sitter. :)

Kim

Litt av reiseopplevelsen det - å observere medreisende av ymse slag. :drink På utreisen er det underholdende, på hjemreisen irriterende. :)

God dag fra Gamle Oslo. Lite på programmet i dag. Pampas ytrefilet skal i Sous Vide og deretter grilles. Til dette serveres en Duc de Naves fra Bordeaux.

God lørdag rundt om. Kunne godt tenke meg en kinarestaurant i Shanghai. :)

Greetings fra TXL hvor man har innlosjert seg i LHs business kantine, ikke den beste kantina jeg har vært i, men langt fra den dårligste. Kan i det minste se ut på tarmac.

Stille og rolig fremme i CRJene, men noe trangere enn i ERJen.

Nå er det bare å vente på delegasjonen som kommer fra ARN.

G'moorgen! Leeds på TV'n tidlig en lørdags morgen .. nesten som høytidsdag å regne! Går imidlertid ikke så bra ...

Gårsdagens uvær var noshow og dagen ser brukbar ut. Må få gjort unna litt hagearbeid før jeg henter guttungen på nærflyplassen.

HVAAAAAAAAAAAAA????? SKANDALE!!!

Det der kommer aldri til å gå bra, Martin. Jeg kan dra opp eksempler i fleng om du vil.

Vel, jeg kom meg hvertfall dit jeg ville, når jeg ville, og nå er jeg hjemme igjen etter lunsj i Berlin. At par småirritasjonsmomenter var det dog, og det kommer muligens i en TR i løpet av morgendagen.

Back