God lørdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Sandaker

God morgen fra Sandaker. Ser ut som vi er kvitt gårsdagens bergensvær, så nå skinner solen her i hovedstaden. Kona har planer hele dagen, så da får arvingen og jeg kjøre showet. Vi må vel en tur på Strøm-Larsen så vi ikke sulter. I mens går det i Ristretto, da jeg strengt tatt kunne ønske å sove litt lenger. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Sandaker

Her var 7 åringen igang klokka 5 og hu minste klokka halv sju, så kaffe støttes!

Her er det dugnad for sykkelklubben, så de som liker å plage seg selv kan få sykla fra Grunnlovsbygd til Oslobygd!
226fd2f5a8926bb7383b331f53615ee2.jpg

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

God morgen fra Oslo nord/øst - sommer er kommet tilbake her også og handleturen går til innkjøp av SKALDYR - det vil si ferske reker, krabbe, blåskjell og kanskje sjøkreps (hvis de har noe fornuftig pris) - og en flaske med hvitvin - folkens noe forslag til hvitvin til sjømaten, forslag tas i mot - takk.

Jan

God morgen fra Hvam faktisk! ;) På grunn av en uvarslet høylytt fest hos en nabo i blokka i går bråbestemte vi oss for en hotellovernatting på Olavsgård. Orket ikke å ligge våken til festlyder i natt, trøtt som en strømpe etter en arbeidsuke og ønsket å starte dagens flytur til Stavanger uthvilt. Jauda, er det alderen som setter inn? ;) Vel straks utsjekk, hjem, handling også OSL. Olavsgård er greit, litt preget av tidens tann, les kofferter og bagasje, ellers stille rom, god frokost og vinduer som kan åpnes. Ha en riktig fin en! :)

Så det er noen som overnatter på Olavsgaard?

God morgen fra Observation Lounge på Color Fantasy som straks passerer Drøbak. Droppet buffetfrokost sammen med en halv million tyskere etter at jeg fant ut at de selger rundstykker her oppe.

IMG_8419.jpg

Planen er å sitte her til ankomst Oslo før en finner vegen hjem, og egen seng en hel natt før man reiser bort en liten tur igjen.

God lørdag ønskes :)

Olavsgaard = Hundreprosenten...

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Sol og knallblå himmel på Ris...dette blir en bra lørdag.

Skal se dagen bringer en tur i bakhagen aka marka og Vettakollen. Over og ut:-)

God morgen fra Grønland. Fin form til tross for en liten utflukt til "Byfesten" i Lillestrøm i går. Skjønner at man er på landet når det som på utsiden ser ut som en OK bar og restaurant ikke har Gin & tonic... Mesteparten av dagen blir nok tilbrakt på nyinnkjøpt MC i finværet. Ha en strålende laurdag[emoji3]

God lørdag fra Bangalore. Afterwork i lystig lag kurerer ikke alltid jetlag...
Blir jobbing og litt sightsing senere idag.

God morgen fra Stavanger. Våknet til fuglesvaldring og sol i dag, herlig.
Frokost er inntatt og en kopp kaffe nytes på terrassen. Om litt blir det litt mekking på bil da madammen holdt siden litt for godt. Fint de selger slikt hos høgger'n.
Senere blir det luftings, må vel gjøre litt på utleiegodset.
Ha en glitters dag da, forumister :)

Hepp hepp. CoreMOW fortsetter ufortrødent. Gikk inn denne gangen, og planen er å sette seg på en sykkel neste gang. Kjenner allerede kondisen er stigende. Og denne gangen var det en megababe på en av beltloaderne. Godt for blodpumpa det og.

Sol, fint og varmt. Jeg er utkjørt og trenger en lur.

God dag fra Lillestrøm. Har sovet godt og lenge. Fått meg en usunn frokost og så er det bare å dille litt med pakking.

Straksom bærer det opp til OSL for å reise ned til Amsterdam. Natt på flyplassen og så jobb imorgen.

Blir en tung juni/juli altså. Slett ikke som planlagt :/

Ha en finere en

Back