God lørdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Sandaker

God morgen fra Sandaker. Natt-dag klokken til arvingen virker funke så nå er det ingen som komme løpende i 120 inn på rommet før vi når 06. Men for det greit å dunke nedpå en ristretto mens arvingen spiser frokost. Ute er det såvidt på plussiden og fint og hvitt. Men satser på mer snø. Outsourcing til de gamle i kveld, så da skal vi endelig få sett Kongens Nei. Ha en fin dag

God lørdag fra Lillestrøm

Morn ja! Da var det lørdag morgen og deltabyen er hvit og snødekt i dag. Våknet tidlig da det gikk en mann med snøfreser under vinduet her klokken 0620. Greit å fjerne snø, men litt vel tidlig... Vel vel, ingen store planer annet enn litt handling og indretjeneste. Bare to uker til en uke ferie heldigvis. Da blir det flyturer igjen, sydover til Portugal. :) Ønsker alle en riktig fin lørdag og helg! :)

Re: God lørdag fra Lillestrøm

Godt forsinket landet jeg til helgestart en halvtimes tid før midnatt... nå opp for de siste forberedelsene til årets rakfisklag. Ha en herlig lørdag - hvitt ute - hvitvin inne:-)

Re: God lørdag fra Sandaker

God lørdag fra Loenga og den engang om lenge kommende Follobane. Store samtale emnet idag er selvfølgelig de skrekkelig 7cm med hvitt vann man har fått i gave fra himmelen i natt. Kan ikke annet enn å le av at alle blir like forfjamset hvert år. Vi bor tross alt bare nesten på nordpolen..

Ha en forfjamselsefri en folkens

God lørdag fra Sarajevo. Her er godværet de varselt for et par dager siden blitt byttet ut med skikkelig gråvær og varslede 18 grader kommer seg antagelig ikke over 14-15. Skal og og titte litt mere på byen idag og kanskje også prøve meg på hotellets basseng. Fikk SMS om at det koster 40 kr per MB her, galskap.

Ha en god en alle som vet verdien av å holde hals varm og føtter tørre på denne tiden av året.

Endeleig snø!
Fint og hvitt og det blir det i glasset til kvelden også :)
Ha en feiende flott vinterhelg!

God morgen fra gullstuen. Ut fra frokostilbudet sammenlignet med innenlandsloungen bør en heller dagpendle til cph enn til bgo. Satser på at solen etterhvert titter frem i Nice.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God lørdag fra Sarajevo. Her er godværet de varselt for et par dager siden blitt byttet ut med skikkelig gråvær og varslede 18 grader kommer seg antagelig ikke over 14-15. Skal og og titte litt mere på byen idag og kanskje også prøve meg på hotellets basseng. Fikk SMS om at det koster 40 kr per MB her, galskap.

Ha en god en alle som vet verdien av å holde hals varm og føtter tørre på denne tiden av året.

Er jo derfor man laster ned kart på hotellets wifi eller noe så man bruke dem offline. :) Men ja det er dessverre vanlig utafor EU med den type takst så best å ha data avslått.

Go lørdag fra Oslo. Hvitt ute, skal straks spise litt frokost og se hva jeg skal gjøre. Burde vel egentlig fått henta skia snart med tanke på at det nok kan bli fint i marka etterhvert.

God morgen fra Grønland. Fikk lagt om til vinterhjul i går kveld... litt i seneste laget, men da kan i alle fall madammen kjøre bil på jobben til uka. Skal med SK1469 til CPH og deretter videre til ORD med SK943 i dag. Kun 1 time connection, så håper ikke Kong Vinter lager trøbbel... så langt ser trafikken ut til å gå greit til og fra OSL. Ha en fin lørdag, hjemme, ute eller på farten[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen fra Tilburg. Halvtime til messen åpner, og så er det 8 timer hæla i taket før det vel, som vanlig, blir å løpe til middag med mer hæla i taket.

Goooood, I am to old for this shit...

Ha en fin en

Morn fra hytte i marka, her er det masse snø men strømmen har gått i området.
fd30a6f770cba4b44917f0102377c32d.jpg

God morgen fra Nittedal

Litt jobbing etter frokost for å sikre at vi blir kvitt litt fisk i landet her.
Var litt nervøs om alle biler skulle rekke inn til OSL i dag, men så langt så der det greit ut.
Største problemet er pt i Liege hvor en bil er stuck i noe trafikk og har problemer med å rekke et fly til TLV.

Men så snart vi har kontroll på sjappa så blir det å børste snøen av bilen og komme oss ut en liten tur. Litt bursdager ute og går så må få handlet litt gaver og kort og slikt.

S

Er jo derfor man laster ned kart på hotellets wifi eller noe så man bruke dem offline. :) Men ja det er dessverre vanlig utafor EU med den type takst så best å ha data avslått.
Slikt er ofte tregt så jeg laster det ned før jeg forlater Norge.

God lørdag fra Gamle Oslo. Denne snøen og vinteren kom brått på, det var jo rene våren i Paris sist søndag. Og det er bare et par uker siden jeg gikk i skjorte og bukse rundt om å Ekebergsletta... :cry:

Får vel trosse de arktiske værforholdene for å handle litt godsaker. Lammecarré på menyen i aften.

Apropos "Kongens Nei", noen har anført at soldaten Seeberg ikke hadde hjelm da han hilste på kongen, mens kongen etterpå visstnok kommenterte at "hjelmen så stor ut på hodet på soldaten/Seeberg". Selv la jeg ikke merke til dette. God film, om enn noe vinklet historisk. :up:

God fredag, med eller uten godt kjøtt på menyen!

Morn fra hytte i marka, her er det masse snø men strømmen har gått i området.
fd30a6f770cba4b44917f0102377c32d.jpg
Hvilken hytte er det? Har jo vært på noen av dem i Nordmarka -Studenterhytta, Tannlegehytta, Farmasihytta etc. Vil ikke overraske meg at noen kraftlinjer i marka har blitt tatt av vinden. Ikke akkurat høyt prioritert...

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Hvilken hytte er det? Har jo vært på noen av dem i Nordmarka -Studenterhytta, Tannlegehytta, Farmasihytta etc.

Åh, kjære vene. Kjenner jeg blir fyllesjuk bare du nevner de hyttene, men alt kan repareres. Svartor er vel også en. Den slapp jeg heldigvis unna.

Farmasihytta denne gangen. Overraskende god form men er en morgen til

Over tjue år siden for min del, men mye moro var det og opp om morgenen til egg og bacon. Beste tiden, med dårlig slapstick og historier om kvelden før. Og kanskje en liten reparatør...

God formiddag. Rolig dag hjemme hvor det viktigste utenom indretjeneste var å lukke det åpne soveromsvinduet. Snø ute er nå en ting, men inne har den ingenting å gjøre!!

Forøvrig en liten flyhistorisk godbit i dag, det er på dagen 50 år siden LH begynte å fly til Norge etter krigen, og CV-440 D-ACEX var første fly som kom en gang i uka, jfr Flyhistorisk forum der det står mer.

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og kan vel leve med det tross snøen. Litt av en helg så langt. Av de 24 siste timene er mer enn 10 av de brukt på pølse-produksjon til jul. Slik er det med tradisjoner, men er jo hyggelig tross alt. Modern og lillesøster har dratt hjem etter middagen, så nå dukes det for meg og TVen, eller sofaen først. Tror det er lov med 5 minutters hvile nå.

Ikke et eneste gram planer resten av kvelden. Ha en fortreffelig en! :)

Back