God lørdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Sandaker

Hepp hepp, på tide med revelje. Her er alt frokost inntatt. Om ikke lenge blir det en tur ned til Strøm-Larsen med jr. mens mor er på trening. Senere har jeg vært så fornuftig og betalt masse gryn for og få lov til og løpe rundt i Oslos gater med startnummer for og hindre trafikken....dog nøyer jeg med bare halve distansen. Så får man se hvordan det går i kveld, da det for første gang blir jeg som må stå for legging av arvingen mens mor er ute på vift..:o

Ha en fin dag

Last edited:
Re: God lørdag fra Sandaker

God morgen fra et NSB lokaltog til Kongsberg for et seminar, der blir man til i morgen. Skulle dratt i går sånn egentlig, men gårsdagen var en dårlig dag hvor Murphy's lov slo til for fullt over hele linja så ble heller bare hjemme i går kveld. Skal ikke si at dagen i dag starta optimalt heller, somla da jeg skulle kjøpe litt for på 7 eleven før toget gikk, også fomle med NSB billettautomat gjorde at jeg måtte vente 1 time. Men det gikk fort nok det, slappet bare av.

Lykke til Someone, håper du får en god tid og ikke minst lykke til med leggingen av Someone jr. Det er uansett likestillign praksis.

God morgen fra tiggerstaden. Her er det veldig grått og jeg lurer på om jeg skal ta timene jeg må jobbe i helgen idag eller i morgen. Det blir gjerne at man ikke bestemmer seg før søndag ettermiddag.

Har fått denne lite hyggelige meldingen:
"Your 658 MileagePlus(R) award miles¹ are due to expire on December 31, 2014"
Lurer på hvordan jeg kan få noe ut av så mange poeng på så kort tid, er jo fullbooket frem til jul så flere bonusturer blir det vanskelig med.

Skal se om NSB vil gi meg upgrade på dagens tur til Lillestrøm.

God morgen fra Lillestrøm! Grått her også. Satser på at det klarner opp før jeg rusler bort til Casa Mia klokken 15.:)
Det tulles litt med antrekk og Felleskjøpets dress. Den har jeg ikke selv om faktisk Felleskjøpet bygger nytt kontorbygg rett ved siden av blokka her i Elveparken. ;)
God lørdag ønskes alle!

#firstworldproblems

Sitter i MUC og venter på at de skal selge øl fra 12. Opp 0700 for å stå i kø og klarte å få bord 0830. Tålmodighetsprøve! Blir nok fort glemt når ølen kommer!

Happy Oktoberfest alle!

God formiddag fra Oslo's nordligste punkt - så å si - med mye tåke med lavt skydekke og 7 grader denne morgen.

I dag skal jeg til SVG med SAS kl 13.10 og håper at dagen i dag ikke blir som i går med forsinkelser. Vi får håpe at alt går som SAS reklamerer for i dag - mest presise flyselskap.

Ha flott dag der du er.

JAn

God morgen fra kaffekoppen.

Man gjør seg etter hvert klar til en utflukt østover mot Lillestrøm, og jeg ser allerede at det står dårlig til der. NSB rapporterer om"Det er problemer med signalanlegget ved Lillestrøm. Vær oppmerksom på sporendringer." og "Heis til spor 6 og 7 ute av drift pga. vedlikehold."

Makan til opplegg, Fnate! Håper du får orden på sakene før vi kommer.

"Heis til spor 6 og 7 ute av drift pga. vedlikehold."

Makan til opplegg, Fnate! Håper du får orden på sakene før vi kommer.

Var nok Fnate som tok heisen med all håndbagasjen og elefanten sin, og da orket den ikke mer ^_^

God lørdag fra litt til høyre for OSL. Straks Popquiz med Finn Bjelke på radioen med litt frokost attåt. Etterhvert avreise til Lillestrøm. Tror jeg skal klare å gå trappen om jeg havner i spor 6 eller 7 ^_^

God lørdag ønskes :)

God formiddag fra nordmøre. Pakking er det eneste på agendaen i dag. I morgen bærer det av i retning USA for et helt år, etter layover i Oslo. Vinterjakkene veier skummelt mye, men takk gud for vakumposer - de tar i det minste ikke opp halve kofferten.

God formiddag fra hovedstaden. For å få disp til fly&øl idag er jeg nå i Mathallen med dragen, guttungen OG svigermor. Straks klare her, så Strøm-Larsen, lekebutikken og Statoil før jeg blir sluppet av i Lillestrøm på veien hjemover.

Gleder meg til fly&øl

God morran fra køya... Signalproblemene i knollen min håper jeg aldri blir fikset. Heisen fra impuls ned til tale fungerer imidlertid helt utmerket.

Ser dere skrotinger om ikke så alt for lenge!

Ser noen er nærvøse for antrekket... Altså hockeysveisen må du spare til. Neseblodet på skjorta fikses lokalt når vi kommer til Martins Pub. Det er gratis og fikses av tilreisende fra Rånåsfoss og Rømskog.

peace in

God dag fra Gamle Oslo. Rolig dag den gråe hovedstaden. Får styre unna de løpegale. Trodde jeg jobbet i en laidback bedrift, men sannelig var det mye gnåling på fredag, og dagene før, om folk som skal løpe havle og hele et eller annet - tydeligvis er det en beskjed som skal fram, eller noe.^_^ Jeg bruker moderne teknologi. Men lykke til for de som løper med budskap om at perserne er beseiret!! Dagens høydepunkt blir lammefilet av Lofotlam. Spørsmålet er i hvor stor grad man skal skeie ut i vinverden. God lørdag!

God lørdag fra pensumlesinga. Det går sånn.. eh. passe bra å lese samtidig som man leser igjennom hele internettet.

Oppdaterte til IOS8 igår og savner SAS-appen min fælt, men den er på tur ut i ny versjon, ligger for godkjenning hos Apple, sånn om noen ikke hadde fått med seg det.

Ha en fin lørdag! :)

God morgen fra London, burde vel egentlig vært i Lillestrøm, men det får bli neste gang. Jobb på programmet, men først lunsj.

@AirbusTrond Enig med @Fnate, ville definitivt klinket til med 14,5% idag, det er bare lørdag +/- en gang i uken.

God midt på dagen fra det Sørlandske. Det gode været fortsetter, og knollen er sånn passe redusert.

Nå skal unga sendes ut av huset en tur, så jeg tror sannelig det blir en liten lur i anledning alene hjemme. Det skal nytes!!

Ellers ingen store planer for helga!

Ønsker de involverte lykke til med det planlagte Spagetti & Slagsmål på SmallStream!

Det er kanskje ikke så dumt å gå for en Brunello di Montalcino kjøpt på OSL for en billig penge. Den har 14,5 prosent. Litt vel kraftig for lammet, men jeg er litt usikker på flaska, så lar det stå til. Så får jeg spare Bordeaux til neste lammefiletmiddag. :D

#firstworldproblems

Sitter i MUC og venter på at de skal selge øl fra 12. Opp 0700 for å stå i kø og klarte å få bord 0830. Tålmodighetsprøve! Blir nok fort glemt når ølen kommer!

Happy Oktoberfest alle!

Hvem skrev dette? Alt er glemt, Oktoberfest i MUC er latterlig løye!

God morgen fra New York. Slapper av i det lengste før en tvinges til shopping her :8:

w

#firstworldproblems

Har hørt rykter om at det selges øl flere steder i Norge.

Back