God lørdag fra Lillestrøm

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God lørdag fra Lillestrøm

God morgen fra Lillestrøm. Venter på taxi til OSL for vårt XP run til Krakow. Vorspielet er i gang!

Ha en fin en

Last edited:
Re: God lørdag fra Lillestrøm

For en gangs skyld hadde vi planlagt bare 60 minutter på flyplassen. Inkludert manuell innsjekk i skranke.

Akkurat denne gangen klarte selvfølgelig jeg å glemme sekken min i taxien. Oppdaget det først etter check-in så det ble en noe hektisk affære å få den tilbake fra Kløfta. Men vi rakk flyet og nå venter vi bare på fueling, de-icing, take off og så et pop av en champagnekork. :)

God jul
2398d10a08d7cc7cc0c380617f2a265d.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

God loerdag fra et mer avslappet Bainbridge, her er det ikke noe som skal glemmes eller rekkes - vi feiret Thanksgiving i dag - gjestene fra Norge var litt for trette for stor Thanksgiving etter ankomst :p
Meget hyggelig med besoek fra SudCaravelle’s nabolag og Kolbotn. Frokost paa Streamliner Diner her ute blir aldri galt …. I loepet av uken skal gamle trakter besoekes baade Fairhaven og Bellingham staar paa planen. Ha en flott loerdag enten ombord i en A320 eller bak rattet i en Land Rover

God morgen fra Hvalstad. Det ryktes det skal komme lunsjgjester og har dermed fått beskjed om å bake boller. Får vel etterhvert også få hentet eldstemann. Ha en fin dag

God aften fra Las Vegas!

Her er det smekkfullt med folk og overhodet ingenting som minner om en pandemi. Med unntak av at man må bruke munnbind innendørs, noe de fleste gjør men en del gjøker gir faen selvsagt…

Lørdag skal det kjøres gjennom ørkenen inn til LA, så hjem til snø og slaps på søndag med SK932 foran i balja.

Deilig å komme tilbake til USA igjen, neste tur blir i Januar om grensene fortsatt er åpne!

Ha en god helg!

Kim

God formiddag fra sør. Våknet opp til et unormalt kraftig lys i dag, og det viser seg at den første snøen har landet. Da får man bruke litt ekstra tid til å koste bil og komme seg på jobb.

Ha en fin en!

God morgen fra Gladkollen. Baconfrokosten er akkurat ferdig og man skal snart pile avsted til helgens første danseoppvisning.

I kveld er det gjester fra det store utland på besøk som har bedt om kjøkkenet til disposisjon og skal lage noe spennende til oss - artig.

G’morgen, ja .. Her i vestsørøst er det bikkjekaldt, men på hjemmekontoret er det godt og varmt. Arbeidshelg, og etter en friuke mistenker jeg at det ligger en del ting og venter på meg .. Menmen, det går seg vel til.

Black Friday i matbutikken også, så det blir eksklusiv bikkjemat noen dager fremover. Nå skal trykkokeren setter i gang. Bør komme meg en tur på dynga også. Søppelhytta er full etter noen helligdager og alt tilhørende ..

Ha en fin lørdag der ute, enten dere er i Bellingham, ombord i en Air France 320 eller andre steder.

Back