God lørdag fra Larvik!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God lørdag fra Larvik!

God morgen! Her er vi i Larvik igjen for å se på tilvalg til den nye ferieleiligheten som skal bygges. Et møte i går og et møte i dag klokken 9. Ellers blir det å slappe av og gå en tur etterpå. :) Airbnb er fint og vi bor på Sanden i samme flotte leilighet som sist. :) Ha en super dag alle sammen!

Re: God lørdag fra Larvik!

God midt-på-dagen fra Carlton Sukhuvmit, Bangkok. Her sløves det ved bassenget, en aktivitet jeg er en habil utøver.
Gårsdagen gikk med til brunsj, tur i Lumphini park, skywalk i Mahanakon, drinker på Octave roof-top med påfølgende middag 3 etasjer lenger ned.
I dag blir det mulig en tur til central world handlesenter utpå sen eftan.
Ha en glitters lørdag :)

c64b10656cb9eff873b8400b15ae1fba.jpg

b95a3f4a404fc7eb81436394f2098ccd.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen. Espressomaskinen er fyrt opp, konemor sover og jeg og barna er oppe. Fikk omsider lastet ned Uber-appen i går. 50% avslag på de 3 første turene monner godt når man ender opp med å ta taxi fra Oslo til Asker en fredagskveld. Eldstemann skal ha en kamerat på overnattingsbesøk, så får sørge for nok taco og fulle godteskåler. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. En god natts søvn etter 2 dager (og kvelder) med seminar. Kjenner man er litt ute av trening på den slags. Lat morgen med iPad, bok og kaffe på senga. Kanskje på tide å få lagt over vinterhjulene, ellers ingen planer for dagen med unntak av en viss fotballkamp. Fortsatt uvisst om det blir Ullevål, puben eller sofakroken… Ha en strålende helg[emoji3]

God morgen fra Kongsberg. Grått vær her i dag med regn i luften og 2 pluss grader. Det skal visst klarne opp litt senere i dag så det blir bra. Da er planen en gåtur for å få seg litt mosjon. Ellers har jeg en plan om å få laget en lammerull i dag etter en eldgammel oppskrift etter min oldemor. Det tar en månedstid før den er ferdig, så det er på tide å få gjort det nå i dag.

I kveld blir det naturligvis fotball på TV og en ganske så viktig landskamp. Vi får tro at Norge vartet opp med festfotball og valser over Latvia.

God morgen fra BOO. Stille og roilig her en lørdags formiddag. Nå skal det snart flyes sørover igjen etter et hyggelig julebord her i byen i går kveld. Grått og regn her nordpå, men snøen ligger på Sandøyhornet ser jeg gjennom skylaget. Ha en fin lørdag :)

God midt-på-dagen fra Carlton Sukhuvmit, Bangkok. Her sløves det ved bassenget, en aktivitet jeg er en habil utøver.
Gårsdagen gikk med til brunsj, tur i Lumphini park, skywalk i Mahanakon, drinker på Octave roof-top med påfølgende middag 3 etasjer lenger ned.
I dag blir det mulig en tur til central world handlesenter utpå sen eftan.
Ha en glitters lørdag :)

c64b10656cb9eff873b8400b15ae1fba.jpg

b95a3f4a404fc7eb81436394f2098ccd.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke misunnelig i det hele tatt neida. Ser på Google maps at det er naboen til Radisson Blu hotellet. Der bodde jeg sist jeg var i Thailand i 2015.

Jaja god dag fra Oslo - her kan man bare lengte til Thailand og varmere strøk enn så lenge. Landskamp i kveld på pub er planen utover det ikke så mye. Ja så får jeg vel ta panteposen og se om jeg vinner 50 kroner på pantelotteriet. Drømmen er jo selvsagt 1 million.

Stuptrøtt formiddag fra "The loft"
Sitter og er litt småsur på Brussel Airlines som av en eller annen grunn flyttet meg fra en flight med avgang 1035 til en med avgang 1325, flyet mitt fra Oslo landet 08.50, så burde vært rikelig tid til å nå opprinnelig flight.
Blir uansett fantastisk å komme ned til Tenerife etter 21 måneders fravær.

God ettermiddag fra prærien. Joggetur med yngste arving ble unnagjort med påfølgende frokost. Nå er det DN mens resten av gjengen er på kino. Må vel mekkes noe taco når de kommer tilbake og det blir noe besøk for Mascorama.

Også går jeg og funderer på hvor mye hotell i Santa Monica bør koste, og ikke minst hvilke ulike avgifter og evt kreditter er med i de oppgitte prisene. Diamant stus hos hilton er iallfall ikke verdt då mye mer enn to muffins.

Huff fra knausen. Akkurat ferdig med bacon og merker foreldrefesten meget godt.. druer og musikk fra nittitallet tar på. Mulig intimjulebord med råtten fisk ikke er så lurt i dag og må vike for meksikansk.

Bare å komme seg ut på tur.

G'morgen herfra ... Da var svigerbeistet sparket igang og vil nok holde munn inntil hun trenger kaffekopp nummer to .. Inntil da holder jeg horisontalen på sofaen.

Litt fuktig ute, men så fort solen får jobbet litt setter jeg igang med løvblåseren. Det trengs nå, gitt ...

God dag fra LV, der turen nå går til LAS og AA til LAX. Hjemreise med SAS i morgen. Blir en runde på Venice/Marina del Rey i dag. Firestone Walker er verdt et besøk der.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God kveld fra Sandnes. Straks til bunns i en GT. Blir loppekassa etterpå.

Back