God lørdag fra Hvalstad

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Hvalstad

God morgen fra Hvalstad. Nespressomaskinen er fyrt opp og dagen er i gang. I dag skal det plantes 12m med ferdigvokst hekk, og basert på Yr blir det en blandet fornøyelse ser jeg. Men siden det er i dag vi har leid jordborr, så får jeg står der ut å hate litt. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Hvalstad

Håper den hekken til Someone ikke består av planter som begynner på t og slutter på uja. Makan til trist vekst.

God morgen fra Tunhovd!
Det trommer lett på taket; En meget fin unnskyldning til å hive noen granpinner i jøtulen, selv om temperaturen ikke tilsier slikt.
Hadde håpet å få beiset en vegg idag, men det får vel heller bli indretjeneste.
Lat lørdag ønskes :)
e330ff0b66dc6415d0e44cecd46d1119.jpg

Håper den hekken til Someone ikke består av planter som begynner på t og slutter på uja. Makan til trist vekst.

Nei, det er i stedet for tujaen som stod der før, og som ble gitt bort på rot på finn.no.

God morgen fra den Haag. Fin by 40 min fra Schiphool med somletog. Hilton frokost var bra og oppgradering til suite er aldri feil. Nå skal vi se på en jente med store øredobber.

Someone: Er jordborr en stor drill eller drevet med håndkraft? Noe en leier på Maxbo?

God lørdag fra Oslo. Været er perfekt for indretjeneste. Makan til møkkavær ute. Så blir det vel pl og øl etterhvert

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Someone: Er jordborr en stor drill eller drevet med håndkraft? Noe en leier på Maxbo?

Leide en sånn bensindrevet sak på Maxbo. Sparte meg for noen timer med graving, men kontorhendene mine fikk kjørt seg for det [emoji13]

God lørdag fra Lima!
Bor komfortabelt på Radisson Hotel Decapolis i bydelen Miraflores. Med litt godvilje ser jeg faktisk rett ut på Sør-Stillehavet fra min junior suite i 10. etasje. I dag er det 14’ og litt regn i luften, men jeg reiste jo ikke hit for sol og bad, så dette tar jeg ikke så tungt.

Har avsatt dagen til sightseeing og mat, mat og mere mat!
Ha en strålende lørdag der på den andre siden!

Last edited:

Hei fra markagrensen.

Her nytes en belgisk hveteøl og litt reisefeber-surfing etter en fin dag i svømmehall med familien.

6295805A-093F-41B6-BFB6-A6208149A5B0.jpg

Mens noen drikker med djevelen, fikser andre hus. Her regner det også, så jeg vasker og rydder :) Kan gledelig stadfeste at jeg fikk noen eurobonuspoeng etter klage på forrige reise hos SAS, det etter bare 1 uke. Slettes ikke verst. Jeg blir bestandig så positivt overrasket siden jeg leser så mye grums på nett, vet ikke om det går på flaks eller at det faktisk skjer positive ting også som man sjeldent leser om... Attpåtil fikk jeg 60€ tilbake fra SAS i dag også, såvel som at robotstøvsuger og batteristøvsugeren som jeg bestilte for de 600€vi fikk fra Air Canada faktisk kom på døra i går... Airlines pay back -- det er gledelig :p :D

Ha en finfin dag :)

Jeg skulle ønske at forumet var upolitisk, det er trist å bli møtt med støtte til en rasist, white supremacist. Det er kanskje en dårlig spøk i Norge men det er vår hverdag, min familie er ikke hvit nok for denne politikken, og selv min kone blir holdt igjen 2-3 timer i immigrasjonen fordi hun er født i et Latin Amerikansk land (det er «policy») så vi har sluttet å reise til Vancouver BC noe vi gjorde ofte, men de siste årene er dette såpass vanskelig at vi ikke lengre orker. Forumet burde være upolitisk og spesielt med tanke på hva som har blitt sagt av denne rasisten denne uken burde en aldri hylle en slik person.

For ikke å snakke om faunakriminaliteten. "The one who's name shall not be mentioned" har ganske nylig kastet bort alt som heter naturforvaltning i lovgivningen. Noe som betyr at verdifulle økosystemer eller utrydningstruede dyrearter ikke betyr noe lenger, når man vurderer utbygging av industri. Mens penger og økonomi står som førsteprioritering. Vi kan nok si farvel til spekkhoggerene i Salish, for med dagens politikk så kommer amerika til å være en stor asfaltert walmart, kun distinguisert med en og annen fracking field, så vel som olje som pumpes rett inn fra "what formerly was known as the arctic". Det er til å grine av. Jeg blir iallefall personlig fysisk uvel av det, for natur og miljø ødelegges beyond repair. For alltid :(

Back