God lørdag fra Hong Kong

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God lørdag fra Hong Kong

God lørdag. Her er dagen godt i gang og det er faktisk lunchpause. Jeg er greit "allergisk" mot lunchboksene her borte så jeg har løpt til hotelloungen for kaffe, Pepsi og muffin!

Lang dag i dag også, som skal krones med middag på SoHo House. Blir søren meg ikke te til maten i dag.

MAKAN!!!

Ha en best lørdag

Re: God lørdag fra Hong Kong

Glad lørdag fra Islands brygge i København. Snart et morgenbad før morgenmad. Det er fortsatt dejlig å være norsk i Danmark - valutautfordringene glemmer vi:-)

God morgen fra Venezia. Siste dag på tur så her skal det nytes ved poolen. Hjem med SK i kveld.

Mornings fra Beitostølen. Etter syndefloden i går er det nå opphold. Noen turer ut er planlagt, så blir det god mat og drikke i kveld. Ha en fin dag.

Gjeesp fra et snasent landsted i Vestfold (tror jeg). Ble fryktelig sent i går og mye rosévin så dette felles morgenbadet kan nok bli lurt. Er egentlig glad jeg ikke har råd til et landsted som passer inn i mine kriterier - for den kjøreturen med med folk som bytter fil hvert 15ende sekund er jeg for sær til.

Hei fra Rondane. Her starter jeg ikke på jobb før kl 16 så det så. Egentlig er været bra nok for en tur, men dropper det. Har helt fri i morgen. Men men vi er nå klare til å selge fjellturister øl, vin og ja brennevin om de har lyst på det. I går gikk det faktisk en del øl på dagtid, men været var så ubegreplig drit at jeg forstår de som valgte det i stedet for å gå på tur. Denne satelittlinken av internett funker nå ganske så bra.

Rolig dag fra Sandefjord! Veldig skiftende vær og vindfullt. Eldstemann skal spille mot Sogndal i morgen og har en lang busstur foran seg. Hadde vært bedre om han spilte Sandarcupen slik at far kunne se på! Makan.

Nå ble det poengdeling mellom SF og Godset i går! Stemningen var magisk på stadion og det er synd at det ikke ble seier, men sånn er fotballen!

Konemor er fortsatt nede for telling og jeg er spent på om hun er klar for jobb til mandag!

Time vil show!

Guten Tag aus Frankfurt! Kom nyss fram till FRA efter att ha skumpat fram över pölen i en blå Condor A330-900. Unnade mig en uppgradering till Business och det var det helt klart värt. Nu blir det fyra timmars väntan på en CRJ från City Line mot BER. Ha det gott!

Back