God lørdag fra Beitostølen

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Beitostølen

God morgen fra Beitostølen. Her var det noen som ikke skulle sove bort dagen. Godt jeg har Nespressomaskin her og. Der blir vel en liten fjelltur og andre aktiviteter, før det i kveld blir påfyll av mere god mat og drikke. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Beitostølen

God morgen!

Kaffe i Lufthansa koppen og straks går turen på skinner til Larvik.

Fin liten rundtur med en Diamond DA40 fra Kjeller i går. Litt mørke skyer og regn rundt omkring men absolutt en fin tur og start på helga!

God helg! :) 20220826_182216.jpg20220826_182310.jpg20220826_183010.jpg20220826_183023.jpg20220826_183156.jpg20220826_184315.jpg20220826_185250.jpg20220826_185257.jpg20220826_185443.jpg20220826_185514.jpg20220826_190640.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Røros. Kjenner at Get-together`n i går ble vellykket…nå snart frokost før vi skal ut på en Bergstadvandring før vi skal i kirken klokken 14 for å høre to herlige JA-mennesker si de beste JA`ene som kan sies. Best lørdag!

God morgen fra Chiangmai og Chala Hotel hvor en er klar for utsjekk og retur til BKK.
Nydelige dager på biltur i «Thailands green paradise» er over og hverdagen venter i Bangkok.
Nå nytes kaffe i vakre omgivelser på terassen til hotellrommet.
Ha en glitters lørdag :)

950d6bf025e07c94d06851d65192d7a2.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra Kolsås. Han som må nesten vekkes i hverdagen for å dra i barnehagen skal selvfølgelig tidlig opp i helgen. Blir vel en tur til Sandvika i løpet av helgen for å sjekke ut denne byfesten de styrer med

God morgen fra Chiangmai og Chala Hotel hvor en er klar for utsjekk og retur til BKK.

God morgen fra Geilo. Strålende dager her med spahotell som base.
Ser det siste jeg gjorde før besvimte i seng i natt var å bestille Thailandbillett i Januar.
Et solid prisnivå for øyeblikket (10k +, 15k + hvis avreise rett før jul), så ble en reservasjon på poeng enn så lenge, Sas og Thai.
Nå venter en bedre hotellfrokost, før festival på toppen av fjellet her i kveld.

God morgen fra Ruters grå som snart blir bytta ut med grønn buss i retning vestover. Skal til Thon hotell Vettre. Så da går helga bort der med møte og pilsing antar jeg

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Hepp fra Knausen. Endelig hjemmefrokost istedenfor hotell. Lite planer for dagen annet enn å handle inn middager.

6AFF56B9-59E7-48FB-94D4-99F51FC51B00.jpeg

30040 hilser. Blå himmel i dag, en stund siden sist. Så smått begynt å lysne. Stadig senere.

Blir en heftig edderkopphøst. De stripete jævlene som flyr opp fra Florida er allerede i gang. De har økt de siste årene og er allerede i full gang. Må en runde med kost og spray igjen i dag … Heldigvis er de ikke giftige. Tror jeg .. ;)

Ingen pleierske i dag, svigerbeistet har klart å skremme bort helgehjelpen ..,

Sjallabong fra Lillestrøm. Har vært inne og herjet med Storsmurfens tantebarn og nå daffer jeg med en velfortjent øl. Kanskje blir det til og med en nap før fårikålen i kveld.

Ha en bestum kveld

God ettermiddag fra hengekøya. Kona bestemte jo hvit måned så her ligger jeg med cola på glassflaske mens hun har en rose på kjøling… Grå start på dagen, men må skinner solen, det var minst 20 grader i vannet og yngstejenta rakk akkurat å lære å stupe før badesesongen var over. Den siste der er litt tung å svelge for storesøster.

God ettermiddag fra hengekøya. Kona bestemte jo hvit måned så her ligger jeg med cola på glassflaske mens hun har en rose på kjøling… Grå start på dagen, men må skinner solen, det var minst 20 grader i vannet og yngstejenta rakk akkurat å lære å stupe før badesesongen var over. Den siste der er litt tung å svelge for storesøster.

Hvit måned, rose på kjøling og grå start på dagen?

Heisann.

Enten er jeg gammel, eller så er jeg ute av trening. Eller’no.

Fantastisk middag på Park29 i går med tilhørende druesmuudi. Men jeg drakk da virkelig ikke så mye som det kjentes ut som da jeg våknet i dag?

Ellers en rolig dag. Har hørt bæring av møbler i gangen så da har man tydeligvis fått ny(e) nabo(er) etter at de forrige flyttet for en måneds tid siden. Mest spent på hva den Minien som pleide å stå ved siden av bilen min i garasjen evt. har blitt byttet ut med. Helt greit for meg om vedkommende ikke har bil.

Ha en god en :)

Heisann fra Benidorm. Her sløves det i skyggen etter mye sol de siste dagene. Temperaturen er upåklagelig. Kan ikke akkurat si at jeg har det vondt. I morgen bærer det tilbake til Guardamar. Men det blir muligens en stopp ved en foss og et slott på veien.

God natt fra Geilo, her var det faktisk nordlys å se fra toppen av fjellet!

Back