• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra balkongen

RJon

ScanFlyer Dusty
Medlem
God lørdag fra balkongen

God lørdag fra Maui!

Sitter å nyter en kald Big Swell IPA på balkongen og kjøler meg ned etter en alt for varm formiddag.

I kveld blir det en tur til Wailea, spise godt, ta seg en drink eller to og se på folk med alt for mye penger.

Ha en flott dag folkens! :-)

Re: God lørdag fra balkongen

God morgen fra Ris. Snart klar for en treningsøkt før det blir en rolig brunch med mange aviser - både elektroniske og gammeldagse papiraviser. I kveld er det innflytningsfest hos noen gode venner. Ha en flott lørdag du også.

God lørdag morgen fra Lillestrøm. Tidlig oppe for etthvert å sette kursen mot OSL. Dagens mileagerun/segmentrun er ikke så langt. Vi skal dure ned til Kristiansand en tur. Neste helg blir det litt lengre tur igjen.
Ønsker alle en fin lørdag og helg! ☺

God morgen fra Imingfjell. Tror det er første gang jeg prøver med på et klassisk høyfjellsstue opphold. Det blir vel og dra litt pulk i løpet av dagen også. Ha en fin lørdag
e3e6428a0a16e67d8a1d4cdf16ba35a7.jpg

Good morning fra Oslo nord - slapp helg med pass av barnebarn på 3 år - her blir det liv i leiren :)

Jan

God lørdag fra Maui!

Sitter å nyter en kald Big Swell IPA på balkongen og kjøler meg ned etter en alt for varm formiddag.

I kveld blir det en tur til Wailea, spise godt, ta seg en drink eller to og se på folk med alt for mye penger.

Ha en flott dag folkens! :-)
Vil tilbake dit ja. Eksotiske saker. Go morgen fra senga. Fredagen ble hvit - da kroppen ikke hang med i det hele tatt i går. Vondt i hodet og var sulten men så fort jeg spiste følte jeg meg bare kvalm . Men nå etter en god natts søvn føles alt mye bedre. Tar meg kanskje en skitur før det blir en bursdagsfest i kveld.

Morn fra Sandefjord. Kamerat har bursdag og opphav besøkes. Blir nok en enhet eller to i kveld ja

Yo fra Riga aka RIX,

Kurs på en lørdag, hardt å være konsulent gitt! Sol og fint ute gjør ikke ting enklere å sitte i ro.

Morsomt at Skybar på hotellet, Radisson Blu, er en topp serverdigjet. Bor på 22. etasje, og får vel ta turen til 26. for å sjekke det ut. God lørdag/"helg" ;-)

God lørdag fra Trondheim
Utrolig deilig å sove lenge idag, etter ei knalltøff uke,med en beinhard avslutning torsdag og fredag. Klokket i snitt 11,5 timer de to siste dagene.....så fredagskveld var veldig velkommen.....
Idag blir det bursdagsfeiring,begge knøttene er bedt på to forskjellige bursdager, så her blir det splitting og hver sin unge å følge...:D:D:D
Avslutter kanskje dagen med en tur til opphavet og litt middag.

Ha en strålende lørdag :cool: :cool: :cool:

Tjohei fra Dublin!

Her er byen i ferd med å fylles med nordmenn på pokertur, og resten av verdens turister for St.Patriksday torsdag.

Vårstemning ute, blir nok en fin lørdag.

Nyt helgen.

Kim

God morgen fra Grønland. Litt groggy etter gårsdagens "afterski" på Heidi's i borggården i Oslo. Harry så det holder, men upåklagelig stemning. Billett til dagens skiskytterstafett i Kollen er i boks, så da får man sette kursen opp dit om noen strakser. Ha en aldeles fortreffelig lørdag[emoji3]

God lørdag fra balkongen

G'morgennn..... Klokken 4 er altfor tidlig, men med flyavgang klokken 7 er det ingen bønn. Halvtimes kø i security, men med TSA Pre feier man forbi i egen kø, slenger ryggsekken på båndet og dett var dett. (y)

Nå venter 5 timer med Chester The Eskimo og hans glade tjenere.

b6659359bcad016426389359078f0874.jpg

God lørdag fra Stavanger. Skjønt, helt god er den ikke. Hadde trodd at ryggen skulle vert bedre, men den gang ei.
Dagen går nok med til egenpleie i form av sitte, ligge og gå.
Fant noen supre tabbeletter (tramadol) som jeg fikk for det samme for å kunne fly DY Dreamliner t/r Malaga - kul lege...
Har vurdere å ta en slik en, men står foreløpig over.
Til kvelden skal en ut å spise middag i Sentrum...

Ha en glitrende fin dag :)

God ettermiddag fra et solfylt Trøndelag.

Handling i Orkdal er overstått, så er man maks heldig nå, så slipper man å passere pengeinnkreveren ( aka bomstasjonen ) før neste helg. ;) Resten av dagen blir stille og fordragelig her i huset før det braker løs med Odd-Rosenborg i kveld.

Et innslag av fly blir det også på TV denne dagen. SAS-piloten Björn Lundström( bedre kjent som Bjornpilot ) dukker opp i lørdagsmagasinet på TV 2 i kveld, så det bør en få med seg.

Ha en flott dag. :)

Guten "morgen" fra Lillestrøm. TV'en er på, og i steikepanna fønes det karbis og egg.

En god start på dagen

Ha en fin en

God ettermiddag fra Bodø :) Her er snømeltingen i gang, og vel så det. Det er jo finfint det, men konsekvensen er jo ekstreme vannmengder på veiene og gangstier. Vurderer å svømme til butikken etterpå.

Ankomst en time for tidlig, sier Captain Speaking, så da blir vi sikkert sittende å vente på gate en times tid ...
Forøvrig smart system med brosjyrene i seteryggen .. Tre faner gjør dem alltid synlig.

Bra øl har de og .. Synd jeg skal kjøre ...

fc8ac8746455f302f812c10a2465c100.jpg

God lørdag fra Seattle! Boarding for LH491 nå. Brukte noen tusenlapper for å sitte mer komfortabelt... :)

Attachments

• IMAG0326.jpg
    IMAG0326.jpg
    116 KB · Views: 111
Back