God lørdag fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra 1395

God morgen. Her lot minstemann storebror hjelpe han med padden i morges, så da ble det 45 minutter ekstra søvn på meg. Ikke helt kommet på hva vi skal finne på for å få dagen til å gå, en planlagt handlerunde tar jo ikke hele dagen. Ha en fin dag, med eller uten planer

Re: God lørdag fra 1395

God morgen fra Grønland. Våknet aldeles for tidlig i dag, men da får man forhåpentligvis mer ut av dagen. Fruen ville være «turist i Oslo» i dag, så får vi se hva det innebærer… Er redd jeg må ta med kredittkortet. Rekker kanskje en liten tur til Wings and Wheels på Kjeller, det kan kanskje være noe for Someone og andre uten store planer for dagen også. God helg[emoji3]
f97bf89e5a761e2c190a1e2ba3cd4e17.jpg

Glad lørdag fra ingen777. Snart klar for en treningsøkt før vi skal ut å fornye smoking garderoben. Gleder meg til å prøve deler av gevinsten fra gårsdagens vinlotteri på hjemmekontoret - full uttelling som vanlig. Ha en best lørdag!

God morgen fra Kongsberg. Jeg fikk som ventet permisjon fra Riksen i går. Jeg skal tilbake i 18 tiden i morgen. Kjenner at jeg litt spent før mandagens operasjon, men jeg satser på at det skal gå fint. Ingen store planer for dagen utover å se sport på TV. Brann sin kamp mot Sogndal må jeg ha med meg.

God morgen fra Lillestrøm!
Deilig sløv morgen meldes herfra. :) Straks er det nykvernet kaffe i koppen også litt handling. I kveld kommer opphavet på besøk en tur. En ramme skal vi også prøve å finne i løpet av dagen.
Gårsdagens kveldstur ga noen solnedgangsbilder!
Ha en fin en! IMG_20220819_223349_908.jpgIMG_20220819_223349_973.jpgIMG_20220819_223350_098.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

En riktig god formiddag fra Oslo øst. Gårsdagens frivilligjobbing endte med øl etter jobbingen og påfølgende nach. Så her var klokka nærmere 05 før man traff puta, men formen er heldigvis god nok til at man har stått opp. Er egentlig mest trøtt.
Egentlig litt rart å dra hjem samtidig som de første flybussene mot OSL går som jeg så på veien hjem. Skal i en bursdagsfeiring i kveld da. Ha en riktig fin dag!

Heisann fra Sandnes. Treningsøkt unnagjort på morgenkvisten. Nå gjenstår det å pakke de siste tingene og så venter SAS til Alicante om noen timer. Klar for ferie! Ha en fin en!

God morgen fra Knausen. Storfrokosten er inntatt og mandarin-mimosaen setter grunnlag. Nå skal vi på noe så sjeldent som visning litt lengre opp i lia her da Dragen vil ha høyere strømregninger og enda mer snø. Så blir det shopping og fryktelig mye henting og levering av unger over hele byen.

God morgen fra flytoget. Første jobbtur etter sommeren og jeg kjenner entusiasmen foran høsten er på nivå med @Discus sin utstrålte glede her i forrige uke. Det blir heftig i 1,5 mndr fremover, men så skal det krones med langtur i Lufthansa First sammen med Storsmurf i oktober.

Vant forøvrig 5 kroner i Keno i går så Pellefanten skal gå bananas i tax free.

Ha en fin en.

Vant forøvrig 5 kroner i Keno i går så Pellefanten skal gå bananas i tax free.

Ha en fin en.

Tenk deg hvor amok han kunne ha gått på de 75 kronene du kunne ha spart på å tatt Vy?

God lørdag. Usedvanlig effektiv sådan med en klesvask allerede hengt opp til tørk, og det vurderes en til.

Resten av dagen går til å fundere på noen reiseplaner samt litt gjemmestudioaktivitet.

Ha en god en :)

G’morgen .. det rulles stener på radioen her man sitter på terrassen. Venter fortsatt på morgentemperaturer under 20 .. det kan da ikke være så lenge til nå?

Regn og torden står på programmet i dag, og muligens litt rydding i skuret.

God aften fra Bangkok. Her er en vell innkvartert i «hytta» etter ferden ned hit. En cowboystrekk er også unnagjort samt et besøk på Big C, et besøk jeg gjerne skulle vert foruten, for der var også alle andre….
SQ leverte midt på treet på ferden med SQ351, det bærer fortsatt litt preg av Covid. Men menyen i papir var nå tilbake og maten var toppers. Nå nytes en Stone hazy IPA før det blir middag fra buffé like borti gata her.
Ha en glitters lørdag :)

ce907cf55a792657fc25e87e450bef3e.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Knausen. Storfrokosten er inntatt og mandarin-mimosaen setter grunnlag. Nå skal vi på noe så sjeldent som visning litt lengre opp i lia her da Dragen vil ha høyere strømregninger og enda mer snø. Så blir det shopping og fryktelig mye henting og levering av unger over hele byen.

Hmm.. dette eskalerte litt fort. Dragen nappet med seg en av mine flasker og forsvant ut døren i trange klær med noen venninner, hun rakk også å si ja til overnattingsgjest så da sitter jeg her etter to timer på kjøkkenet med fire unger og ni-pimper på ei Faustino mens det tikker inn meldinger fra gutta som gosser seg i sommer-Oslo Hmf

God natt fra Bygdøy.
Lang, fin dag som startet grytidlig i Kroatia med 2 timers taxitur,i før Norwegian fra Dubrovnik og hjem. Strålende jobb i kveld, og en ørliten Petit Chablis nå helt på tampen.

Back