God loerdagsmorgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da er det snart klart for loerdagsmorgen i ATL .. og den aapner klokken 07.30 med Wigan-Liverpool paa TV! Selv med Svigers i huset skal jeg nok faa med meg den matchen.

I skrivende oeyeblikk sitter jeg med en liten skotsk en i glasset etter aa ha lest natta-historie for Lillegutten. I kveld var det historien om hvordan isbjoernen havnet paa Nordpolen. Han tok ikke fly ... :p

Men naa roper kona .. maa nok traa til med litt flaggstang... :nor :musikk :nor :musikk :nor :musikk :nor

:love

Replying to Topic 'God loerdagsmorgen!'

I motsetning til i Atlanta så er det lørdag morgen her i hovedstaden...;) Huset er nyvasket og klart for rakfisklag i kveld. Først er det forum, aviser og kaffe. Så skal det trenes før ettermiddagen går med til enda flere aviser... Ha en bedre lørdag...

God morgen. Stter på Værnes og har fått i meg en god Bondefrokost og venter nå på at klokken skal bevege seg mot 12 slik at WF354 kan ta meg til CPH. Deretter venter noen timer ombord på SK983 til Tokyo. Ser ut til at det var et klokt valg å reise direkte til CPH, da SAS flyet til Oslo kl 0925 jammen er kansellert.... Vil lage en tripreport på alle flights jeg tar på min lille RTW de neste 2 ukene, så får jeg bare håpe at programmet holder og at alle fly går som de skal. Første hopp fra MJF var i allefall i skarp rute.

I kveld er det LUTEFISK! Need I say more?
Er tilbake på forumet en gang i morgen ettermiddag! :cheers:

God dag fra York!

Snart setter jeg meg på toget til London for et par dagers opphold der. Vi får så se om 50 minutters tid mellom landing fra LON og avgang til TOS holder på mandagskvelden. Normalt bør vel det gå greit, men normalen virker være at flyet er forsinket ut fra LHR...

Og her er det skallebank idag etter bursdagsfeiringen til min samboer og galleriåpning i en frisørsalong på Astor place downtown. God flyt av rødvin og rare mennesker... Skal spise brunch og deretter hjem for å skifte for å gå videre til svigerforeldre og Metropolitan Opera for å se La Boheme. Dagen idag kommer til å bli lang!
Tror det er relativt kaldt ute..

Back