God lillejulaften fra SFO

Hypern

ScanFlyer Rusty
Dvs den er ikke klokka så mye i SFO enda - men den er det i Norge nå pr ce. Da får det være lov å "kapre" tråden. Her sitter man i BA loungen og venter - og seriøst dette må være den verste BA lougen jeg har vært i. Utvalget mat er verre enn i SAS Loungen hjemme. Ok da - skal ta den litt i forsvar da den kun håndterer to daglige avganger til LHR - men de kunne prøvd litt.

Satser nå på at sete 62K gjør biffen (beklager til elefanten her på forumet) og man får god mat på flyet - som regel gjør man det. Usedvanlig serviceinnstilling fra TSA igjennom security var det også faktisk - har noen sendt etaten på smilekurs? BART var effektivt i drift fra byen og ut hit. Ha en fin lillejulaften med grevinnen og hovmesteren - jeg rekker det ihvertfall.

Vel, siden vi begynner vestfra , får jeg følge fra ytterligere 5+ timer vestfra, Mai Tai Bar Ala Moana Shopping Centre, verdens største utendørs :cool:.
Fruen løper rundt, jeg sitter stille med Lagunitas IPA.
Eneste jeg savner hjemme er "Hovmesteren". :lol:
Blitt tradisjon med jul her i mange år og vil forsette så lenge gammern holder koken :old

Vel, siden vi begynner vestfra , får jeg følge fra ytterligere 5+ timer vestfra, Mai Tai Bar Ala Moana Shopping Centre, verdens største utendørs :cool:.
Fruen løper rundt, jeg sitter stille med Lagunitas IPA.
Eneste jeg savner hjemme er "Hovmesteren". :lol:
Blitt tradisjon med jul her i mange år og vil forsette så lenge gammern holder koken :old

Ah savner Ala Moana Center - har vært mange ganger der det halvåret jeg bodde på Hawaii - ja også for å bytte buss... Honolulu Ala Moana er jo start/sluttpunkt for de bussene som går til de fjerntliggende delene av Oahu.

Her litt lenger øst har man akkurat kommet hjem etter å ha vært ute og spist juletorsksushi. Godt var det åkkesom.

Nå blir det gostol og kindle resten av kvelden.

Mornings fra øst i vest for Oslo!
Våknet og får ikke sove igjen. Da blir det litt godt i glasset og Terry Hayes på flere hundre sider. Fridag som skal brukes til litt buksesøm og en liten porsjon lutefisk. Blir stas!
Ha en fint innpakket dag før dagen! :)

Her har man akkurat kommet hjem. Blir nok ikke mer reising før langt uti januar. God jul til dere alle!

God morgen fra Lillestrøm! Her er man klar for å gå på jobb for siste gang i år. Skal bli godt med juleferie, 18 dager fri, og Japan tur neste uke. ☺
Ønsker alle en fin dag og god jul! ☺

Ho ho, og god morgen fra Snillfjord! :)

Jaggu er man oppe av senga før lysets frembrudd, imponerende i seg selv. Vel vel, har ikke noe valg, for utpå formiddagen står ''slaget om den siste julehandel'' anno 2015, og denne forumisten er deltagende i det slaget. Det blir blod, svette, tårer og ganske sikkert flyr det lapper utav lommeboka, men man skal stå løpet ut. :D

Ellers ikke en døyt store planer. Når gaver er kjøpt skal disse pakkes inn, lapper settes på og deretter skal de leveres. Hovedoppgaven er salting/pepring av ribbe, og deretter er det duket for en viss hovmester på TV utpå kvelden.

Jeg er noe usikker på om jeg dukker opp her inne i morgen( kan fort hende jeg gjør det ), men bare sånn i tilfelle: Ønsker alle forumister, aktive eller mindre aktive, bosatt i Norge eller utlandet, en riktig god julefeiring. La jula bestå av masse god mat, drikke, hygge sammen med familie og venner...og så klart fly, om det skulle la seg gjøre! ;) :)

God morgen fra Sola hvor vi i nuet noterer +8*C. Slettest ikke verst for å være midtvinters.
Har ingen spesielle planer for dagen, annet enn å åpne kjøre porten for div vareleveringer. Mine kolleger som har sannelig vert aktive på sine siste arbeidsdager, for her renner det på med varer. Mon tro om det var for å bruke opp alle pengene på 2015 budsjettet? Slikt er jo en klassiker her i gården ;)
Vell, nå skal det mekkes kaffe.

Ha en kjempefin lille julaften forumister, dette blir bra :)

God morgen fra mørkeste av Oslo nord - det er opphold og en minusgrad plutselig etter mange plussgrader i Oslo. Skal ikke se bort i fra noe glatt føre etter mye regn i går ettermiddag/kveld - spennende å føler været om 10-15 minutter ute.

Ha en flott "lille julaften" der du er i verden :)

Jan

Morn fra... HAM...
Etter et par timer forsinkelse først, så kansellerte SAS til CPH og det var da for sent å komme seg til Norge samme dag, hverken TRF eller OSL. Så man ble puttet på Courtyard Marriot som jo er fint, men gutterommet hjemme hos ho mor hadde vært finere. Da jeg ble booket om fant jeg ut at alt av allianser, status og poeng kan ryke og reise og jeg vil hjem ASAP. KLM HAM-AMS-TRF.

God morgen fra gullstuen på CPH. Ble nesten ikke noe søvn og opp kl. 3 for å rekke SAS avgangen kl. 06:10. Var en av de første gjennom fasttrack og inn i loungen i morges. Deilig med en liten frokost og espresso i en stille lounge før flighten, der frokost nummer to ble inntatt. Nå sitter jeg med et glass hvitvin og funderer på om det blir morgenmad her også. Avgang til DUB kl. 10:10.

Riktig god jul til alle flypratere!

God morgen. Arvingen er sendt i barnehagen for noen timer uten at det betyr fred og ro, da fru slavedriver har satt meg i arbeid. Satser på jeg har mer kontroll på støvsugeren enn hva droneflygeren i Italia i går som kræsja i slalombakken i går.

Men en liten pause med litt forum og en liten Nespresso må da være innafor. Vel, etterpå blir det og sjekke inn på "Mom's Hotel" for noen dager forpleining. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra havet. Her ute er det andre som ordner juleforberedelsene. Utstyret til å utføre jobben og ribba er på plass, men skalldyrbordet til 1. Juledag ligger nok på land og blir dårlig med den værmeldingen vi har fremover.

God morgen fra Tananger,
Utenfor jager regnbygene forbi.Hvit jul blir det neppe i år , med mindre det kommer en haglbyge som legger fra seg hagl på bakken noen minutter.
Litt gjennomgang av e-post på morgenkvisten før det blir å gå i gang med å forberede julematen. Jeg begynner med å lage medisterkaker. Egen oppskrift.
Det er mitt domene her i huset. Kjekt er det og.
Ha en fin dag Forumister og stress ned, nyt familiehøytiden.

God formiddag fra Skaun!

Heller ikke hvit jul her gitt, men kosen skal nok bli den samme. Her skal det feires med barn og familie allerede i kveld, da "mine, dine og våre barn" skal til sine andre respektive på selve dagen.

Blir torsk på de fleste, mens undertegnede og et par allergikere får en fin biff med tilbehør. Så ribbe på undertegnede og kona i morgen på selve dagen. Og en knallgod Amarone til.. :)

Øsnker dere alle også en riktig God Jul, nyt tiden med familie og venner, og ta vare på dere selv!

Kim

God formiddag fra Trondheim
Her nyter man kaffe og forum, før liten bursdagsfeiring til nevø og deretter hjem å slappe av ytterligere. Er i tvil om jeg skal hive meg på bonuschallenge.....har to T/R booket i perioden.....rekker vel tre til =30K poeng.....;)

Ha en flotters lille julaften :D :D

God formiddag dagen før dagen. Ferdig med det meste relatert til jul og jobb så nå blir det bare å slappe av i dag. Ha en riktig god jul.

Dvs den er ikke klokka så mye i SFO enda - men den er det i Norge nå pr ce. Da får det være lov å "kapre" tråden. Her sitter man i BA loungen og venter - og seriøst dette må være den verste BA lougen jeg har vært i. Utvalget mat er verre enn i SAS Loungen hjemme. Ok da - skal ta den litt i forsvar da den kun håndterer to daglige avganger til LHR - men de kunne prøvd litt.

Det er ny BA-lounge på gang i SFO fordi den du sitter i er for liten. Ellers er det en standard BA-ute-lounge, og de har stort sett trekantblingser og suppe. Du får lempe innpå med lokalt øl og GT. Erfaringsmessig er det stort sett bra betjening i SFO-loungen, og dårlig TSA - høres ut som du har fått en motsatt opplevelse.

God lillejuleaften fra Torrevieja. Her har julefreden senket seg litt med årets siste arbeidsdag igår og 2 uker med helt fri før jeg er tilbake på jobb. Klarte på tampen å bli ferdig med å overføre noen vaktoppgaver til noen andre på en slik måte at de gledet seg til å begynne, jeg har antagelig talenter innen salg, propaganda og manipulering.

Er redd for resultatet av året juleoppfeting så jeg skal snart, men en kald mellomlanding, forflytte med til enda varmere klima og mindre julemat. Pinnekjøtt står på menyen idag.

Ha en god en alle som vet å få det beste ut av flere lokasjoner i julen.

God morgen fra Jolly Harbour, Antigua. Det ser ut til å bli dårlig med hvit jul her også. Heldigvis..

Her skal det tilbringes nesten 2 uker til, så avslapping står øverst på planen hver dag. Deilig!

Back