Hypern
ScanFlyer Rusty
Dvs den er ikke klokka så mye i SFO enda - men den er det i Norge nå pr ce. Da får det være lov å "kapre" tråden. Her sitter man i BA loungen og venter - og seriøst dette må være den verste BA lougen jeg har vært i. Utvalget mat er verre enn i SAS Loungen hjemme. Ok da - skal ta den litt i forsvar da den kun håndterer to daglige avganger til LHR - men de kunne prøvd litt.
Satser nå på at sete 62K gjør biffen (beklager til elefanten her på forumet) og man får god mat på flyet - som regel gjør man det. Usedvanlig serviceinnstilling fra TSA igjennom security var det også faktisk - har noen sendt etaten på smilekurs? BART var effektivt i drift fra byen og ut hit. Ha en fin lillejulaften med grevinnen og hovmesteren - jeg rekker det ihvertfall.
Satser nå på at sete 62K gjør biffen (beklager til elefanten her på forumet) og man får god mat på flyet - som regel gjør man det. Usedvanlig serviceinnstilling fra TSA igjennom security var det også faktisk - har noen sendt etaten på smilekurs? BART var effektivt i drift fra byen og ut hit. Ha en fin lillejulaften med grevinnen og hovmesteren - jeg rekker det ihvertfall.