• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lille nyttårsaften

Someone

Moderator
Medlem
God lille nyttårsaften

Hallo i stuen her fra den siviliserte delen av Asker. Barne TV er fyrt opp, og den første koppen har alt putret ut av Bialetti’n. Besøk av noen venner senere, før jeg må begynne på morgendagens dessert skal det bli noe pudding. Ha en fin dag

Re: God lille nyttårsaften

Glad søndag fra Ris. Her er det fortsatt Nespresso - selv om vi har to Bialetti`er stående også. Nå skal jeg en tur til opphavet for å takke for det gamle...før vi setter kursen mot Osensjøen og hyttetur med gode venner, god mat og godt drikke. Ha en bra søndag der du.

Guten morgen fra Fuhlsbüttel. Her sov man godt og frokosten var god. Planen i dag er å se om Deutsche bahn er villig til å trekke oss bort til Lübeck.
Ellers flott tur fra Frankfurt til Hamburg i går. Sete 1A og egen treseter. Kun fire foran gardina på seks tresetere så god plass! :)
Ha en fin dag alle sammen! :)

God morgen ALC!
Slapp ikke inn i loungen på Transavia-boardingkort, så det ble engelsk frokost på puben i stedet. Nabogubben er dypt nede i dagens andre Cognac, så jeg føler meg ganske edruelig med min lille øl.
10 timer nå, så er jeg bort i mot hjemme :)
Staselig søndag ønskes!

God morgen fra Sao Miguel. Her er planene for dagen ca null. I går var vi inne i Ponta Delgada. I dag hadde vi egentlig tenkt å leie bil, men ombestemte oss og gikk altså for ingenting. En lang lunch på hotellet. Litt vin. Rusle litt (selv om det ikke er så mye steder å rusle). Kanskje gå på SPA... før vi spiser enda mer og så drikker vin og ser på TV.

Good times.

Ha en fin en

Her litt lenger vest er juletreet fjernet og beina er godt plantet på bordet til avnyting av fotballkamp. Så får vi se om Josh King scorer mot United igjen. ;)

God kveld fra cph. 35 min tidlig fra pek. Rett i lounge der vi går bp til tidligere fligth. Dragen tok til og med å passet på at vi fikk ledig midtsete.

Back