• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God kveld , god ? 18., fra United Club SFO

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Heldigvis kan en få mettende mat fra disse loungene nå... Oppskåret italiensk salami etter kl 16 , kan umulig være amerikansk, i tillegg salat og suppe... De har vel funnet ut at betale $ 600 for medlemskap er idiotisk...:( .

772 til LHR først , så good ole BOB SK til OSL...

Velge og vrake i treseter E+ for snorke. Etter unlimited vin og IPA gratis..:angry::drunk:

God morgen fra Kiev! På tide å komme seg opp, pakke og vente på at sjåføren henter meg. Bør gå radig hjem med airBaltic. Greit å få komme hjem, pakket ut, vasket og gjøre seg klar for Sunnmøre til helgen. Fint opphold i Kiev. Skulle gjerne vært her lenger, men da med s,kikkelig sol og varme.

Mat? Satser på en solid frokost for resten av "gryn-jann" jeg har igjen :-) Ha en fin-fin onsdag, 18. mai!

Glad onsdag fra Ris. Klar for en kort arbeidsuke som starter med møter på Jessheim før kursen støtes mot et kundearrangement på Hamar i kveld. Ha en fin onsdag - snart helg igjen:-)

Good morgen fra Stavanger. Var nå så godt inne i feriemodus at en egentlig ikke er klar for å reise ut på kontoret. Men pliktene kaller og om litt går turen mot Sola. Godt at det snart er helg igjen da.
Ha en strålende mini uke :)

God morgen fra Oslo nord - her starter dagen med frokost på kontorpulten Dagen blir noe lengre enn vanlig - noe job å ta igjen på en slik kort uke.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Bergen. Sas er tydeligvis tomme for polarruller for i dag bød de på polarrundstykke. Nå må de snart slutte å streike synes jeg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra studentbyen. En hjemmeeksamen skal leses over og leveres så får man se hva slags produktivitet man tar seg til ellers. Kort uke da man skal ut å fly igjen i morgen :)

God morgen fra Bergen. Sas er tydeligvis tomme for polarruller for i dag bød de på polarrundstykke.

God morgen fra et lidt køligt Danmark, for vejret ikke ved,
hvad det vil!

Er der ikke nogen, som vil forklare, hvad en polarrulle er for noe??
Er det en lefse med en skive laks eller røget rensdyr.. eller isbjørn?

viv :fly

God morgen fra Thalys 9422 mot Paris Gare Nord. Det er så kult med røde velurstoler på toget.

Brussel var mindre kult. Masse soldater med maskingevær og betongsperringer. Følte meg litt sånn "Odd Karsten Tveit, Brussel"...

Her er de skikkelig ute og kjører... i flg dem jeg kjenner er det enda værre i Paris. Men det gjenstår vel å se. Folk her har en tendens til å overdrive elendighet. Uansett skal bare rett til flyplassen.

- "it iz impøsibøl to know what will wøøørk, heh... you møzt just see when you arrive. Maybe walk to ze airpååårt, heh?"

Men jeg tror det ordner seg :)

Ha en fin en

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og en klager ikke på det. Gårsdagen ble på vær-fronten mye bedre enn meldt. Kan vel si at gårsdagen var vellykket for komiteen som så langt siden i fjor høst har sopt inn over 30,000 til klassetur om ca 2,1 skoleår. Selv fikk jeg æren av å tilbringe 7-8 timer på en svært så lite komfortabel stol, fikk et solid tilbakeblikk til skoleårene kan man si. Loddkjøpet på sin side betalte seg da jeg hanket inn et gavekort på 250,- og kake/is/brus fikk man også nevene i så man er da fornøyd.

Lite action i dag. Litt små-oppgaver i hjemmet, men ellers ikke mye som skjer. Dagen rundes av med Euro League-finalen fra Basel mellom Liverpool-Sevilla. Nå, Dronning Elisabeth II legger frem regjeringens politikk for det neste året, kan jo være spennende nok det.

Ha en fortreffelig dag!! :)

God ettermiddag fra et grått Sola. Turen fra KSU i morges gikk ikke helt etter planen ettersom bagasjen ikke kom seg til SVG med samme fly som meg. Fikk melding en tid tilbake at bagen var på vei til SVG, så jeg regner med jeg får den i løpet av ettermiddagen.

Fortsatt god onsdag!

God ettermiddag. Her ligger jeg og bøtter nedpå kontrastveske før en CT scan, siden magen fortsatt ikke er helt i vater etter blindtarmen sprakk for 3 uker siden. Selvfølgelig må kontrastvesken smake lakris....jeg hater lakris. Ha en fin dag

God ettermiddag. Her ligger jeg og bøtter nedpå kontrastveske før en CT scan, siden magen fortsatt ikke er helt i vater etter blindtarmen sprakk for 3 uker siden. Selvfølgelig må kontrastvesken smake lakris....jeg hater lakris. Ha en fin dag

Ikkje bra - men lakrissmaken er sikkert i beste mening ^_^ Sikkert en dansk kontrastvæske. God bedring!

Imponerende radig tur fra Kiev i dag - airBaltic på rute og effektiv prosess hele veien. Så får det bare våge seg at det er trangt om bord, det er bare 1:30 og 1:40-turer, så det går når man får sove litt, til tross for at mannen ved siden av virket å ha hikke - i nesen!

Mest imponerende var det å lande 13:15, og så for første gang på turen slippe bussgate, så fikk jeg handlet både god vin og sprit, og vips jeg rakk NSB 14:43! :)

Back