God Julaften!

Replying to Topic 'God Julaften!'

En liten hilsen fra et grått og sluddtungt Nordmøre...

Attachments

• antonov.JPG
    antonov.JPG
    43.2 KB · Views: 8

En riktig god jul alle sammen. Her i Trondheim ligger det an til en perfekt hvit jul, faktisk kommer det litt påfyll av det hvite stoffet akkurat nå. Her blir det ribbe med tilbehør, men ettersom det er litt svensk blod i familien er det også julskinka i huset, men det blir ikke full pakke slik som hos Farmer! :)

Heisann og God Jul fra Houston også.

Det er ikke akkurat "julestemining" i Texas, men vi gjør det beste ut av det. Skal ha ribbe med surkål og aquavit i kveld så det skal nok gå bra.

Tok en tur til Austin med C-210'en i går kveld for å hente sønnen til en kamerat av meg. Det var klarvær og lysene fra de små byene mellom Houston og Austin skapte en fin stemning... og selv de normalt stressa Houston ATC avsluttet transmission med "Merry Christmas"... :)

Dag

God jul.
Da var dagens økt som kranfører unnagjort, og jeg har fri til i morgen kveld (finnes det en bedre julejobb, der man har mulighet til å vedlikeholde ben-på-pedaler-og-stikka-i-armene - følelsen?

Må si at jeg ikke savner Florida for tiden, litt kulde var kjærkomment, selv om 90km på underkjølt regn ble slitsomt nok.:wow:

En riktig god jul til alle her på forumet fra gutten i Røyken!
Her er alt klart til julefeiring.Nå mangler det bare at broderen kommer med resten av familien så vi kan få stekt ribba. I mellomtiden leser jeg A340 FCOM Vol.1!:nor

God jul fra Bergens indre, endelig hjemme fra jobb på vårt erverdige sykehus. Nå venter et par timer på sofaen før kroppen er klar for julefeiring. :)

God Jul fra Vollen (den ved Oslofjorden..)

Pinnekjøttet står på komfyren, slik er det med huset fullt av Vestlendinger.

/Geir

... og naa vet jeg hvorfor Kneecap-747'en sto paa WRB ... den fikk siste finpussen foer den ble sendt airborne for aa tracke julenissen!

Han er i gang ....... :up:

Jeg henger meg på, og ønsker alle sammen en riktig god og rolig julefeiring!! Håper alle får en jul som de ønsker seg!

Er hos svigers i haugesund denne jula, veldig merkelig med _sol_ på julaften..... det går da ikke an.... snø er det heller ikke.... Merkelige greier. Fikk en ekstra flytur i går da vi dro hjemmefra, siden det var sykdom blant crewet som skulle fly oss til HAU. Helt greit for min del med en ekstra "leg", men det var mange irriterte pax.... Men jeg tror alle kom seg dit de skulle til slutt...

Ha en riktig flott jul alle sammen!

Mvh Eivind:nor

Riktig god jul ønskes dere alle fra Stjørdal. Julefeiringen begynner når ribba er ferdig om 1 time :up:

Ha en fortreffelig ettermiddag/kveld :nor

Hilsen Frode

GodJulFly.JPG

Med ønsker om en Riktig God Jul fra
www.STP-Scandinavia.com

Back