God insomnia mandag....

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Ikke ofte jeg starter God morgen tråd her.....

Har ikke hatt noen god natt. Dårlig søvn og klin umulig å sove siden kl 5. Så da var det bare å stå opp og starte arbeidsdagen.

Får se hvordan dette går utover dagen. Kanskje jeg må sove lunsj?

Fortsatt ingen reiseplaner her. I kveld skal jeg holde foredrag og smaking av østerrisk hvitvin. Så da blir det et glass i kveld. Starter uken med en hvit dag....

Ønsker dere alle en fin mandag og god uke!

God mandag fra Ris. Skulle gjerne hørt foredraget til Bizflyer...Østerrike har definitivt kommet seg på pallplass når det gjelder innkjøp av rødvin og rosévin. Hjemmekontoret er åpnet - men helt greit med en kaffe og flypratpause etter en times tid. Ha en bra start på uken.

God morgen folkens, det er ny uke og nye muligheter på hjemme kontoret og er nå klar for jobb en en skikkelig frokost og en kopp kaffe.

Ha en ny digital dag.

Jan

Mornings fra L1, 5 minutter forsinket. Selv med busstreik så kan jeg ikke se det er plagsomt med folk her for det. Kontoret kaller for dagens innsats. Ha en fin dag

Morn fra hjemmekontoret. Kjekt å vite at man kan toge til jobb i morgen uten problemer, så da er spørsmålet hvordan man skal komme seg til toget? T-bane til National eller sykkel ned til Sandvika? Mistenker at T-banen har bedre belegg enn tog inn mot sentrum

God morgen fra hjemmekontoret i stillheten. Familie sendt avgårde med mat og gode ønsker og her blir det en småbusy dag med noen forhandlinger om niljøsapektet med noen nye skip.

Masse venner av barna på middag i dag så det blir nok en egen servering på oss litt senere.

God morgen fra Orkland.:)

Skyet opphold, men det meldes om både vind og regn, så det er neppe noen fare for langvarig tørke.

Her kommer det moderlige opphavet snart innom, og deretter bærer det inn til ToyotaBilia for den rutinemessige EU-kontrollen klokken 12. Det blir nok skifte av to dekk, og utover det får man nesten se hva som dukker opp.
I mellomtiden får man se hva man finner på- det er mulig man får by på lunsj. Etterpå får man avlegge en dagligvarebutikk et besøk for litt diverse innkjøp til resten av uken.

En god mandag ønskes.:)

God morgen fra Stavanger. Kan melde om regn i luften herfra, ikke mye da. To kaffekopper har gått ned og nå er frokosten klar, venter bare på at avkommet skal våkne fra dvalen. Sitter nå å blomstrer fremfor tv’n med The Luxury travel Expert med Qatar Qsuite, blir jo små-dårlig bare av å høre musikken når pre-departure drinken serveres, med andre ord, det kribler sykt mye.
På eftan går turen til Bergen med bolaget hvor det skal jobbes frem til torsdag eftan, ble litt ekstra puttet innpå planen.
Ha en glitrende flott mandag :)

God morgen fra bortekontoret. Sov litt ekstra for lenge i dag for jeg tenkte at det kom til å være mye trafikk. Det var det ihvertfall ikke lenger når jeg surret meg innover, men fikk med meg en full tank til 12,60 per liter på veien. Det er fint.

Nå skal jeg rett og slett drive med ting. Det er ikke så galt.

Ha en fin en

Sov litt ekstra for lenge i dag for jeg tenkte at det kom til å være mye trafikk.

Sjekket GPS-appen min i dag tidlig. Var jo nesten ikke kø i det helet tatt fra meg til jobben min. Jeg skulle dog ikke dit i dag.

God feriemandag. En uke med nada planer. Hadde en halvvegs plan om å kanskje finne på noe spontant for en neve Nordic Choice-poeng, men siden mine turer som regel begynner med bussen til OSL, så blir det nok ikke noen tur lenger enn ned til butikken. Kanskje man til og med går rundt på andre siden av bygget til de containerne man kan kaste glass og brukte klær i. Får se det an.

Ha en god en :)

G’mandag! Som vanlig er hjemmekontoret stengt på en slik dag.

Ingen store planer for dagen, så ikke umulig at den blir tilbragt i gyngestolen på terassen med iste og Kindle. Helt greit det.

13 grader ute og skyfritt. Herlig frisk rusletur med bikkjene under stjernene. Life is good.

Back