God grytidlig søndag morgen!

Mornings fra OSL! I likhet med trådstarter skal jeg også med LH2457 til MUC idag. Deretter bærer ferden videre til IST. Etter det blir det buss til nabolandet Bulgaria, nærmere bestemt Burgas, før det blir enten buss eller tog videre til Sliven. Tror dette kan bli en lang dag...! Ønsker alle en flott dag :)

Herlig dag så langt fra Royal Silk Loungen i Bkk. Sitter akkurat å stirrer på et spygrønt b-757 fly fra Turkmenistan.. Kun hale og skrift da el hvitt. Et spennende selskap, på avstand å bli kjent med.. Beijing neste..

God morgen. Her står frokost og pakking på programmet før det blir SK4632 og GVA-OSL. Ser ut som det et en av SAS' få gjenværende -400 som er satt på ruten i dag. Ha en fin dag

Re: God grytidlig søndag morgen!

God morgen fra loungen på Brussel airport. Akkurat nå litt utrivelig med to barn som gråter og herjer. Får håpe de og foreldrene skal dra snart...:)

Ellers veldig fin tur med Thai i F, bortsett fra en gammel gretten gubbe som ikke var fornøyd med service, vin, ost, tv-skjerm, sete osv osv. Han satt dessverre i suiten ved siden av meg :cry:

w

Yes, der dro skrikerungene, roen er gjenopprettet:D

God morgen. Hovedstaden kan skilte "tiddeli bom og hutte meg tu", dvs. snøvær og så vidt kuldegrader. Får gjøre et forsøk på en skitur tror jeg.

Gnaaaaaaarf.... Vi vil hjem og slumre i loppekassa

Hilsen meg og Elefanten

En god morgen hilses fra det sentrale østland!
25 timer overtid er herved unnagjort denne helgen, og dermed er kredittkortregninga fra forrige lønningspils tatt hånd om.

Flotte forhold for ski idag, både intervall- og fellesstart utover formiddagen, i det store og hele i fristil, men varierer med med og uten vekt på ryggen. Noen runder på skøytebanen ser også fristende ut.
Da det er sørgelig tomt for tonic, ser det ut til å bli litt friluftsliv i forkant......

Ha en flott (idretts)dag folkens! :)

God morgen fra Bergen. Ligger an til nok en rolig søndag. Dagens plan er stort sett fotball på tv, deretter fotballkamp i Vestlandshallen, før til slutt turen går til BGO og ny tur nordover på jobb.

God morgen fra Nydalen.
Lite som skjer idag, er som søndager flest. Blir vel å holde flimreboksen med selskap utover dagen. Ha en bedre søndag.

Morn fra Oslo.
Ble ikke så ille fuktig igår, så da er formen nå tilsvarende lite shabby og det er jo helt greit det.
Ikke at det nødvendigvis betyr at jeg har tenkt å gjøre så mye fornuftig idag :p

Morgen fra Hotell Norge i Bergeb. Vurderer utsjekking snart og et cafebesøk før 1558 toget tar oss tilbake til Østlandet. Ha en god dag folkens

*Gjeeeeesp* fra vestsørøst .... Ble vekket tidlig av rastløse dyr og fant det like godt å stå opp. -6 her i skyggen av de mektige nordgeorgianske fjellene .. yikes!

Motorsagen skal mosjoneres i dag, men jeg tror jeg venter til det bli litt varmere. Ihvertfall til etter ManC-Leeds.

Back