• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God grumpy fredag!

Tjab

Upgrade me....
Sktter å venter på SK Pysjamas fra KSU til Oslo.

Skjorta er værtfall glad. Ha en fiiiiin fin dag :)

Attachments

• Screenshot_2016-04-08-05-48-25.jpg
    Screenshot_2016-04-08-05-48-25.jpg
    86.4 KB · Views: 362
Dagens Security.
Relativt rund bærte på krøkker. Er det Trumanshow?
Det er så jævla seriøst altså. Tulleselskap!

Det de såkalte sikkerhetsselskapene driver med er regelrett ran....

Attachments

• 20160408_061336.jpg
    20160408_061336.jpg
    67.7 KB · Views: 358
Grumpy fredag fra KL 1140. Det var mye som ikke virket på vei hit. Igår gikk ikke t-banen fra Carl Berner, toget gikk ikke i Romerrikstunellen, Thon hadde ikke vekking og da jeg endelig fant en innsjekkingsautomat som virket så var den så treg at det tok ett kvarter uten noen endringer. Og jeg glemte vannflaske.

Ha en god en alle som har det like tøft som meg.

God morgen fra Osl. Venter på fly til ARN. Flyet videre til LAX er foreløpig 1.20 forsinket, håper det blir med det. Ha en flott fredag✈️

God morgen fra hovedstaden.

Mor er på vei til kiropraktor så da er man overlatt til seg selv å få arvingen avgårde til barnehagen idag. Får se når man kommer seg ut døra :p

Ellers skal Nabobil testes idag. En dugelig traktor (BMW X5 40d) skal testes for helgen.

Men først altså, litt logistikk, før man får unna dagens oppgaver på kontoret.

Ha en fin fredag og etterhvert helg!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra nord i Oslo - siste dag på jobb før 14 dager et sted ved Middelhavet sandstrender :)

ha en flott dag og helg.

Jan

Attachments

• alcudia.jpg
    alcudia.jpg
    83.1 KB · Views: 338
G'morgen fra NH ved Schipol. Her skal det snart sjekkes ut før ferden går til et kjedelig konferanserom. Deretter går turen nordover i kveld og da skal det bli polarrullparty!

Antibiotikakur avsluttes i dag, så da er det klart for litt alkoholmisbruk i godt lag i morgen.

9242d57b9c0d777139202311c92ee577.jpg

Last edited:
Mornings fra Prærien. Et dobbelintervju med hodejeger etterpå. Fordelen nå er at jeg ikke lenger trenger late som jeg ikke søker nye jobber på jobben lenger, så kan gå kledd sånn helt tydelig hva jeg skal. Hjem og lage pizza i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Trondheim
For noen suringer altså....det er jo fredag, og på fredager skal man være i godt humør :D:D

Til alle de som ikke er sure om morran - ha en flott dag !! Og til alle dimlinger som er grinete - lighten up !!! :colgate::colgate:

Guten Morgen! Mercure i Vest Berlin funket bra det. Fikk dobbel oppgradering som Le Club Platinum. Helt ok frokost og bra fruktkurv inkludert sjokkis. For 72 euro var dette knall selv om rommet nok er fra forrige millenium.

Last edited:
Måååårn fra kommunegrensen i Oslo vest (eller Bærum øst). Vått og trist. Tror jeg gjør som noen og satser på å føne en pizza senere i dag. Ellers ingen planer enn at det er seks timer gjen av arbeidsuken.

God formiddag fra Snillfjorden. :)

Hvitt og snø fra morgenen, men nå ypper sola seg litt her men tar intet for gitt. Derimot ser det ikke så hakka galt ut ila helgen på vær-fronten. Her har man vært opp siden ca klokken 7, og noen oppgaver er i havn allerede. En dusj har en også fått tid til, så nå er det kun litt små-pirk igjen før man er klar for både Orkdal, Lensvik, Orkdal og Snillfjord, så blir noen mil på veien i ettermiddag....enda godt jeg er passasjer som vanlig, uten behov for hverken bonuspoeng eller oppgradering.

Next nå er lunsj, havregryn med frukt, på grensa til sunt. Ha en fortreffelig fredag rundt om! :)

Last edited:
Gla-grompf fra Lillestrøm.

Hjemmekontor i dag også, og jeg tror jaggu meg at jeg begynner å se lyset i enden av tunellen når det gjelder messedesignet mitt. Det er jaggu bra også.

Tror jeg skal ta en pause og kjøre en tur på fyllinga med elektronikk fra boden. Tyvene fikk stjålet en god del defekt elektronikk (les: schadenfreude), men de tok dessverre ikke alt.

Ha en fin dag

God langt-på-dag fra ruinparken i gamlebyen :)

Har ingenting å klage på ;) har lagt merke til at mange klager på omleggingen av T-banen, men slik jeg ser det gir den langt bedre muligheter til å komme seg rundt i byen når man har Groruddalen som utgangspunkt.

Ønsker alle en god helg der dere er!

God eftan frå Trondheim.

Vore i kirka av ikke så kjekk grunn, har måtte ta fram strengestemma til nokre av studentane mine (over epost), men det er fredag og vi har besøk av opphavet så kidsa er i alle fall sysselsett og vel så det!

Ser at eg fekk ulikt med EB-poeng ARN-HKG vs. HKG-ARN, har SAS 75% opptening på somme eco-klassar på langrutene også? Trudde av ein eller anna grunn at det berre var på kortrutene.

God fredag fra Sola. Her koser en seg skikkelig i et strålende vår vær. Enda bedre ble det da en har klart å sikre seg tur til Atlanta med LH Biz til under 25k for 4 pax. Kanskje ikke beste valget av selskap, men jeg vil tro at kjerring og unger kommer til å storkose seg. Så da var vinterferien 2017 i boks, uten å ha fått godkjenning hjemme - om bookingen står seg da.
Straks settes kursen mot heimen for en meget rolig helg.

Ha en fin fin fredag :)

God dag fra Akersgata. Andre dagen med store tekniske problemer. Ikke gøy. Men nå er det ikke stort mer å gjøre. Så har begynt å lene kontorstolen litt mer bakover. Årsaken er også litt dagens lunsj -pølser, stappe og deretter vafler, på toppen kake. En tur på Bondens Marked vurderes - kje på menyen i morgen, forhåpentligvis.

Ha en suveren fredag!

God fredag fra Kristiansand

Planer for kvelden er Space X oppskytning fra Cape Canaveral klokken 22:43. Har familie og venner som er på Cape Canaveral for å se på live. Selv må jeg nøye meg med å se den på NASA tv :( Har gått til innkjøp av en heller stor indrefilet som skal fortæres sammen med litt godt i glasset ;)

Da sitter man og venter på supershuttle fra IAH. Skal sjekke shoppingmuligheter på Galleria idag. Skal prøve å få kjøpt tannbørste, men er ikke sikker på hvor de kan ha godt utvalg.

Back