God fritorsdag…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God fritorsdag…

Med en skikkelig dose av fredagsfølelse sparkes torsdagen i gang. Kontorering hjemme i stuen i dag…men så skal nok det bunkres litt mat på Sjømaten…har allerede fått nummer for henting. Nevø på middag i kveld - alltid stas når ungdommen vil spise og drikke med de eldre. Nyt dagen.

Re: God fritorsdag…

God morgen fra Bergen.

Har egentlig ingenting spesielt på agendaen i dag.
Det blir nok en tur på puben seinere når Brann skal spille.
Kanskje jeg rekker en tur i skog og mark før lunsj. Kanskje…….eller kanskje ikke.

Usikker om jeg skal hive meg på Rudskogen til et søndags-run der. Tenker det hadde vært gøy men bilen har ikke så godt av det. Valgets kvaler. Får tenke litt på det l løpet av dagen.

FQTV

God morgen fra Deltabyen Lillestrøm.
Strålende vær, fri til og med tirsdag neste uke, kaffe i koppen, nedover til ferieleiligheten på 17 mai. Er det noe mer på planen da? Ja, det er jo det forsåvidt. Har booket tur med Cornellen fra Kjeller klokken 10. :) Cruise en runde med fly cabriolet i finværet må jo bli innafor som det heter.
God 17 mai og pinse folkens!

Mornings fra Hvalstad. Starter dagen med en skudd i armen, og påfyll av stivkrampe, kikhoste, diftere og polio-vaksinen. Forrige dose hadde gått ut for lengst. Hjemmekontor, så jeg får sett barnehagens 16/17-mai-tog. Og som tradisjonen er på 16. mai, blir det alltid en løpetur opp til Skaugumåsen. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Siste innspurten med pakking før Rolls'en (Ocatvian) setter kurs mot Bergen. Vi må jo være sikre på å nå frem til 18.00 og Brannkampen. Skulle gjerne vært på stadion, men utfordring med å få ta i billetter samt at jeg nok er sliten når vi kommer frem betyr at den skal sees på fjernsynet i stedenfor.

Blodprøvene i går var veldig fine og bedre enn på lang tid så det var bra.

Hei fra Forus. Alt ligger vel til rette for nok en nydelig dag. Her er man i gang med siste arbeidsøkt for denne uka. Turnusarbeid kombinert med diverse helligdager og en ferieuke man har delt opp i enkeltdager gjør at det ligger an til 13 dager fri. Burde malt huset. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Knausen hvor banden har fått i seg pannekaker. Jeg prøvde å fortelle om den oppgraderte transporten til Atlanta, men de har et litt mer avslepet forhold til om man går til høyre eller venstre på 330en.

Nå er det ett kundemøte på Teams og deretter ett eksternt før det blir noen iskalde Aass og krabbe i kveld.

God morgen fra Knausen hvor banden har fått i seg pannekaker. Jeg prøvde å fortelle om den oppgraderte transporten til Atlanta, men de har et litt mer avslepet forhold til om man går til høyre eller venstre på 330en.

Nå er det ett kundemøte på Teams og deretter ett eksternt før det blir noen iskalde Aass og krabbe i kveld.

Fikk du oppgradert allerede nå?

God morgen fra Fornebu, hjemmekontorering her pga utstrakt TEAMS-møtedag. Noen har oppgradert kontoret på en så fantastisk måte at alt skal gå på wifi, men kapasiteten er litt snau...

Bør vel også finne ut hva jeg skal ha på meg i morgen, antrekkket tilpasses nok været innenfor rimelighetens grenser. Også har jeg meldt meg til kioskvakt, var jo dumt å gjøre det en finværsdag, men det er bare to timer.

God dag fra gjemmekontoret.

Laptop 1 bestemte seg for å være kranglete, så jeg måtte finne laptop 2.
Den hadde aldri vært tilkoblet dette tastaturet først, men det går jo kjapt. Bortsett fra at en luring hos Logitech fant ut at default mode er at F-tastene IKKE funker på vanlig måte, så man må installere et program for å få de til å funke som nornalt. Litt stress på morran, mao.

Visstnok også noe med skjermene eller oppløsningen, så man er kun på ekstern skjerm og ikke ekstern + innebygd, men det går

Heldigvis snart langhelg.

Ha en god en :)

Mornings fra Hvalstad. Starter dagen med en skudd i armen, og påfyll av stivkrampe, kikhoste, diftere og polio-vaksinen. Forrige dose hadde gått ut for lengst.

Var og oppdaterte vaksiner her i vinter. Sist jeg satte de barnevaksinene var i 2014. Men nå sa de at de varte livet ut nå, så jeg ikke trengte å fornye lenger.
Så jeg tror bare jeg fikk ny gulfeber og dengue oppdatering, om jeg ikke surrer.

UPDATE: JEg står korrigert. Sjekket nå og jeg fikk definitivt denne vaksinen på nytt. TwinRix og Gulfeber var derimot "evigvarende" nå. Tyfoid feber fikk jeg også. Makan

Anyway, god morgen fra Lillestrøm. Utover et morgenTeams møte med Hong Kong har jeg fri i dag. Så det skal handles til i morgen, dille med båten og jeg skal ha en golf pro-time. Fine ting.

Ha en best 16 mai!!

Last edited:

Fikk du oppgradert allerede nå?

Nei dessverre så er jeg ikke så heldig.. Jeg leste noe på Frequent Flyer at det var så «billig» med biz til ATL – gikk inn på appen for moroskyld og der var det ekstremt lett å forandre fra plus til biz, så da gjorde jeg jo det. Det flaue var vel at jeg ikke turte å fortelle det før kona fant det ut tilfeldig på en Amex regning.. Huns ble ikke sint, men litt skuffet.

God formiddag. Mai er også en dugnadsmåned. For å få en skikkelig kick-off på oppgradering av løypenettet i nærområdet, leide vi inn Heli Team som løftet inn ørten tonn grus på null komma svisj. Artig start på dette prosjektet og imponerende nøyaktig plassering av sekkene på dropp-punktene. Nå gjenstår det å fordele grusen utover, men det tar vi etter 17. mai :)

Attachments

• Dugnad.PNG
    Dugnad.PNG
    751.5 KB · Views: 174
Last edited:

God ettermiddag fra Jåttåvågen,

Ukas siste arbeidsdag allerede , nydelig vær ute , det blir nok en tur til havs med båten i kveld også. Uvanlig varmt og fint ute i havgapet også nå.
Det blir tidlig utskei i dag. Sjøen lokker!
Ha en fin 16.mai.

God torsdag fra Kos, hvor det er nettopp ganske kos. Lektyre etter anbefaling av @Bluebird med noe godt i glasset, må prøve å skvise ut så mye verdi av en grei all inclusive deal som mulig.

20240516-130613.jpg

God ettermiddag fra Parkveien. Straks gjennom dagens to-do liste. Et siste møte skal tas på hjemmekontoret og så er det langhelg. Tror det blir bunad uten jakke i morgen...

https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=152101

Oooh yah - bra bok, og med omtale av LN-RTP i linken. Og nok en anbefaling.

G'morgen og 16. mai opprant med strålende sol, blå himmel og ikke annet å høre fra skogen enn fugler og denslags krapyler. Skal bli godt med 17 års pause til neste cicada-sesong.

Er i gang med å se Masters Of The Air - anbefales. Liddeli godt laget. Nå skal det imidlertid fikles litt med radarprograminstallasjon før jeg åpner opp vpn-tunellen for dagen.

Mornings fra Hvalstad. Starter dagen med en skudd i armen, og påfyll av stivkrampe, kikhoste, diftere og polio-vaksinen. Forrige dose hadde gått ut for lengst. Hjemmekontor, så jeg får sett barnehagens 16/17-mai-tog. Og som tradisjonen er på 16. mai, blir det alltid en løpetur opp til Skaugumåsen. Ha en fin dag.

Visstnok mangel på vaksiner så jeg fikk versjon uten polio-beskyttelse forrige uke...

God kveld fra Tønsberg. Vannsprederen går for fult før de finner ut av hva slags vanningsrestriksjoner som skal gjelde i år, og det plantes stadig nye ting i hagen. Det ringte også fra en potensiell arbeidsgiver med gode nyheter, med mindre jeg har valgt meg noen elendige referanser, så da går man inn i langhelgen med godt humør, selv om helg og hverdag er litt diffuse konsepter når man ikke har noe arbeid å gå til.

Back