God freddan fra Tjøme

Someone

Moderator
Medlem
God freddan fra Tjøme

God morgen fra Tjøme. Ikke det helt store sommerværet, men i det minste opphold. 1,5 uke til mer varme og hver morgen startes med ferske franske bakevarer. Ha en fin dag

Re: God freddan fra Tjøme

God morgen fra Forus. Gleder meg til denne arbeidsuka er ferdig. Men sjarmøretappen gjenstår. Tre uker gjenstår til ferie her må vel snart begynne å tenke på hva vi skal finne på...

God morgen fra Kongsberg sykehus. Da blir det noen dager her for å slå tilbake infeksjonen som oppsto i forbindelse med ERCP. Heldigvis er formen fin, så jeg tar sikte på å være en del hjemme, blant annet å sove hjemme. Konen er sykepleier så vi skal finne en ordning der hun kan sette noen av de intravenøse dosene hjemme. Vi gjorde det i fjor og det fungerte fint.

Jeg fikk forresten sjekket ryggen på Riksen. Det ble tatt både MR og gjort undersøkelse av nevrolog. Konklusjonen er at det er en mindre prolaps. Det er plagsomt men ufarlig og noe som normalt går over av seg selv. Kjekt å få sjekket dette når jeg først var der inne.

Morn fra Tønsberg. Planen i dag er å få besøk av rørlegger slik at bannet til vaskemaskinen går kun inn til vaskemaskinen og ikke skapet under vasken, samt blitt kvitt resten av rekkverket på plattingen i hagen.

God morgen fra Sandefjord. Dukket opp nytt D2 i DN appen så da forstod jeg det er fredag. Sitter og irriterer meg grønn over at jeg ikke bare booket fly cph-osl i går for i dag er det selvfølgelig 1000kr dyrere. Ble bonusbillett istedenfor. Planen for dagen er vel å spise og rydde litt før snuten vendes hjemover. Ble booket Intercontinental i SF siden det ikke er buffe lenger på Fairmont og at Fairmont har skuffet andre steder i USA.

God morgen fra hula i Bergen. Da er en ny og lang økt med maraton jobbing påbegynt, men heldigvis er folk flest i ferieavvikling så det er late dager så det går mye i nettsurf og YouTube.
Ble fotmarsj til jobb og det blir nok tid til en liten luftetur ved lunsjtider også, kommer godt med når en ellers sitter stille hele dagen og kikker på skjermer.
En fin fin fredag ønskes :)

God morgen fra utenrikskantina. Da er det ego-tur og jeg drar opp en liten live reisereport. Snakkes.

God freddan fra Tjøme

God morgen fra innenrikskantina. Ikke så eksklusiv helgetur som Sud, kun en helg i Stavanger med fruen og et vennepar. Behagelig rolig i kantina, og både frokost og besøk i kaffebaren er unnagjort. Snart skal SAS eller no ta oss vestover i en liten tube. Strålende helg ønskes[emoji3]

God formiddag fra Tananger,
I anledning flott vær tar jeg en fridag og drar vestover i havet med båten.
Det blir å prøve å få noen krabber i teinene som er satt ut sist kveld og se om fisken biter litt vest for Håstein.
Ellers lett pakking for tur vestover i morgen.
Ha en fin sommerdag.

God ettermiddag fra Beitostølen. Her er det i ferd med å klarne opp etter litt regn på morgenkvisten. Skjønner jo hvorfor folk har hytte her, igrunn ganske idyllisk her, selv om det vel egentlig er mest folk her vinterstid. Om noen timer blir det å tappe øl til tørste gjester.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Best bursdag:-) Det går stort sett i kaker, bobler, kaker…og snart kommer det gjester i hus. Fest er best:-)

G’morgen .. Motorsagene synger allerede lystig i nabolaget og om noen timer kommer det en gjeng rednecks for å fjerne et tre som ble splintret under stormen. Resten fikk jeg ryddet opp selv.

Tur med valpen er gjennomført og fylte tanken på veien hjem. Bensinen er gått opp 30-50c siste uka uten at jeg egentlig har fått med med meg hvorfor. 3.04 sist jeg fylte på Walmart. 3.39 nå …. Velvel. Sikkert Trumps skyld.

Tre arbeidsdager til helg ….

G’morgen .. Motorsagene synger allerede lystig i nabolaget og om noen timer kommer det en gjeng rednecks for å fjerne et tre som ble splintret under stormen. Resten fikk jeg ryddet opp selv.

Tur med valpen er gjennomført og fylte tanken på veien hjem. Bensinen er gått opp 30-50c siste uka uten at jeg egentlig har fått med med meg hvorfor. 3.04 sist jeg fylte på Walmart. 3.39 nå …. Velvel. Sikkert Trumps skyld.

Tre arbeidsdager til helg ….

Oljeprisen er jo opp rundt 14% siste måneden. Så kan ha en sammenheng [emoji6]

Best bursdag:-) Det går stort sett i kaker, bobler, kaker…og snart kommer det gjester i hus. Fest er best:-)

Gratumulerer så det suser!

God dag fra Tromsø. Her slapper vi bare skikkelig av. Blir muligens en svipptur på Skarven etterpå før det blir Tapas i kveld. Mulig det skjemaet blir litt tight, men samma det.

Noen som vet om noe er oppe på Tromsø lufthavn i morgen? Sånn type spisesteder. Ser dårlig ut på hjemmesidene deres, da vi har ettermiddagsflyet hjem til OSL

Ha en finest dag.

Hoppsan fra gjemmekontoret.

Ferie er digg når man har det selv,, men utrolig stressende når andre har det, og sånn har det omtrent vært de to ukene man har vært på jobb siden man selv hadde ferie. Ser heldigvis greit ut i dag, og det gjenstår bare en liten sjarmøretappe før man faktisk kan logge av klokka 16 for første gang denne uke.

Usikker på planer for helga. Lurte litt på en liten B5-utflukt, men er usikker.
Planene for mandagen er allerede klare: Sende feriesøknad :cool:

Ha en god en :)

Noen som vet om noe er oppe på Tromsø lufthavn i morgen? Sånn type spisesteder. Ser dårlig ut på hjemmesidene deres, da vi har ettermiddagsflyet hjem til OSL

O`Learys og Ritazza var beholdningen etter det jeg fikk med i meg i farten på mandag.

Sikkerhetskontrollen tok også sin tid mandag ettermiddag og de opererte heller ikke med noe form for Fast Track, alle skulle gjennom samme sluse.

Back