• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredagsmorgen fra Bangkok

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
God morgen fra Radisson Blu Plaza i Bangkok. Blir et par tre dager i city of angels før hjemreise på søndag. Bra start på oppholdet med oppgradering til junior suite. Meget standsmessig rom, men litt pussig at garderobeskap og safetyboksen er på badet... Men badet er jo stoooort da[emoji2]

Snart ut for å treffe en kompis til brunch for planlegging av kveldens eskapader. Ellers blir det litt shopping, frisørbesøk, skjortehenting og noen andre småærender. Ha en aldeles fortreffelig fredag!

God morgen fra Radisson Blu Plaza i Bangkok. Blir et par tre dager i city of angels før hjemreise på søndag.

Woohhooo!! God tur til Los Angeles. Min favorittby.

Her er det god natt fra noe jeg sjelden velger, nemlig et boutique hotell. Currently Hotel Bonaparte ett-eller-annet. Gode omtaler på Trip Advisor. Helt greit.

Videre til Ottawa imorgen.

Ha en fin dag.

Woohhooo!! God tur til Los Angeles. Min favorittby.

Her er det god natt fra noe jeg sjelden velger, nemlig et boutique hotell. Currently Hotel Bonaparte ett-eller-annet. Gode omtaler på Trip Advisor. Helt greit.

Ha en fin dag.

Skal dessverre ikke til LA Fnate[emoji6] Er nok flere city of angels, deriblant Bangkok... På Thai skrives Bangkok "Krung Thep", og direkte oversatt bli det "englenes by". God tur til Ottawa!

God morgen fra Sandaker. En rask kikk ut vinduet tilsier dette bør bli en fin dag. Null engler her, uten at jeg har hatt Martha til og lete. Derimot en liten ramp som i full gang med bølleriene sine. Etterhvert får vi ta turen til Strøm-Larsen for litt kvalitetskjøtt. Tipo-0'n ligger klar for kveldens pizza. [emoji487][emoji481]

Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra Trondheim
Straks klar for avreise til jobb, blir 4 hjul idag :) Forberedelser til minstens bursdag i morgen står på programmet etter jobb idag .
Ha en fredfull fredag :) :)

God morgen fra Snillfjord! :)

Her melder kan man melde om noe skyet oppholdsvær denne morgenen med 4 plussgrader. TV 2 lover bedre vær utpå dagen så da overlever man tenker jeg, også får vi kanskje stjålet litt av høytrykket som dere i sør sitter på sånn at vi får en ok helg her oppe også. ;) Først skal regninger betales og deretter blir det nok en liten runde på butikker i dag men ellers null og niks på planen, men slår været til så skal jeg nok få med meg noen flotte passeringer i lufta denne helgen og noe fotball på TV.

Ha en strålende fredag forumister!! :D :D

Last edited:
God morgen fra Oslo nord.

Været skal være det beste for oss hovedstadborgere inntil videre :)

Ha en fortsatt god helg også.

Attachments

• fredag.jpg
    fredag.jpg
    14.7 KB · Views: 219
Hvis du får tid så bør du svinge innom dette stedet, Philly steak poutine er den beste jeg har smakt! Og har lyst å reise tilbake bare for den :8:

God morgen fra Tananger

Her er det sol og skryfritt, og hvite bilruter på biler parkert ute. Og en fin dag å gå til jobb.

Røk på en bestilling av tur til MXP igår (som fryktet i gårdagens tråd), avreise om en måned. Retur via BGO (for ekstra miles :spin).

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Torp.
Det er litt lengre til TRF enn til OSL, men når WF frister med doble poeng til BGO så går det fint med et ekstra kvarter på toget.

Siden toget til Torp kun går en gang i timen så har jeg ganske god tid her nå. Hadde jeg visst at toget skulle være i rute og at det var FT her så hadde jeg nok tatt toget en time senere [emoji4]

1b7f55658a8a3e16c8622ec3fd2e3fde.jpg

God fredag.

I likhet med BSSW fikk jeg luftet bookingfingeren i går kveld/natt. Sånn går det når man får sånne kampanjer hvor SAS lokker med en haug med ekstrapoeng for bare 10 legs. Også er sølvkortet definitivt i boks i løpet av sommeren.

Skulle også sjekke hva Optiontown evt. skulle ha for en oppgradering på en av turene (siden jeg kan ha fordel av å sitte langt fram på en av flightene). På SAS sine sider om Optiontown står det:

Skaff deg muligheten til å oppgradere til noe ekstraordinært!

Til info så snakker vi om SAS Plus innen Norden her. :rolleyes:

Nuvel. Det er fredag, og jeg skal bare av gårde å jobbe noen timer, før det blir helg. Tror det skal bli ganske så digg.

God fredag ønskes :)

God dag fra Akersgata. Her går det unna på en fredag, ekstra mye småprating og tull på en fredag. Solen virker vel også inn, muligens. Selv putter jeg på øretelefonene og begir meg ut i radio- og tv-verden. Må vel nesten bare bli en øl i sola etter jobb i dag. Man er da over 18 år. God fredag!!!

God fredg fra gullstua på OSL. Måtte de ha et ekstra ille hjørne i helvete for de som oppfant autoccrrect.

Ha en god en alle som er uskyldige i faenskapen.

Autocorrect og ny mail-lyden er det første jeg skrur av når jeg får ny telefon .. ;)

G'morgen fra Cumming, hvor vi har både Dick's og BJ's ... ;) Ser ut til å bli fuktig i dag også, men fare for sol i morgen.

Ikke no spess på programmet i dag, men det står både Honkers og Abita i kjøleskapet i garasjen og stålsetter seg. Så da blir det vel litt øl å feire helgen med etter at vakta er slutt.

Vuirderer forøvrig ny dress ...

Attachments

• dress.jpg
    dress.jpg
    21.8 KB · Views: 134
Last edited:
God ettermiddag fra Hafjell Panorama.

Her står også pizza med Tipo-0 på menyen i kveld. Et vennepar med et lite påheng er ventet hit om 4 timer så da får Sparkende Foting en å leke med i helgen.

Strålende helg alle sammen!

Back