God morgen fra OSL, hvor turen går til LAX i dag med BA. Menzies har foreløpig ikke overbevist, over 15 minutter kø i club world-køen og visstnok ingen mulighet til å printe onwoard Boarding pass. (Jeg hadde jo sjekket inn på nett!) fasttrack mangler fortsatt, så det gikk et kvarter til. I OSL-loungen, som jeg fortsatt synes er svært bra, annonserte Boarding i overkant av 50 minutter før avgang, så satte igjen en påbegynt kaffekopp. Vel gjennom passkontrollen var Boarding på ingen måte startet, crewet var ikke engang ombord, og gate agenten sa hun bare hadde satt Boarding tidlig for å få folk til gate. Vel og bra, men ground services-delen av businessproduktet til BA får stryk på OSL i dag...
Dagens rant. Herfra går det bare oppover - ser fortsatt frem til første flight med A380 for min del! Ha en god helg og ferie for de som tar det!
Dagens rant. Herfra går det bare oppover - ser fortsatt frem til første flight med A380 for min del! Ha en god helg og ferie for de som tar det!
Hadde de ikke problemer med brennmaneter der i år? Har hørt av de som har vært der nede tidligere år at det var umulig å bade i havet.Bon jour fra Provence,
Lunsj pågår i Les Issambres med tilgang til internet.
Bading i Middelhavet om kort tid.
Det er siste dag av 3 ukers ferie på denne siden av sommeren.
Returen til Sola går med KL sin redeye flight fra NCE til AMS i morgen tidlig.
Som vanlig en herlig ferie i langsom kino her nede i Provence.
Ha en fin dag og god ferie til øvrige som er eller starter på ferie.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.