god fredags morgen fra indre deler av Østfold

Geiraage

ScanFlyer Blue
god fredags morgen fra indre deler av Østfold

Første dag av ferien :) kofferten er pakket og det er straks tid for avgang til Osl hvor LH skal bringe oss til AGP via FRA.
Ha en flott fredag forumister!!

Re: god fredags morgen fra indre deler av Østfold

God morgen fra OSL, hvor turen går til LAX i dag med BA. Menzies har foreløpig ikke overbevist, over 15 minutter kø i club world-køen og visstnok ingen mulighet til å printe onwoard Boarding pass. (Jeg hadde jo sjekket inn på nett!) fasttrack mangler fortsatt, så det gikk et kvarter til. I OSL-loungen, som jeg fortsatt synes er svært bra, annonserte Boarding i overkant av 50 minutter før avgang, så satte igjen en påbegynt kaffekopp. Vel gjennom passkontrollen var Boarding på ingen måte startet, crewet var ikke engang ombord, og gate agenten sa hun bare hadde satt Boarding tidlig for å få folk til gate. Vel og bra, men ground services-delen av businessproduktet til BA får stryk på OSL i dag...

Dagens rant. Herfra går det bare oppover - ser fortsatt frem til første flight med A380 for min del! Ha en god helg og ferie for de som tar det!

God morgen fra Forus!

Siste dag før ferie! :colgate:

Men først, avslutte saker og ting, preppe handover's!

Ha en fin en forumister :)

Gooood fredag fra Trondheim
Som mange andre er det siste dag før ferien....og det er deeeiiiilig :cool: :cool:
Jeg avslutter tidligere idag, rett og slett fordi jeg fortjener det.

Flott fredag til alle sammen :D :D :D

God morgen fra hovedstaden. Ser ut som det blir nok en strålende sommerdag. Straks klart for frokost på balkongen. Kanskje jeg bør få til en løpetur senere i dag? ha en fin dag

God morgen fra OSL, hvor turen går til LAX i dag med BA. Menzies har foreløpig ikke overbevist, over 15 minutter kø i club world-køen og visstnok ingen mulighet til å printe onwoard Boarding pass. (Jeg hadde jo sjekket inn på nett!) fasttrack mangler fortsatt, så det gikk et kvarter til. I OSL-loungen, som jeg fortsatt synes er svært bra, annonserte Boarding i overkant av 50 minutter før avgang, så satte igjen en påbegynt kaffekopp. Vel gjennom passkontrollen var Boarding på ingen måte startet, crewet var ikke engang ombord, og gate agenten sa hun bare hadde satt Boarding tidlig for å få folk til gate. Vel og bra, men ground services-delen av businessproduktet til BA får stryk på OSL i dag...

Dagens rant. Herfra går det bare oppover - ser fortsatt frem til første flight med A380 for min del! Ha en god helg og ferie for de som tar det!

No way de boarder shorthaul 50 min før avgang. Kanskje det er på tide å sette go to gate når det nærmer seg 40-35 min før avgang, men ikke pokker at det er noe boarding på shorthaul da. Jaja jeg vil ikke laste BA for dette, er Menzies som surrer.

God morgen fra Oslo, ble litt sent i natt gitt, men man må utnytte sommernettene når man ellers jobber. Kom meg uansett rimelig greit opp og på jobb. Alkoholinntaket var heller moderat så da er det bare litt trøtthet som gjelder.

God morgen fra tiggerstaden. Allerede vært på jobb ett par timer, da det var saker en måtte få tidlig gjort.
Men enda bedre at når klokka passerer 12:00 presis, da rusler en hjem for helga.
Greit med tidlig helg, da det frister mere å være ute i finværet.

Ha en varm og klam dag :):cool:

God frokostmorgen med helblå himmel og god varme i Alcudia Mallorca - dagen går til kun bading, sol på kroppen og lek med barnebarn som kommer på besøk. Ha en god dag hjemme.

Jan

Happy flying :) Broren min fløy den for ca. 10 dager siden og storkoste seg.

4 uker til ferie, hvor man bl.a. skal fly KE sin A380 ICN-CDG, min 9. flight og 4. A380 operatør!

Velkommen etter, hilsen Petter ;)

Bon jour fra Provence,
Lunsj pågår i Les Issambres med tilgang til internet.
Bading i Middelhavet om kort tid.
Det er siste dag av 3 ukers ferie på denne siden av sommeren.
Returen til Sola går med KL sin redeye flight fra NCE til AMS i morgen tidlig.
Som vanlig en herlig ferie i langsom kino her nede i Provence.
Ha en fin dag og god ferie til øvrige som er eller starter på ferie.

Her i vestsørøst går livet rolig videre .. Ingen andre planer for helgen enn å høre humla suse .. Kona og guttungen skal på konsert i kveld og se Plain White T's og Goo Goo Dolls. Jeg holder meg hjemme med bikkjene.

God ettermiddag fra Gamle Oslo. Godt i gang med kveldsvakt. Litt synd å gå glipp av en herlig og varm fredag med muligheter for utepils, men har nå vært forberedt på det. Fortsatt 2,5 uke igjen til ferie. God fredag og helg!!!

God fredag fra den ubetjente innenriksloungen på OSL. Idag serverer de pølser her. Riktignok uten brød eller lompe, men det var nok av suppetalerkener og spiseskjeer ved siden av pølsene.

Dette er den ene dagen i året hvor jeg svinger til venstre etter sikkerhetskontrollen og det føltes som vanlig veldig rart. Håper på frisk og kjølig luft på nordvestlandet.

Bon jour fra Provence,
Lunsj pågår i Les Issambres med tilgang til internet.
Bading i Middelhavet om kort tid.
Det er siste dag av 3 ukers ferie på denne siden av sommeren.
Returen til Sola går med KL sin redeye flight fra NCE til AMS i morgen tidlig.
Som vanlig en herlig ferie i langsom kino her nede i Provence.
Ha en fin dag og god ferie til øvrige som er eller starter på ferie.
Hadde de ikke problemer med brennmaneter der i år? Har hørt av de som har vært der nede tidligere år at det var umulig å bade i havet.

Ellers så har du sikkert fått med deg en tur ut til Porquerolle.

God morgen fra San Fransico. Her skal man ut og få seg litt frokost hos Boudin's og så får vi se om vi kommer oss avgårde for å levere leiebilen. Ankom 14 minutter for sent for levering igår pga trafikk. Grrr… etc.

Ha en strålende dag

God kveld fra London.. Ga akkurat opp å bestille en Eurobonusreise til Hong Kong, etter 15minutter i telefonkø. Virker som SAS kun gir telefonprioritet til EBG i skandinavia. Jaja, får prøve igjen imorgen.

Ha en fin kveld!

Back