God fredag

Hypern

ScanFlyer Rusty
Jøss kl er 0821 og ingen har starta tråden? Da får jeg gjøre det. Litt småtteri på programmet i dag for min del før det blir en ganske travel helg. Fikk vite i går at kontrakten min på sykehuset oppi høgget her ikke blir forlenget så da må jeg finne på noe annet. Sånn er det å være assisterende underassistent eller noe i den dur. Ha en bedre fredag enn meg uten å miste jobb.

Bonjour fra Knausen. Peisen brenner og familien har blitt servert relativt god havregrøt og kaffe. Mye på tapetet i dag blant annet planlegge en reise som kanskje skjer på mandag. Mye som må falle på plass med møter etc.

Dragen har bestilt LH First-rogn i kveld så da blir det nok det.

Satan så godt med helg.

God morgen fra Hvalstad. Kombinerte barnehagelevering med en løpetur. Så da var jeg ferdigtrent. Hjemmekontor med ymse avbrytelser før jeg tar helg. Ha en fin dag

God morgen fra fbu. Kontorering godt i gang etter en frokost pause. Her ble det servert nybakt brød. Noen tunge møter iløpet av dagen. For å tenke positivt har jeg fått booket bil til California. Ble klasse I, noen som vet hva hertz pleier å tilby bortsett fra Chrysler 300. Eneste nå er at jeg vurderer litt å reise fra sør til nord. Da er plutselig sixt konkurransedyktige og tilbyr andre cabrioleter enn Mustang.

Morn fra de svenske skoger. Gårsdagen gikk med til Folkrace, latterlig gøy selv om man endte i grøfta etter intens duel med sjefen.
I dag er det stort sett rydding og hjemreise

God morgen fra Kongsberg.

Kjedelige greier med Brann som røk på straffer mot Alkmaar i går. Dermed ble det ikke noe gruppespill på rødtrøyene i år heller.

Fint vær i Kongsberg i dag. Dagen skal benyttes til jobbing og til å få gått meg en liten tur på en fjelltopp like i nærheten.

God morgen fra Lillestrøm. Deilig å være hjemme igjen. Litt irr med bagasje på OSL i går. Det står at bagasjen fra flyet mitt skulle komme på bånd 2 og spesialbagasje på bånd 10. Jeg sitter og sturer på bånd 10 i en evighet før jeg begynner å spane og finne spesialbagasjen min på bånd 1. Hadde ikke føltes feil om sånt ble informert om.

Men, men. Nå er jeg hjemme og venter på svar om reparasjon av Rimovaen min son ble ødelagt I innsjekk på vei ut. Neste innsjekket bagasje blir om 1000 år.

Ha en best fredag!

God morgen fra sør. Starter første dag i ny jobb med en intens hodepine, ikke helt det man håpet på. Heldigvis fleksitid, så fikk det heller bli en senere start og dertil senere helg - og så er det jo hyggelig å tenke på at man nå har fri hver helg for første gang på 10 år!

Sola skinner i alle fall - ha en fin fredag og helg!

Best fredag:-) Fått booket meg noen jobbreiser fremover - samt plottet inn noen feriedager i september. Nå nye teams-møter før det blir å gå fra Ris til Torshov...der skal det drikkes og nytes.

God morgen fra Lillestrøm. Deilig å være hjemme igjen. Litt irr med bagasje på OSL i går. Det står at bagasjen fra flyet mitt skulle komme på bånd 2 og spesialbagasje på bånd 10. Jeg sitter og sturer på bånd 10 i en evighet før jeg begynner å spane og finne spesialbagasjen min på bånd 1. Hadde ikke føltes feil om sånt ble informert om.

Men, men. Nå er jeg hjemme og venter på svar om reparasjon av Rimovaen min son ble ødelagt I innsjekk på vei ut. Neste innsjekket bagasje blir om 1000 år.

Ha en best fredag!

Tiltredes. Veldig. Men med såpass mye bagasje og såpass mye reising rundt i Danmark; er det et dumt spørsmål hvorfor du ikke bare la alt stæsjet bak i X5’en, kjørte til Larvik/Kristiansand/Göteborg og tok fergen til DK? Da hadde elefanten fått seg noen timer med cola og sjokolade også. Kanskje til og med taxfree..?
Nuvel. Bare lurte.

God morgen fra fbu. Kontorering godt i gang etter en frokost pause. Her ble det servert nybakt brød. Noen tunge møter iløpet av dagen. For å tenke positivt har jeg fått booket bil til California. Ble klasse I, noen som vet hva hertz pleier å tilby bortsett fra Chrysler 300. Eneste nå er at jeg vurderer litt å reise fra sør til nord. Da er plutselig sixt konkurransedyktige og tilbyr andre cabrioleter enn Mustang.

Ja, det vet jeg. Det blir en Or similar. Det er verdens mest solgte bil til bilutleiefirmaer.

Rimova ja . Fikk en smadret på HNL av UA . De lovet å sende ny til Lillestrøm , men ba dem til hotellet i HNL hvor vi var bekreftet par mnd senere. Rask tenkning :Toll MVA

Neste innsjekket bagasje blir om 1000 år.

Gleder meg til den TR'en :)

God dag fra et gjemmekontor nær meg. Prøver å få gjort det jeg skal, men det avhenger av at andre gjør det de skal. Heldigvis snart helg.

Ha en god en :)

God morgen fra Thon hotel Oslo Airport. Siste dag med faglig påfyll er godt i gang, det informeres om særalderdsgrenser og tidlig pensjon og unge lovende følger godt med da det bare er 84 lønninger (T-30671) igjen til en trer av.
Litt bedre å tenke på at det i dag også er T-1 :D
Ha en flott fredag :)

God ettermiddag fra VY bound for Deltabyen, eller Lillestrøm som også noen sier. ;) ETA Lillestrøm om under en time.
To fine ferieuker er over i ny leilighet i Larvik og nå er mye på plass.
Så nå gledes det til helger og langhelger utover høsten. En ferieuke igjen er også innafor!
Hvorfor reiser jeg hjem allerede i dag fredag? Jo, der kommer flyinteressen inn i bildet. ;)
En planlagt tur til ENGM er på trappene, piloten som flyr fikk innvilget slot i morgen. Så det blir skikkelig stas med en Diamond inbound på hovedflyplassen vår! :)

Ha en snasen helg folkens!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Tiltredes. Veldig. Men med såpass mye bagasje og såpass mye reising rundt i Danmark; er det et dumt spørsmål hvorfor du ikke bare la alt stæsjet bak i X5’en, kjørte til Larvik/Kristiansand/Göteborg og tok fergen til DK? Da hadde elefanten fått seg noen timer med cola og sjokolade også. Kanskje til og med taxfree..?
Nuvel. Bare lurte.

Det var faktisk opprinnelig planen, men hadde i praksis lagt til 2 netter på reisen. Så til syvende og sist ombestemte jeg meg.

Skulle lyttet til velferdsoffiseren

God aften fra Paris.

Fagdag unnagjort så da gjenstår det bare å sosialisere seg i kveld og hele morgendagen, før man nok sånn passe sliten setter seg på flyet tilbake til OSL på søndag.

Firmatur med 80 pers er stas [emoji1635]

Ha en finfin fredag og helg!

Skulle lyttet til velferdsoffiseren

... som forlangte privatfly? ;)

G'ettermiddag fra hjemmekontoret ... her har det vært travelt med valpetur, frokost, rydding, søplekjøring, handling, foring, hjemmekontorering og jeg vet ikke hva. Men før jeg visste ordet av det var det etter lunch .. og jeg har ikke rukket å temme paypaltrollet engang! Men nå skal han til pers, hvis han ikke har sabotert fjernmaskinen ..

Nydelig vær, 25-26 grader, lett bris, helt pefekt for å sitte på terrassen med en kaffe. Men det gjør jeg ikke .... Kanskje etterpå.

Back