• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Sandaker. Flypodden på året og om et minutt hevder Ruter at trikken skal komme. Litt amputert dag på jobb, da takstmann eller hva det nå heter i disse dager kommer på besøk. Ha en fin dag

Mornings fra Le Lavandou!
Reisedag med retur til Nice for å møte resten av gjengen. Det er faktisk 10. gangen på rad vi feirer Monaco Grand Prix og syvende året vi lader opp i Le Lavandou.
Kaffe, Underberg og en liten løpetur; så fyker vi avgårde i 508 med lunchstopp i Biot.
Fartsfylt ukeslutt ønskes :)
d3539c7fbe50fc7f81696ed240b28520.jpg

God morgen fra jobben! Det er lett å finne pulten sin når man ser Air France A-330 stå på hylla her. :D Halv dag i dag, før SAS tar meg og min fetter til Ålesund, og så blir det videre til Heimebane, der Giulia nok står klar til å kjøre oss til Flø feriesenter. Blir en framifrå helg, vil jeg tro - på menyen står reker, bacalao og grillet hval. Til overmål har jeg med en flaske Springbank 10. Altså en meny tilhørende Eliteserien. :lol: God helg!

God morgen fra Snillfjord. :)

Hvor solen skinner og temperaturen stiger( bare ikke det blir for varmt... ).

Etter hvert skal plenklipperen fyres opp, og forhåpentligvis fungerer den etter 6-7 måneders hvile. Helgen byr på rolige aktiviteter da både lillesøster og moderen har andre planer. Det betyr at jeg kan innta horisontalen jevnlig i helgen og bare nyte godværet.

En fortreffelig en ønskes. :)

God morgen fra TXL. Fått meg litt frokost i LH kantina, og nå skal jeg rusle bort til SK4724 (som nå ikke lenger har D-gates).

Super dag i Berlin i går og event på kvelden. Som Eddie Izzard øver jeg inn program på Tysk. Uten sammenligning forøvrig.

Nå blir det bare fint med helg i heimen.

Ha en fin en

Guten morgen fra det Sørlandske!
Her er sommeren godt i gang, og solen skinner. Imponerende 21 grader ute kl 0820 kan man jo ikke klage over.

Full fart på jobb i dag, så jeg ser frem til å ta en pils på min nyvaskede terrasse i ettermiddag. Kan umulig bli feil! Har jo ikke drukket siden sist! :drink

God helg ønskes når den tid kommer!

Ah... når de begynner å rope Priority boarding på A gates på TXL...

#denfølelsen

Dagens dårlige nyhet er at vi ikke rakk spise det vi bestilte i Amex Pontus in the air lounge. Den gode nyheten er at jeg fant ut at arn-ewr har avgang 12.25 og ikke 12.55 som jeg trodde så vi rekker flyet uten stress. Heller ikke i dag kø i passkontrollen på arn.

G'morgen fra et grått vestsørøst. Siste innspurt før Memorial Day Weekend. Dagen startet med en tur på gymmen, og nå sitter jeg på kontoret med en kaffekopp og et par bikkjer bak meg som lekeslåss.

Ingen spesielle planer for helgen. Må muligens en tur over til Greenville med Svigermor, men håper jeg slipper, Blir været tørt, blir det litt hagearbeid. hvis ikke, blir det mer tid med Kndle'n.

Du store min, jeg føler meg SÅ etablert. Ute med de andre mannfolkene i borettslaget for å "ordne ting". Type at jeg skrur fra hverandre garasjeportåpneren mens de ser på.

Jeg ødelegger garasjeportåpneren. Og klarer til slutt å få den tilbake i sammen igjen og programmert med nye åpnere.

Type "kom med et verktøyskrin og øl. Forlot senere åstedet uten at det vi reparerte var i verre stand enn når vi kom".

En stor dag i lille meg sitt liv. Sånt feires med øl :)

Det neste blir sikkert felles reparasjon av 30 år gammel Yamaha påhengsmotor, eller gressklipper.

God sommer-fredag fra Stavanger. I morges gikk turen til Bergen på befaring samt et besøk innom mitt nye arbeidssted hvor jeg skal begynne om et års tid. Der trengte de folk lenge før det, så da er det jo et lite håp om at overføring skjer før planlagt.
Nå er en i gang med å lage hjemmelaget pizza. Øl, kanskje...
Ha en super helg :)

Tre ting som gjorde at jeg flyttet fra Norge:
- Bensinprisen
- Melodi GP
- Dugnader

.... to be continued

Tre ting som gjorde at jeg flyttet fra Norge:
- Bensinprisen
- Melodi GP
- Dugnader

.... to be continued

He he. Ikke dugnad. Vi skulle programmere nye garasjeåpnere og det inkluderte at jeg fikk skru fra hverandre den gamle, trykke på masse knapper og få det til å dure og bråke. Dugnaden har jeg alltid sluppet

He he. Ikke dugnad. Vi skulle programmere nye garasjeåpnere og det inkluderte at jeg fikk skru fra hverandre den gamle, trykke på masse knapper og få det til å dure og bråke. Dugnaden har jeg alltid sluppet

Har Hegel begynt med garasjeåpnere også? Må være skikkelige saker om det stemmer - legger gjerne inn en bestilling på en sånn om halvparten kan bestilles over ViaTrumf og siste delen betales i avdrag over 36 måneder [emoji6]

Back