Morn morn fra Lillestrøm. Da var det endelig freddan! Fridag er det også, innafor det. I dag skal jeg reise med fly. Tre ganger. Først Stockholm også Stockholm... Ha en fin en med eller uten repetisjoner!
Last edited:
I dag skal jeg reise med fly. Tre ganger. Først Stockholm også Stockholm...
God fredag fra Alfaset. Siste innsats før langhelg, før en amputert uke, før to uker ferie! Spent på hva kantina disker opp med i dag. Forrige driver hadde fast pizza og boboli (aner ikke hva det er. Ligner egentlig på pizza) på fredager, og det hadde egentlig blitt en tradisjon.
Ha en god en, med eller uten forutsigbarhet i lunsjtilbudet
Jeg bor på et sted som, heter Hvam, og kjører forbi et annet sted som heter Hvam på veg til og fra jobb. Teller det? God tur forresten#måværenoemeddrikkevannetilillestrøm
Såg SQ(tror jag) flyga förbi när jag väntade på bussen.Hoppas det går bra för dem på ARN
"Ja det må være et eller annet rart med vannet i Lillestrøm som skaper folk med litt rare reisemønstre av og til!"
Det har definitivt vært noe muffens med vannet på Lillestrøm. Mulig det har blitt bedre nå, men mulig skaden på de fastboende er uopprettelig..?
http://www.aftenposten.no/norge/Fan...ssjefens-hemmelige-konti-i-Sveits-86166b.html
Det er vel på tide at jeg kommer ut av skapet... jeg har også bodd på Lillestrøm. I den grad det forklarer reisemønster..."Ja det må være et eller annet rart med vannet i Lillestrøm som skaper folk med litt rare reisemønstre av og til!"
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.