God fredag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra India. Jetlag gjorde jeg ikke fikk sovne i går, hvilket jeg merket i morges. Men får kjøre på med heksebrygget på kontoret de kaller kaffe. Ellers lite å melde, og har ikke helt fredagsfølelsen. Blir vel, eh, indisk i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Gardemoen, har lært endel så langt idag:
-det er fortsatt ingen busssjåfører som er så våkne tidlig på morgenen at de trekker på smilebåndet av at noen skal til "første og beste flyplass".
-EBG kan sjekke inn i biz-skranken hos Austrian, men det er samme skranke og kø som economy.
-Austrian kan ikke skrive ut boardingkort uten å endre plassreservasjonen.
-EBG som flyr med Austrian kan bruke priority sikkerhetssjekk, men den er enda ikke åpen 05:05
-Loungen till SAS åpner ikke før 05:25

God morgen fra et ufrivillig opphold i Stockholm. Transfer med DY er ikke alltid lett... DY til Oslo nå ganske snart.

God morgen fra Forus!

Da var det fredag, og man er klar for en siste runde med jobb før man tar helg! Fredags kveld skal tilbringes med en liten gjeng flytullinger....

Ha en fin en forumister! :)

God morgen... tidlig på jobb i dag, men forhåpentligvis også tidlig hjem i ettermiddag :drink

Fant ut at jeg muligens har pådratt meg en skummel sykdom .... :fly

God morgen sørøstfra, her ligger man i hagen og lader opp til barnegebursdag hos en av naboene senere i dag. En fin ting med expat barnelag er at mennene stort sett blir tilbudt øl uansett hvilke nasjonaliteter det er som arrangerer ;)

Helg er godt - Sofa og pizza i kveld med en sesong Klovn på skjermen.

Enjoy.

Go fredag fra Pattaya. Solsenga inntatt, kald pils på plass. :drink
Livet er hærlig:D
Ha en flott fredag.

God morgen og endelig fredag. Helga skal tibringes på Thon Hotell Vettre. Det er min store utflukt for helga, ikke noe mer enn halvtimes tid fra byen med andre ord. Men det er vakkert der og med det været som ventes i helga så skal man ikke klage.

Go morn fra Trondheim
Deilig temperatur her på morran idag også: 22C før kl 0830 er ikke hverdagskost :D
Kjapp tur til byen med småttisene idag, før man må hjem å forberede grillings for besøket :drink
Ha en strålende dag :D :D :D

God morgen. Kontordag idag før det bryter ut på tur igjen imorra.

Elefanten skal prøvekjøre BA0115 før han lemper ombord Bestemor der i sommer.

Men altså, kontoret.

Ha en fin en.

God dag fra Akersgata. Her var man på plass 0555 for å rekke deadline. Således er man klar for en utepils kl 1355, om været tillater det. :drink God fredag ønskes!

God morgen fra Florø...
Da var det dessverre en tur i begravelse, så blir det litt TR skriving senere...

Morn frå Espoo, igjen. Frøkna i resepsjonen sa at det var "nødvendig" å vere på flyplassen to timar før avgang. Synst det var lenge, men men, skal vere snill og gjere som eg får beskjed om. Så snart er det Blue1 til Oslo, og over ein (nødvendig) time ekstra transfertid på veg mot TRD enn det var på tur hitover i ARN...

Veldig interessant dag i går; slike småturar til andre stadar i verda er veldig lærerike. Fekk også ganske grundig innføring i bruk av sauna under/etter møte, men det var skuffande lite sprit, så formen er meget bra idag sjølv om det vart seint...

Ha ein fin dag i varmen, helga blir ca 40 timar lang før ein skal på tur igjen...

Go frædda, og for siste gang fra Fornebu.

Etter 13.5 år er det kroken på døra for min del. CCC blir lagt ned/outscorset og jeg har måtte fått meg ny jobb.

Mandag begynner jeg som frakt konsulent i Spirit Cargo handling på Gardermoen.

Det er vemodig og utrolig leit å si adiøss til alle gode kolegaer her og ett fantastisk jobb miljø. Men her det er ingen framtid, så da må en finne nytt beite.

Skal bli greit å slippe pendlingen mellom romerike og fornebu, er kjapt en 11-12 mil å kjøre hver dag igjennom Oslo og hvor mange timer det blir iløpet av året er ikke mulig å telle. Men det blir noen. Nå får jeg snaue 10 minutter til jobb.

Good elg alle sammen :)

Ikke fullt så god fredag fra det Sørlandske!
Her er man iallefall syk. Og når jeg leser hva NIME skriver, har jeg visst en sykdom og et syndrom i meg. Det siste er jeg ikke så bekymret for dog.
Dett i desen og dett i pappen, vondt i halsen og er kortpustet og verk i alle muskler og ledd. Men da valget var å dra på jobb eller å være hjemme med kjerringa som jobber ettermiddagen var valget enkelt. Det ble jobb. Om jeg holder ut hele dagen gjenstår det å se. Har bestilt paracett til lunsj. Og Jägermeister til kvelds. Om det ikke hjelper så godt, blir det iallefall litt morsommere å være syk.

Sola skinner ute og overraskende var det 22 grader da jeg gikk ut i bilen kl 8 i dag morges. Skal sommeren var 3 eller 4 dager i år mon tro?

Akk ja! Er det rart jeg drikker!

God helg flydillister!

BF:cool2

Ny dag og enda litt bedre i kjeften. Satser på avreise retning Norge i morgen. Styrer mot Canada først, så får vi se hvor vi ender opp ... Går fortsatt på tung medisinering, så det blir nok å være forsiktig med drikkingen ombord. Men en GT skal vi nok klare ... :p

Skyet og varmt her i dag - skal klarne opp etter hvert, visstnok.

Sol og heftige CB's som er i ferd med å samle seg rundt OSL, en dag uten longhaul av noe form går over i det stikk motsatte resten av helgen. Både BKK og JFK de neste 2 dagene, regner dog med at Michael løser den biffen!

Sjallabais.

Edit: fant ut av hva det var :p

MD'ene har fått besøk av 744 fra Pullmanter for en charter flight.

ImageUploadedByTapatalk 21370004247.644112.jpg

God ettermiddag fra OSL. Ble lei varmen så stikker en tur til BGO for litt regn og 10-12 grader :)

Last edited:
God ettermiddag fra Vestfold.
Fått permisjon i dag for å ledsage den bedre halvdel til kjevekirurgen. De to siste visdomstennene ble trukket med sterke beroligende. Hun var høy som et fjell, og nå ligger hun helt utmattet på sofaen.

Heldigvis har jeg kjøpt inn en 6-pakning med Duff, og så får jeg finne meg noe å gjøre mens hun sover.

God fredag!

Re: Re: God fredag

Edit: fant ut av hva det var :p

MD'ene har fått besøk av 744 fra Pullmanter for en charter flight.

View attachment 34795

God ettermiddag fra OSL. Ble lei varmen så stikker en tur til BGO for litt regn og 10-12 grader :)

Sitter på OSL og lurte på det samme sjøl. Den står og venter på en retur, eller flyr den regelmessig fra OSL?

God fredagskveld, snart er det SK4055 og helg i SVG på meg.

Back