• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Hepp fra havet! Frokost inntatt og rumpa er vel palssert foran PC en times tid tenker jeg før møte også ut for å se og lære.

Mornings fra en av Norgesbuss røde Scania'er. Som vanlig. Helgen kommer snikende, men først skal det jobbes litt for oljen. Får vel sørge for å ha maten klar til frøken Fryd kommer hjem fra Øst Europa, hvilket betyr en liten ekspedisjon til et matbutikk med godt nok utvalg til at de fører Tipo 0 mel, så pizzaen skal bli bra. Norsk mel egner seg stort sett til boller.....God helg

God morgen fra en Ruters Blå - ikke spesielt opplagt, en vemmelig høst forkjølelse vi ikke gi seg. Klær og sko gjøres klart og Beaglens hundekasse er på plass og daglige tilvenningerstimer er i gang. Ha en fin fredag

Hei og hopp fra sete 235 ombord i 73-45 som tog 391 til Göteborg! Hvert øyeblikk passerer vi innkjørsignalet til Kornsjø omhyllet i frostrøyk og da er det takk og hadet til Norge for en periode på litt mer enn to uker :)

Planen videre for dagen er en lunsj i Göteborg før tog 1069 til København for litt middag og deretter CNL for natten.

Ha en fin dag videre, nå erre ferie her! :D

Mornings fra solkysten.
Denne uken har gått radig unna, men nå er det heldigvis helg. Ikke veldig store planer utover litt dekkskifte og sosialisering.
Ha en strålende fredag!

God morgen fra det Sørlandske!

Deilig vær her på morgenkvisten. Morgentrening er også unnagjort så nå sitter man her på kontoret med 3 kopper god samvittighet.

Skal bli fint med helg nå, til tross for mange aktiviteter som fotballturnering for junior, og 2 bursdagsselskaper for minsten. Skal prøve å få med meg en time eller to på Kristiansand Ølfestival i morgen også. Dessuten venter en hardtreningsøkt på søndag kveld, så man får sørge for at fyllesyken ikke tar overhånd!

Får vel sørge for å ha maten klar til frøken Fryd kommer hjem fra Øst Europa, hvilket betyr en liten ekspedisjon til et matbutikk med godt nok utvalg til at de fører Tipo 0 mel, så pizzaen skal bli bra. Norsk mel egner seg stort sett til boller.....God helg

Husk å kjøpe mais! Du spiste jo opp hele restbeholdningen forrige helg!:colgate:

God helg til alle som vil!

BF:cool2

Morn frå ytterst i Trondheimsfjorden. Sol og fint, får ut å gå litt når frøken og liten våknar att. Litt haustferie vart det då. Blir vel kanskje siste hytteturen dette. Ørlandet er rett over fjorden, og det var myke fly over taket i fleire timar seint i går kveld. Ha ein fin dag, alle i hope!

Mornings fra Bygdøy. :)
Helt fri helg foran meg etter travle tider både i inn- og utland. herlig !
Tror til og med jeg skal få lagt inn noen halvtimer med TR-skriving.
God helg !

God formiddag fra Oslo.
Bråbestemt en tur på fjellet i helga så da ble det stress for å få bilen over på rett sko. Greit at Mini Cooper'n sitter limt til veien nesten uansett hva slags krumspring den utsettes for, men snø og is er for mye for selv en Mini. Tur til dekksenteret om en liten stund. De klarte heldigvis å finne en ledig time til meg i kaoset. Er visst mange som tenker som meg i dag :p

Må bli ferdig med noen småprosjekter på jobb, så er det helg :D

Ha en fin dag!

God formiddag fra Oslo.

Midtveiseksamen i Mat1100 Kalkulus. Kommer til å bli interessant, mildt sagt...
Snart helg i det minste :p

Greetings fra Sørlandssenteret

Sitter og nyter noe mat før man skal fortsette på turen mot Østfold.

Fint vær så langt, men vi får nå se om det holder seg...

På søndag blir det et lite Flyprat-treff på Jessheim, før man skal videre til Starum for innrullering i Sivilforsvaret :8:

Ha en fin helg forumister :)

Jaha .. litt av en morgen ... Tobbe gir EU fredsprisen og krisenyheter fra SAS. Tror jeg går og legger meg igjen, jeg ....

God morgen fra Denver. Man kan vel si at kaffeen kilte seg fast på tvers i halsen da det gikk opp for meg at Jaggis faktisk hadde gitt fredsprisen til EU.

Vel, vel... Er vel bare å snu hatten bak frem og late som om man er Svensk.

Ha en fin helg, folkens.

God morgen fra Denver. Man kan vel si at kaffeen kilte seg fast på tvers i halsen da det gikk opp for meg at Jaggis faktisk hadde gitt fredsprisen til EU.

Tja, siden grekerne er sure er dette nok en fortjent pris, om 15 år for sent.

Da mangler det bare at han skal ta imot den selv på vegne av EU siden han er generalsekretær i Europarådet eller hva det nå heter!:headbang

Er det rart jeg :drink:drink:drink

BF:cheers:

Og gooood kveld fra Maura. Endelig hælj, etter en passe slitsom førsteuke etter ferien. Det er ikke kun UA som har hatt problemer med en 757 på OSL denne uka, for å si det sånn. Nå skal det gjøres mest mulig ikkenoe. Rekker jeg ikke det i morgen, blir det kanskje litt tid til å fortsette på søndag.

God kveld og helg ønskes :)

Back