God fredag morgon

Faen som dere popper ut unger for tida, er jo snart fordobling av Flyprat-innbyggere her! :lol: Grattis!

Ja, nå er det bare deg igjen!!:colgate::colgate:

Ellers: Jøiemeg for en stafett idag!!!:old
Det var da et perfekt taktisk løp av Petter Nortug i dag! Han er bare helt rå!!:nor

Lurte også litt på om Dronning Margrethe ble stående helt til det danske laget kom i mål? Har de senger på VIP tribunen mon tro? Mulig hun trengte å legge seg nedpå litt før de kom i mål?!?

Kjenner at jeg plutselig ble litt tørst! Hey hey hey! Det er jo fredag i dag. Og det er også derfor at jeg drikker!!
attachment.php

BF
attachment.php

]

Kvinnene skal stå ved komfyren ,røre i grytene og holde seg fast mens de føder barn!:colgate:

God ettemiddag forresten, en god uke går mot slutten.
Det skal bli fint med en helg og forhåpentligvis skigåing om været tillater det.
Neste uke blir det vinterferien mesteparten av uken.
Ha en fin dag alle.

Hun er vel strengt tatt et av få forummedlemmer som kan "poppe ut" en selv :colgate:

G'fredag fra FedEx, forresten. Litt stressete, men det går. I anledning Concorde og Caroline, vant jeg to Carlsberg i Flu og-øl-lotteriet på jobben, så da kan jo det være en unnskyldning til å skåle... ehm, når jeg kommer hjem, altså ^_^

God fredag ønskes forumfolket :)

God fredag fra Oslo. Her sitter man med hodet begravd i kontraktrettsboken med en kopp Nespresso. Gratulerer både til Concorde og til Norge med en strålende seier.

I morgen blir det en tur opp i kollen!

Flott service av kollegene på Kjærstad, og de som er 'stuck' der oppe ser også ut til å ha bli tatt godt vare på .. det ankom en bil med smørbrød da jeg ble hentet.

Litt av en service der. Smørbrød og greier. Håper du kommer deg avgårde i kveld Andreas!

For en innsats av langrennsgutta. Når arbeidsdagen ble avsluttet klokka to måtte jeg høre stafett-innspurten på radioen på vei hjem. Men det gikk bra det og. Og jeg er allerede i gang med en feire-pils....

God helg folkens!

God fredag fra LH FCL I FRA, hvor man venter på at boarding av LH712 til ICN. 1A er reservert (samme som på LH861), og håpet om en bra aften lever i beste velgående... :)

Så var jeg på Værnes, etter en hyggelig cockpittur i Dash'en. Men desverre kansellerte SAS connection'en min, så det blir et par timer ekstra. *sukk*

Får håpe ting går litt lettere i morgen .....

Værnes er da ikke værste plassen å være det, MOW?

Noen mil derfra har jeg dog akkurat satt meg ned med Nøgne Øs IPA i glasset og venter på at de første gjestene skal ankomme.
Kvelden blir nok fuktig - siste bursdag på denne siden 30 og siste helg før jeg blir samboer :)

Værnes er da ikke værste plassen å være det, MOW?

Neida, langt ifra. men nå vil jeg HJEM, og da er alt som står mellom meg og madammen ting som må forseres og overvinnes uten nåde.

Kom meg med SK379 og fant min bagasje pent ventende ved SAS Bagasjeservice. Så nå sitter jeg, noen timer forsinket, på Radissen og fullfører skiftet. Godt med gode kolleger som stiller opp og hjelper til når SAS-Gruppen samlet, godt assistert av værgudene, forsøker å stikke kjepper i hjulene for meg.

Back