• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen - siste arbeidsdag før påskeferien... Blir nok ikke mange timene på jobb før jeg tar fri. Håper på varmere vær og en solrik bypåske. God påske til deg!

PS! Kanskje kan vi håpe på en "påskespesial" av en billedserie fra MOW i dag!!!!

God morgen fra nok en grå Bergen !
Overskyet,- men oppholdsvær ute nå. Skal være "uttrykt for sol" seinere i dag....
Kveldsvakt i dag,- og jobb i morgen. -Så denne helgen blir kort. :(

En kar ifra kommunen skal komme klokka 10.30 for å se på veien her nede. Etter at lokalavisa skriver om uenigheten mellom beboerene og kommunen om hvem som eier veien, kunne de komme på befaring.... Det har ikke vært brøytet her i vinter, men i de 13 årene før.... Komunen sier at dette er en av "gråsone-veiene" som kartene ikke viser klart hvem som eier. -Men vi sitter på papirer som viser at kommunen overtok denne veien etter reguleringsplanen i 1992....

-Så jeg bor i en "GRÅ-SONE".... hehe..... :thumbup

Tror du ikke de lurendreierne av noen værguder har knallet til med null grader og snøvær her på morgenkvisten i Sørlandets hovedstad! Det var 9 grader ute (Eller "Temperatur von die Buitenlucht" som det står på skjermen hos KLM) da jeg la meg i natt, så det var en overraskelse. Trodde våren var på vei nå!

Humøret er stigende! Bestilte meg en billett til Thailand i går, så rett over påske går turen østover på Thai Airways Economy Deluxe! Skal vel ikke bli så veldig dumt tror jeg! En ukes ferie på en fin strand med iskaldt øl skremmer vel ikke så mange! Bortsett fra de som kanskje blir misunnelige når de leser dette? :thumbup

Ja,ja! Ha en fin dag og en fin palmehelg!

God Fredag. Fin dag idag igen. Skall aegna eftermiddagen aat lite bilvaard saa att Renaulten ser representabel ut daa jag oeverlaemnar den till mor och far i morgon.

0615 checkar jag in till U2924 till GVA foer en dag som kommer att bestaa av spotting-moete-aennu mer spotting.

Ha en fin helg

Originally posted by EB
God morgen - siste arbeidsdag før påskeferien... Blir nok ikke mange timene på jobb før jeg tar fri. Håper på varmere vær og en solrik bypåske. God påske til deg!

PS! Kanskje kan vi håpe på en "påskespesial" av en billedserie fra MOW i dag!!!!

Mulig det blir et bilde eller to ..... :D

Paaske ... ikke mye paaskestemning her borte ... full arbeidsuke og selv langfrdag er vanlig arbeids- og skoleuke.
Paaskevaer har vi imidlertid hatt i noen uker, selv om denne uken har vaert litt graa ...

Ønsker dere alle en god påske, enten dere er "på" eller "av" tjeneste.

Nå tar jeg 4 dager fri!! :)

God påske, folkens!

Jeg er ingen høyfjellets sønn, så jeg kan koste på meg å sitte og fundere over motivasjonen til alle dem som allerede har sørget for at E16 mot Sollihøgda og fjellet ser ut som en parkeringsplass. Vi satser på dagsturer i den grad vi skal noe sted, og "flyplassen" står på programmet en dag det er fint vær (det er ikke så nøye hvilken for smågutta, bare de får sett noen flymaskiner). For at det skal bli litt fengende for pappaer og onkler også blir det vel GM en dag minst et museum er oppe. Regner med å se noen andre snålinger der oppe. :)

"dessverre" har svigers investert i strøm på hytta, slik at sjansen for go-lukt (parafin, minner om Jet A1) er minimale, men til gjengjeld kan jeg lese Airways til sent på kvelden. Det blir påskefjellet i to puljer - først denne helgen, så tre dagers jobbing, og så fjellet igjen. Kone og barn sendes på fjellet i hele perioden - som betyr stillhet i heimen til Scanair.no-oppdateringer i påsken....:up:

Denne påsken er det faktisk 7 år siden Airlines of Norway (forløperen for Scanair.no) ble startet den påsken jeg dumpet dama og bestemte meg for å gå on-line!

7 år...Verdt en flske vin i løpet av ettermiddagen/kvelden. Du har gjort mer for norske flyfreaks enn noen andre jeg vet om. Hatten av for CK!!!

Originally posted by EB
7 år...Verdt en flske vin i løpet av ettermiddagen/kvelden. Du har gjort mer for norske flyfreaks enn noen andre jeg vet om. Hatten av for CK!!!

og jeg tar med meg ikke mindre enn TO flasker rødvin hjem fra jobb i dag.
EB: Når begynte du med hatt????:up:

Og Stabaek-caps'en loeftes til aere for CK her i SEA! Ikke mange igjen av oss 'originale' forummedlemmer ...

Og freddasbilder kommer ... kan ikke love noen spennende nyheter, men det blir iallefall winglets .... :up:

Tror vel jeg skal løfte den for MOW også... Det var han som tipset meg om AoN i sin tid...

Back