• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig fredag og endelig helg... Ikke fulgt så kaldt - så kanskje er vinter`n over... Ha en bedre fredag...(...kanskje kommer det fredagsbilder fra MOW?)

God Fredag's morgen.

Fruen er sendt ut på jobb, slik at Jr. & Sr. ruler heimen i hele helgen.

-5 og litt sne, det kan bli skiturer ut av slikt.

/Geir

God morgen fra Lysaker :)

Spennende tider vi lever i.. iallefall, var ikke så bikkje kalt da jeg dro til jobben idag. I skrivende stund er det overskyet og lett snødrev i lufta.. og jeg som hadde tenkt meg på OSL idag, vel vel , får se hva som skjer.

God'elg ønskes

:thumbup

Endelig fredag. Ikke noe sol ennå, de truer med mer snø, men ihvertfall bare 4 blå på gradestokken... har våren kommet?

God morgen ja. :)

Er helt utrolig hvordan temperaturen forandrer seg... Igår var det -11 når jeg våknet, idag var det +1,4 på samme tid... Så da smelter vel snøen, og det blir enda verre å sykle igjen...

God morgen fra Bergen også !

Det første jeg måtte gjøre i dag,- var å måke bakken slik at det var mulig å komme seg på jobb..... :(

I dag er det heldigvis en kort dag her på jobb ! Det blir forhåpentligvis kake på meg i kveld... -Har dag i dag........ :hi2

Ellers så lapser snøen ned .... Tung våt snø... :naughty:

AH! Vendredi, och två dagar ledigt framför mig.

Var på en liten middag igår för att fira en studiekamrats födelsedag. När jag kom hem såg det ut så här:

night.jpg

Nu på morgonen var däremot allting som vanligt igen och från mitt fönster tog jag denna

day.jpg

Ha en fin helg

Originally posted by EB
..(...kanskje kommer det fredagsbilder fra MOW?)

Kanskje, kanskje .... fredagsflyet er 24 timer forsinket, saa det blir kanskje loerdagsbilder istedet ..... men kanskje det blir litt likevel ...

Klokken er 0100 og jeg sitter paa fergen til Seattle .. militaercharteren er 26 timer sen, og naar den er gaatt kommer det en 753 fra Kuwait knappe timen senere som skal videre til en base paa Hawaii. Busy busy .... Og kontorpulten er full av regninger som skal godkjennes ....

Back