• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen!

Utflyttet

Ute på tur
Da begynner solen og skimre på min siste dag før ferien. Nå må jeg bare skyndte meg å legge meg så jeg rekker å stå opp om to timer.

Ha en bedre dag! :D

-A

Good morning fra Evenes! Neppe mange pax som kommer til å mene det er en good morning! Holder været seg slik det er nå, blir det ikke mange landinger her.

36006kt 0500 FG VV002 10/09 Q1013:cry:

Derimot er jeg snart ferdig på jobb:D

go morgen EVEnsen og alle andre fra Tårntoppen her nede på GM....

Jeg sitter akkurat nå og ser på en fantastisk blodrød sol og en nyydelig soloppgang.....Lettere skyet rundt solen, men HADDE jeg fått kjøpt meg cam allerede nå, så skulle dere fått sett....

Ellers er det siste nattevakt nå før ny nattevakt natt til mandag!

Riktig go fredag & strålende helg til alle!

M

Glad fredag... Hovedstaden er våt - men jeg har fri...herlig. Kjører til Lillehammer i dag og der blir det stort bondebryllupp i morgen. Ha en bedre fredag og enda bedre helg!

God morgen. Her regner det, men det er antydninger til det vil løsne litt. Siste dag før helgen som jeg tror blir rolig, og nå 6 arbeidsdager igjen for denne gang ;)

Lettskyet her i Alpharetta ... 23 grader og 85% luftfuktighet tyder paa at det skal bli en deilig dag. :cool:

Ellers er jeg fortsatt veldig glad for at jeg ikke skal ut aa fly ...

Første dagen med ytterjakke på det jeg kan huske. Ikke bra. Dessuten lurer jeg på om en tråd om terrorisme fra forrige dagen - hvor jeg selv deltok - er blitt slettet. Skummelt, skummelt.

Nei, riktig god helg til alle sammen!

Originally posted by Falcon
Dessuten lurer jeg på om en tråd om terrorisme fra forrige dagen - hvor jeg selv deltok - er blitt slettet. Skummelt, skummelt.

!

He he det gikk litt hett for seg og ble litt små ampert her i formiddag ;)

....Og nå ser det faktisk forresten ut som om jeg har lagt inn ett bud (med advokatforbehold) på en 2 roms loftsleilighet på Frederiksberg så da gjelder det bare å holde fingerene krysset

Originally posted by Falcon

Dessuten lurer jeg på om en tråd om terrorisme fra forrige dagen - hvor jeg selv deltok - er blitt slettet. Skummelt, skummelt.

Det var muligens den traaden som traadstarteren sa han slettet selv etter at den gikk av sporet ... Ingen justis som selvjustis!! ^_^

Sliter med internettforbindelsen idag .. heldigvis har naboen usikret nettverk! :p

God ettermiddag fra Østkanten. Her har regnet stoppet og sola titter frem. Blir en tur til OSL etterpå for å hente mor, far og søster fra deres årlige tyskland tur.

Får jeg en Flight reg på DY 1145, anyone? :rolleyes:

Ønskes forumet en god helg :smile2

Back