God fredag morgen.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Oslo nord hadde oppholdsvær frem til klokken 07:09 og 14 grader - nå kom det inn en byge som gir hekken og plen nok vann for hele denne helgen.

Så ble det stopp for den bygen - etter 10 minutter - når man ser ut så er det nok vann ute :)

God helg folkens.

Jan

God morgen fra Sandaker. Min tur til og ta en innkjøringsdag i barnehagen. Men det har gått såpass bra til nå, at jeg regner med det nok blir noen hjemmekontor midt på dagen. Hjemmelaget pizza på menyen i kveld, hvilket innebærer jeg må ut og skaffe de siste ingrediensene også. Ha en fin dag

God morgen fra Sola!

Da var det endelig fredag! Blir vel ikke en rolig dag i dag heller, ser at bla. mailboks inneholder litt for mye mail som er kommet inn ila kvelden og natten! To bursdager er det og i helgen, så det blir vel litt handlings og en tur innom Glassmagasinet på vei hjem.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

God fredag fra Trondheim
Dagen starter med sol og blå himmel , men skyene truer i horisonten....
Blir vel fint rolig idag tenker jeg...

Ha en trivelig fredag :) :) :)

'Morgen!
Siste nattvakt er unnagjort for nå og det gjenstår en hotellnatt for denne perioden.
Blir Savoy igjen... Da blir det vel taco ikveld :D
Ha en forsølvet fredag og en gullskimrende hælj :)

Mornings fra Zutphen i Nederland. Dagens oppdrag nettopp avsluttet, og er klar for en lunsj. Forhåpentligvis utendørs i det fine været. Deretter går turen til Amsterdam, rekker nok et par utepils før hjemreise. AMS-CPH-OSL med SK, fikk booke i Plus for en gangs skyld. Hadde samme rute ned i går med 2xA319 retro. Ha en aldeles fortreffelig helg[emoji481][emoji295]

God fredag fra Skaun!

Fikk akkurat vite at Malta-turen jeg skulle ha på mandag er utsatt et par uker, noe som passer fint. Har bursdag søndag, så da blir det nok en feiring i stedet! 29 år igjen.... Deilig!

Ellers hjemmekontor den neste uka, godt å være hjemme over 3 dager i strekk i perioder også. :) Tok 8 uker fra opptjeningsperioden hos SAS ble avsluttet og kontoen sto i 0, til jeg allerede hadde opptjent EBG igjen. Ser vel ut som det blir EBD igjen med over 10mnd igjen av den nye perioden.

Nyt helgen folkens!

Kim

Hei fra Stavamger. Deilig med langhelg her. Sløv start på dagen helt til en av mine kjære naboer fant det for godt å fyre opp motorsagen.

Nå blir det litt indretjeneste og avslapping resten av dagen. Snakkes!

God fredag fra Gardermoen. Dette har vært en veldig uvant dag så langt:
-har vært hjemme mestaparten av dagen, men uten å jobbe
-har pakket og tatt med koffert
-innsjekkingsautomat på OSL feilet selvsagt. "Sriver ut bagasjeremse...", men det gjorde den ikke. Ble 20 minutter strafferunde i manuell innsjekking.
-Det var helt ledig fremme med sikkerhetsslusen i "Faster Track", men dit kom vi ikke for et idiotisk kinesisk par hadde stoppet opp midt i labyrinten for å vinke og si farvel til de som stod utenfor. De tok seg veldig god tid og ingen sa noe.
-Da jeg hadde kommet gjennom slusen lå solbrillene for seg selv i kurven forran meg mens jeg la annet pikk og pakk på plass. Den kinesiske kvinnen tok dem raskt og prøvde springe tilbake ut gjennom sikkerhetsslusen med dem for å se hvem UTENFOR som hadde mistet brillene. Det er vanskelig å begripe hvordan enkelte mennesker tenker.
-ingen lounge :-(

Ha en god en alle andre som prøver seg på noe nytt idag.

Ahh .. dag 1 av 4 fridager er i gang. Åpnes med en tur på dynga, trolig etterfulgt av en hårklipp.

Satser på en tur til Nærflyplassen søndag da både Trump Force One og Eastern er meldt. Får håpe timingen funker.

God sen kveld fra Varna. Marinemusikken spilte opp foran balkongen, regner med det var til ære for meg. Senkveld i går, med mange drinker. Da ble det dermed tidlig køy i dag, tross mange fristelser. Satser på nytt bulgarsk håndverksøl på Cubo i morgen. Regner med Slavena fortsatt er interessert i det hun kalte "intelligent analyse" av bulgarsk håndverksøl. God kveld, snakkast lørdag!

Back