• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nå skulle vi egentlig ankommet OSL og starten på årets Italiaferie. Sånn ble det ikke - men å ha hatt ferie i Norge denne uken har definitivt ikke vært feil. Nespresso og nyheter før morgenbadet så får vi se hva dagen bringer. Nyt fredagen du også.

God morgen fra Stavanger, Også her skulle en vert på tur i dag, men det blir 4 uker hjemme i stedet. Straks skal gampen leveres på verksted for litt stell. Det blir fot marsj tilbake.
Ellers nada planer for dagen og uten bil kommer en seg heller ikke ut til stranden.
Ha en nydelig fredag :)

Morn fra Kolsås. Gårsdagens pressekonferanse gjorde at bryllupsreisen gikk fra å være teoretisk mulig, til å faktisk bli ganske sannsynlig, og det gleder, da ikke så mye annet har blitt som man trodde denne våren. Antagelig får man også lov til å besøke svigers i Tyskland, avhengig av hvordan utbruddene på slakterier påvirker total statistikk.
Ellers har ryktene det til at det snart er helg, det skal også gjøre godt

God fre`dag folkens, uken siste arbeidsdag for folk flest. På tide å avslutte uken ved 14 tiden - den tiden som er varmest. I kveld blir et besøk på en restaurant som servere THAI/ Vietnam mat - sammen med fruen, sønn, svigerdatter og 2 barnebarn. Dette blir en bra start på en flott helg.

God helg og kanskje god ferie til noen av dere.

Jan

Mornings fra Hvalstad. Barn er levert i barnehagen, Menybilen har vært her med mat og første vaskemaskin er i gang. Mye au pair aktiviteter på hjemmekontoret i dag. Nå må jeg finne ut av hvordan jeg renser filteret på varmepumpa. Sniker meg til en sykkeltur i lunsjen da jeg har lyst på is. Men merker det skal bli greit å være litt sosial i kveld også og bidre litt til ølomsetningen i Asker. Ha en fin dag

God morgen fra Color Magic.

I ferd med å passere Oscarsborg. Ser ut til å gå bra.

Ankomst Hjortnes om snaue halvannen timen, og så blir det å finne vegen hjem.

Ha en god en :)

Last edited:
Mornings! Det er Fredag, noe som betyr fridag for deltidsarbeidende gravideluser. Benyttet anledningen til å dra på storhandel på bondegården borti evja her, fyllt opp med speltbrød bakt under gammeldags mølle, demeter oksefilet til 700kr/kiloet og bondegårdsyogurt laget av kumelk fra ku som får gå med kalv til den "ikke får lov mer" av mor.

Det er 1 million grader ute (okei, 30 grader), noe som er relativt ubehagelig når man veier 10kg mer enn man gjorde for et par mnd siden. Blir vel til at jeg og vofs bygger oss opp et lite sofaslott bak aluminiumssjalusien på vinduene i stua og spiller The Last of Us Part II til det blir levvanes utendørs. Et spill som jeg ser har provosert mang en konservativ (amerikaner) gjennom å lage en kvinnelig spillhelt som er lesbisk :)

Tudelu, ha ei fin helg!

G’morgen! Kokkeleres hardt her også. Både hjemmelaget bondebrød til oss og ‘stuing’ til bikkjene står på programmet. Bikkjene vet hva som foregår og er helt på tuppa. Pappas Hundestuing med kun naturlige indegrienser er poppis!

Blir vel 30 grader her også etterhvert, men min mage er ihvertfall fri for krapyl på innsiden. ;)

VPN-tunellen skal snart åpnes, men først må bikkjene ha en luftetur.

God endelig feriefredag. Sommerferien er offisielt i gang. Etter en dag med litt hjemmekontormøter i bilen så kom man jo også et godt stykke før ferien startet. Som Martin ble en fergetur en del av ferien her også. På toppen av det hele kommer WF innimellom på finale over hyttetaket. Ha en fin helg!

God kveld fra Lillestrøm.
Her i Deltabyen er sommerferie del 1 i gang. Deilig med en uke ferie! :) I dag er det avslapping hjemme før man tar turen for å teste det nye Clarion hotellet ved Bjørvika i morgen. Deretter skal det flys til Bergen søndag kveld og Stavanger onsdag formiddag. Så fire flyturer er i sikte. :) Til slutt ender vi opp med en tur til hotellet på festningen i Kongsvinger neste helg også er ferien slutt for tre uker. Men, det skal flys til Bergen om to uker igjen også... Deretter kommer flere fly og togturer i slutten av juli.
Ha en fin kveld! :)

Back