• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Sandefjord

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Sandefjord. Mener bestemt det er fredag. Frokostbuffeten er «runna», og vi får vel snart finne oss en lekeplass mens kona er å trener. Så går resten av dagen med til ymse sosialisering. Ha en fin dag

Last edited:
Morn fra Kolsås. Lite frokostbuffet her, men fru Henshaw har lovet en rykende fersk latte etterhvert, så er ikke helt krise. Snart helg, før man skal jobbe enda en uke til før man kan si det er ferie.

Hei fra Sandnes. Lite frokostbuffet her også. Men har hvertfall minst fem hotellfrokoster ventende senere i sommer. Ligger an til nok en rolig dag på kontoret. Og i likhet med Henshaw skal det jobbes i neste uke også. Men så!!! Makan det skal bli good med ferie!

Ha en fin en!

God morgen fra Sperillen. Lite buffet her også, men har i det minste ferske rundstykker som inntas i sola på terrassen. Lite som skjer i dag, blir nok det mye samme som i går bed bading, avslapping, spising og litt sosialt.

Ønsker alle en flott dag!

Hei og hå fra gjemmekontoret.

Lite frokostbuffet her også, men har fått i meg en Fjordland havrelunsj (Jeg vet. Lunsj til frokost. Klin gæren), og - siden det er fredag - en cola.

Det ser overkommelig ut med jobbmengden i dag. Andre utfordringer for dagen er å prøve å få betalt en analog papirfaktura.

På radioen traller New Jersey's store sønn om et sultent hjerte.

Ha en god en :)

Last edited:
Hharvelunsj

Harvelunsj du...

God morgen fra Lillestrøm. Litt kontorering unnagjort. Blir en liten tur inn og være lagerarbeider igjen etterpå. Typisk når jeg har laget klar en batch med sendinger, nok til å gjøre UPS-mannens fredag vond og uvirkelig, så har jeg glemt en liten pakke i den største av delsendingene. Så da blir det å bort å komplettere i dag og fikse det så det kan sendes.

Etter det... klippe seg og så er det ferie!

Får stadig mailer fra FlyingBlue om dagen også. Om nå er det 2*UXP så det blir lettere for meg å nå Platinum Ultimate. De burde sjekket at det jeg har er omtrent 7 XP som jeg fikk overført fra 2019. Er et stykke unna :)

Ha en fin en

Last edited:
God dag fra havet vest om Sola.

Fredag betyr Taco til middag etter endt vakt.
Utover det skjer det ikke så mye. God helg.

God dag fra hjemmekontoret på Grønland. Coronaen forkludrer den planlagte Danmarks-ferien som skulle starte i morgen… Fra relativt sikre kilder hevdes det at mesteparten av Danmark snart endrer status fra grønt til oransje. Det innebærer karantene ved hjemkomst for fruen, noe som ikke er aktuelt. Så har kansellert hotellbookinger, og plutselig har man en billett med Colorline til Kiel i morgen… Så da blir det en ukes impulsferie i Tyskland. Ha en strålende fredag og helg, med eller uten tullball i ferieplanene[emoji3]

Andre utfordringer for dagen er å prøve å få betalt en analog papirfaktura.

Ja, har en sånn jeg og ... må finne på noe sprell så jeg unngår å finansiere Nordeas julebord.

G'morgenen. Ikke like spinnvill som Martin, her ble havrefrokosten spist til frokost. Pleiersken har fri i dag, så da må Svigerbeistet spyles og fores før jeg kan starte arbeidsdagen ...

Gikk jo nesten. DNB-appen bekreftet at fakturaen ikke hadde KID, og da ville den ikke. Det var da jeg brukte kameraet til å ta bilde av fakturaen. Tastet inn alt manuelt istedenfor, og da hjalp det.

41e0de29d03504e7130e25c39bfb5301.jpg

God ettermiddag fra Tananger,

Arbeidsuka er ferdig , det er helg fra nå. Finværet skal nytes utendørs med familien idag. Plan for siste halvår er gjort og et knippe med jobbreiser er som vanlig planlagt. Det blir ikke mindre travelt fremover. Fortsatt fin dag og god helg.

. Tasteleif

Eller morgen pilsen har begynt å slå inn..?

Muggen morgen her i Fort Lauderdale.
Nettopp tilbake fra hunde parken, (Bark Park) bikkja fikk sniffet litt av hvert der samt hun sprang 110 km/t frem og tilbake på gressmatta, nå ligger den som utslått melk på stuegulvet og blir avslappet resten av dagen og vel så det.
Eieren må vel en tur på fjorden idag med lettbåten og noen iskalde.
Sånn går nu dagene.:8:

Attachments

• DBAF4FDB-CD37-4161-A85E-1E4A76D808D6.jpeg
    DBAF4FDB-CD37-4161-A85E-1E4A76D808D6.jpeg
    242.9 KB · Views: 87
Back