• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God frifredag. Ingen store planer for dagen....annet enn å nyte at jeg har fri. Fortsatt sol og opphold...så da blir det vel en bra tur på bena tenker jeg. Ha en bra start på helgen.

Mornings fra Hvalstad. Her skal det hjemmekontoreres litt, men først er det en fordel om barnehagen åpner, så jeg får sendt minstemann dit. Take away i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Groruddalen denne fredags morgen til dere alle på flyprat.no . Deler av dagen på hjemme kontoret og deler av fredagen til fritid og familie. Så blir det helg.

Jan

Morn fra Kolsås. Litt trøtt i trynet etter trivelig lag i Drammen i går, men ikke noe som ikke fikses med kaffe

God morgen fra Stavanger. Her har høsten meldt sin ankomst, så godt å kunne fyre opp i ovnen. Fredag, så her blir det både god mat og vin til kvelden.
Ha en fin fin fredag :)

Hola! fra Sandefjord.
Vått og grått, men noen små fjærkledde fyller på med sommerglede rett utenfor.
Fikk endelig testet ut denne sengen, etter nærmere 30 år med nysgjerrighet:

45d86153ddd77c696520be9869c39ab8.jpg

God natts søvn, men noe muttere enn kveldsresepsjonisten, er det heldigvis langt imellom.
En tur på polet i anledning en kamerats 50-årsdag og lunch på Zorba, er alt som står på dagens program. Kvelden blir sosial.
Feit fredag ønskes [emoji846]

God morgen fra Ramsau.
Litt vått og kjøligere her og, men skal nok bli en fin dag med bøker, mac, høner, hester og små tobeinte.

God morgen fra Knausen. Litt uggen etter en meget hyggelig kveld i Drammen i går. I dag er det temmelig PA/Aupair dag med shopping, henting og levering. Men først ned på Bjerke og hente en klokke som har vært to måneder på service - den regningen blir sikkert morsom.

Gleder meg til sofaen allerede.

God ettermiddag fra Bergen. Har hatt en hel uke hjemme nå, den første hele uken siden romjulen. Skulle før i dag booke ny tur over fjellet på søndag, men da var toget fullt, det samme var DY, og WF er det ranspriser med. Hadde derfor tenkt å kjøre, men ombestemte meg nå, og booket WF T/R til nesten 5500 kr. Dette ga ikke en gang fleksible billetter! Jeg mistenker at de heller ikke gir 600 en vei, men det kan jeg jo strengt tatt finne ut av. Sånn er det i disse Korona-tider om en må reise på relativt kort varsel.

Helg allerede her i sørøst. Faktisk 11 dager til jeg skal tilbake på jobb, noen kompe- og feriedager fattigere. Men mye som skjer i neste uke likevel.

Hatt stor glede av de siste dagers aktiviteter rundt LN-SUB, som nå er hjemme. Også litt stolt av at jeg trolig var opphavet til Ice Pilots-Mikeys video. Jeg kontaktet ham da jeg fikk høre at Buffalo skulle stå for handlingen, og inntil da trodde han at det bare dreide seg om en ‘vanlig’ fuelstopp, om man kan si det om en DC-6. Men Buffalo ser jo det meste ...
Mikey ble imidlertid i fyr og flamme da han fikk historien, og sluttresultatet ble jo over all forventning. Fin fyr.

Nei, nå sitter jeg på terassen med en kaffekopp og ser på regnværet. Blir ikke så mye mer enn det i dag. Ha en fin en der ute!

Hatt stor glede av de siste dagers aktiviteter rundt LN-SUB, som nå er hjemme. Også litt stolt av at jeg trolig var opphavet til Ice Pilots-Mikeys video. Jeg kontaktet ham da jeg fikk høre at Buffalo skulle stå for handlingen, og inntil da trodde han at det bare dreide seg om en ‘vanlig’ fuelstopp, om man kan si det om en DC-6. Men Buffalo ser jo det meste ...
Mikey ble imidlertid i fyr og flamme da han fikk historien, og sluttresultatet ble jo over all forventning. Fin fyr.

Så bra MOW. Takk for at du fyrte opp engasjementet hos Mikey. Det ble definitivt et flott sluttresultat. I det hele tatt virker det som hele hjemkomsten til SUB har fått ganske så bra oppmerksomhet både her og der, og det er egentlig ikke så rart. Fantastisk flott fly som jeg håper blir godt tatt vare på her hjemme. Det eneste jeg synes er litt småkjipt at det etter all sannsynligvis kommer til å stå utendørs inntil videre. Etter min mening burde flymuseet fått utvidet lokalene sine for lenge siden. Men sånt koster jo penger det og.

God ettermiddag fra Stavanger. Ikke så mye om står på planen her i helga bortsett fra å få gjort klart til en varslet privatvisning av leiligheten på tirsdag. Nå aner jeg at det ligger an til burger og pommes frites til middag! Ha en fin en!

God kveld fra Lillestrøm. I dag bar det jaggu inn til Sandvika Storsenter igjen. Andre dag på rad. Det kan bekreftes at de var utsolgt for banjoer, men sjekket ikke om de kunne skaffe. Storsmurfen fikk handlet nok et fang bæreposer med innhold.

Ellers har jeg besøkt et annet Flyprat medlem i dag, nemlig @SQ 777 aka Reidar. Derav "Reidar-klasse". Han er i bra driv og hilser til alle. Han følger med her også, for øvrig.

Nå skal vi spise oss noe søl vi fant på Meny og drikke noe øl jeg fant.

Ha en fin en

Back