God fredag fra Reno

Hypern

ScanFlyer Rusty
Siden klokken er over midnatt i Norge og det er det eneste som teller for disse god *insert en dag* trådene så tillater jeg meg å starte den. Bor på et hotell som heter Circus Circus, og det var ikke lett å finne resepsjonen, rota rundt i casionet lenge før jeg fant det. Amtrak opp hit var hyggelig det altså selv om det er litt tregt. Kommer uansett i prat med folk.

Så har jo hotellet eller eh casionet gitt meg et hefte med rabattkuponger, men alle kupongene gikk ut på dato 10 januar... Så det tror jeg ikke er noe vits i... Evt kan forsøke - er uansett et fåtall av dem som er attraktive for meg, men kjøpe en øl og få en gratis er attraktivt nok. Ellers er jeg rimelig jetlaga og dagen har vært lang da jeg våkna kl 03 lokal tid. Ha en nydelig fredag i gamlelandet folket.

God morgen fra hjemmekontoret på Ris. Kaffe i kopp og kropp. Ettermiddagen byr på påfyll av tusenvis av nye skritt - selv om jeg allerede har gått ukens mål som er 70000. Ha en bra fredag der du er.

Slo nesten EB, men ikke helt gitt. Etter kaffen er det ut å måke sne. God fredag, med eller uten skritteller. Finnes det snemåketeller?

God morgen fra Snillfjord, avd sentrum. :)

Greit vær fra morgenen av, men værmeldingene truer med sjanser for nedbør utpå dagen. Ja ja, oppe er man i alle fall og straks klar for litt frokost, før man ca 08.45 hopper på bussen for destinasjon Trondheim S. Bilen skal endelig hentes og kjøres hjem til sin nye bopel. Etterpå har følget ytret ønske om en tur innom IKEA. Å herrefred sier jeg bare....

Foruten det har jeg ingen andre planer denne dagen. Satser dog på en slags treningsøkt i kveld m/påfølgende dusj. Får man en pizza inn i ovnen så er kvelden nær komplett.

Ha en fortreffelig en! :)

Mornings fra trikken. På tide å gjøre dagens innsats, ispedd litt OL aktiviteter underveis. Arvingen blir parkert hos de gamle i kveld, men vi har booket bord på Annen Etage og deretter har billetter til Book of Mormons. Ha en fin dag

God morgen fra jobben. God følelse da en trillett inn på parkeringsplassen på jobb, og så klokka på dashbordet viste 7:47 i det man parkerte :fly

Bare være her en 8 timers tid til, så er det helg. Planer for helgen er å bli påspandert middag, noe som sjeldent er feil

Ha en god en :)

God dag fra jobb! Rolig fredag så langt. Mye OL på den store TV-skjermen her i går. Vi hadde besøk av finske og nye danske eiere - godt to tredeler av staben var samlet for å se skiskyting - vi sa bare at det var "business as usual" her i Oslo. Det er forresten ikke bare i OL at Norge leverer best om dagen. Alt henger sammen med alt? Tror ikke det. Riktig god helg!

Slo nesten EB, men ikke helt gitt. Etter kaffen er det ut å måke sne. God fredag, med eller uten skritteller. Finnes det snemåketeller?

Erfaringsmessig gir snømåking mange skritt, spesielt hvis man har en snøtransportør som trenger noen oppmuntrende spark. Snøfreser, derimot, er bare sorgen. Gir kun trening for armene. Kunne forøvrig tenkt meg et lite påfyll av 10-15 cm snø her nord. Har ikke snødd siden begynnelsen av januar og det som kom da begynner å bli fullt av deilige gule flekker fra alle hundene i boligfeltet vårt.

Hei og hopp. Ble som vanlig påhoppet ved sekstiden og nå er luftetur og første kaffekopp unnagjort. Kun sjarmøretappen igjen før jeg tar helg. Begynner å slippe opp for unnskyldninger til å rydde på eiendommen, så ikke usannsynlig at jeg trår til i morgen eller søndag. Ny motorsag må også anskaffes ..

God morgen fra Surfside, FL. Ble ferdig med jobbgreiene i går. Det var en dag godt utenfor komfortsonen.

- Power Point presentasjon i konferanserom (ikke veiving med tusj og spille sang)
- Lytterne var proffe utbyggere ikke raringer med tversover
- Seansen foregikk på TopGolf og ble rundet av med konkurranse på driving range'en

Men det var sabla gøy og closet 100% av deltakerne på testordre. Fikk til og med en av dem til å lære meg helt basics i å klinke golfball etterpå. Ihvertfall nok til å ikke treffe luft og til å få ballen ca 20-30 meter fremover.

Det kuleste er at jeg fikk ideen til å prøve å gjøre denne typen events av å se på reality TV, nemlig Million Dollar Listing. "De der kan jo kjøpe våre greier...", tenkte jeg og ringte til kontoret i USA og ropte at vi måtte leie en sånn plass som lure folk liker. Og fylle det med barfood, bilder og ting. Så sagt så gjort. Skal legges til at det har vært noen mislykkede tester først, der det har vært helt feil publikum. Men det kommer seg det kommer seg...

Ha en fin en, hilsen en oppjaget sloms.

Vet det kan risikere å høres ovenfra-ned ut, men det er ikke ment sånn.

Ville bare nevne at Boarding Group 9 på vei til CLT er en interessant gjeng :)

#herecomeshoneybooboo

UPDATE: og ingen av familiene i BG9 har sete sammen, så klart. Men de MÅ sitte sammen. Det må de. Delay eller ikke.

Last edited:
Back