God fredag fra Prærien

Someone

Moderator
Medlem
God fredag fra Prærien

God morgen. Et sjeldent besøk til Prærien. Flytting av kontor i dag, så må jo faktisk pakke sammen det lille jeg har av ting igjen her. Dessuten har jeg en rekke møter jeg kanskje burde dukke opp i. I kveld går det nok i fotball og øl fra sofaen. Ha en fin dag

Re: God fredag fra Prærien

God morgen fra oslo nord - en flott morgen med litt regn - det gjør Østlandet mer grønt :)

Ingen streik på flyplassene star det I E24 - takk for det.

Jan

God morgen fra bryggekanten. Følelese av "siste skoledag" før ferien...selv om det blir noen dager på jobb til...men følelsen kan ingen ta fra meg;-) Ikke akkurat frekt sommervær - men skogbrannfaren blir mindre. Ha en flott fredag!

God morgen fra "nesten-prærien". Ikke noe kontorflytting her, bare flytte seg bort for å fylle kaffekoppen nå tror jeg. Det går mot sommer, selv om været har glemt seg i dag, men snart er det uansett helg og ikke lenge til ferie heller. Ha en fin dag!

God morgen fra Bergen. Veldig fornøyd med at dagen ble streikefri, gledet meg ikke til 7,5 timer på tog. Noen møter her borte før regnet(??????) i Oslo venter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Guten morgen fra Lillestrøm.

Da har det begynt å gå opp for meg at jeg skal på CT-tur med "Turid-Laila" til verdens navle-lo, Jakarta. Jeg forsøkte virkelig å forslå alle tenkelige andre alternativ, men etter å ha hørt "Jakarta" og funnet det på kartet var det helt umuuuuulig å foreslå noe annet.

- "Ååååh, det blir så kos å rusle gatelangs og gå på barer og sånt, Andy".
- "Uhmmm... ehmmmm... øøøø... jau?"

Typisk sånt man gjør i Jakarta. :)

Ha en fin en, kosmonauter

Morn frå Trondheimein.

Har lagt meg ut på dist.upgrade av Ubuntu no, er ein liten smule nervøs... Elles blir det kort dag; får besøk frå synna-i i dag.

To veker til ferie, det kan bli snasent.

God fredag fra tiggerstaden. Tar hjemmekontor idag så jeg holder mag langt unna Prærisen. Har allerede tatt meg en runde i svømmehallen og også en tur i utebassenget så sommerting er nesten unnagjort for dagen. Skal også tenke på å få sykkelen i brukbar stand, får se om det idag kommer lengre enn bare tankene.

Ha en god en alle som sørger for å ta seg vann over hodet i løpet av dagen.

Blæh....!

Det sier vel det hele...?

Kan i hvert fall trøste meg med at det er helg om nesten 6 timer (:drunk:), og at det sannsynligvis blir et hyggelig treff i morgen!

Må vel kanskje vurdere å booke hotell for neste måneds tur til YOW og YVR, stor fare for at det blir CC da man fremdeles har status der etter MD-DO'et til Tommy.

Blir kanskje litt mer leking på Ikea sine sider i dag, med mindre jeg finner ut at det å undersøke innsiden av øyelokka er det som frister mest etter jobb i dag. Taim vill sjåv.

Ha en bedre fredag enn meg forumister :)

God dag fra Trøndelag ombord på NSBs lokaltog til Steinkjer men jeg skal av på Trondheim Lufthavn Værnes :-) 3 timer flyspotting før min egen luftetur oppe i skyene, LN-TUJ Eirik Blodøks kl 16:15. Klar for ei helg med flyspotting og grilling.

God fredag fra Prærien

God fredag fra det Skedsmoske. Straks klar for en siste innsats for to uker ferieeeeeeeeeeeee!! Kjenner helt ærlig at det trengs.

Planer for helgen: stusse knollen, pakke noen klær og rekke DFDS sin avgang på søndag. I bestillingsøyeblikket trodde jeg det var en lur dag å reise på, men etter å ha fått vite at skolen slutter en uke tidligere enn jeg trodde samt funnet ut at hele balja er fullbooket, gleder jeg meg skikkelig til å "slåss" om buffetmaten med pensjonister og små barn. Er det rart jeg kommer til å drikke?

Nuvel, etc. etc.

Ha en god en :)

God fredag fra Sola. En av de travlere uker går mot slutt. Formiddagen gikk med til å pakke om 2 tonn med batteri som skal videre ut på forskjellige lokasjoner. Det grues til disse skal bæres ned en etasje og monteres.
Ellers ser en fram til morgendagens toppmøte i Stavanger, det blir stas. Skrytehistorier pugges og kortstokken sorteres.
Ha en fin fin dag :)

I bestillingsøyeblikket trodde jeg det var en lur dag å reise på, men etter å ha fått vite at skolen slutter en uke tidligere enn jeg trodde samt funnet ut at hele balja er fullbooket, gleder jeg meg skikkelig til å "slåss" om buffetmaten med pensjonister og små barn. Er det rart jeg kommer til å drikke?

Du kan lære av elefanten.

Du bare stiller deg foran buffetbordet, veiver med armene og knurrer mens du stapper i deg. Litt skriking og desperat holding rundt de mest etertraktede kakene fungerer også greit.

Helt til man blir kastet ut og bannlyst da, så klart. Men da er du som regel mett uansett.

Du kan lære av elefanten.

Du bare stiller deg foran buffetbordet, veiver med armene og knurrer mens du stapper i deg. Litt skriking og desperat holding rundt de mest etertraktede kakene fungerer også greit.

Helt til man blir kastet ut og bannlyst da, så klart. Men da er du som regel mett uansett.

Er redd jeg kanskje trenger litt mer til på å bli mett enn elefanten, samt at jeg tenkte å forsyne meg av hele buffeten, ikke bare kakene. Da må man jo flytte på seg.

...., gleder jeg meg skikkelig til å "slåss" om buffetmaten med pensjonister og små barn. Er det rart jeg kommer til å drikke?

Så er det jo godt, at der er flere barer på båden!
God tur Martin, og god weekend-end til alle!

:fly

God eftermiddag fra Sola!

Da er man skikkelig klar som et egg etter å komme seg hjem å ta helg. Unge lovende Sirpjalle har gjort masser av ting han ikke kan denne uken, så nå kjenner man at det ikke skal bli feil med helg!

Så neste punktet på agendaen må vel å få seg en liten powernap før man skal ta i mot gjester i heimen!

Ha en fin en forumister! :)

God ettermiddag fra Universitetet i Oslo. Masterpresentasjon om 20 minutter... Så kan man vel si seg ferdig utdanna etter for mange år i dette systemet. :stir

God ettermiddag fra Universitetet i Oslo. Masterpresentasjon om 20 minutter... Så kan man vel si seg ferdig utdanna etter for mange år i dette systemet. :stir

Brekk et bein!

Da kan altså ambassadepersonalet endelig tro at du kan ha råd til selv å finansiere dine reiser? :stir:stir

Back