God Fredag fra oss i vest

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
En rimelig god dag her, etter 5 minutter etter 07:00 hadde jeg “tjent” 2.5 maanders loenn - firmaet jeg jobber for (som har valgt null L1 eller L2 og oensker oss 100% hjemmekontor) fikk litt uttelling for dette valget 22% oekning i resultatet (over last year) var noe Wall Street synes var greit og sender oss oppover i aksjemarkedet :D

Saa her fyrer vi opp Land Roveren og setter kursen for Orcas Island denne helgen, meget god kaffe.

Re: God Fredag fra oss i vest.

Glad fredag fra Ris. Digg å være hjemme ved kjøkkenbordet igjen. Fyller dagen med både fysiske og digitale møter før det forhåpentligvis blir en relativt tidlig helg. I kveld blir det Moules frites - Nyt fredagen du også.

Mornings fra Hvalstad. Ble hjemmekontor så man får tatt med seg minstemann på en legesjekk. Da kan jeg jo like gjerne drive med litt "utenomsportslige" greier i lunsjen. Ha en fin dag

God morgen fra Knausen, Dragen danser til nittitals-musikk noen etasjer over mens her er kontoret i gang med nykvernet Dark Evergood. Dragen har faktisk invitert meg på lunsj nede på holmen sin i dag, med eieren av de større rederiene vi ønsker å jobbe med, så dette blir både gøy og kos. Ser mer og mer at jeg beholder denne dragen..

Fikk impulshandlet en kasse 28 år gammel Bordeaux på tirsdag som jeg håper kan plukkes opp i Uberen på vei hjem. Da blir nok pizza-festen med gjester hjemme i kveld en slager.

Nyt helgen.

God morgen fra kontoret,

Litt trøtt etter en laaang dag i går. Startet med KL1140 til AMS, møte med partner i AMS, drit digg lunch på en eller annen fancy fusion sjappe før KL1147 hjem. Så rett ut og spise i Lillestrøm for å feire 18 års dagen til frøkna.

Så sloknet greit i sofaen utpå kvelden.

Nå er det å få litt kontroll på helgens trafikker og rydde litt i div systemer.

Ser mer og mer at jeg beholder denne dragen..

Det er vel et definisjons spørsmål hvem som beholder hvem....

God helg ønskes

S

God morgen fra Lillestrøm. Her vanker det snart felles lunch på hjemmekontoret. Må bare komme meg ut og handle litt graps.

Så blir det nok en tidlig helg her også, sparket igang av en lengre fottur og handling av biff. Sånn etter lunch en gang.

Har ikke noe 28 år gammel Bordeaux å drikke til, men har vært nede i fjernkjelleren vår og hentet en 25 år gammel Libaneser (Blir like overrasket hver gang over hvor mye greier vi har rukket å lagre nedi der). Det blir bra til Entrecote tenker jeg. Har til og med fancy åpner slik at det kanskje kan ordne seg å få opp korken.

Ha en ekstra stilig dag

Har til og med fancy åpner slik at det kanskje kan ordne seg å få opp korken.

Avansert videre fra skrukork?

God fredag fra gjemmekontoret. Helga nærmer seg, og det skal ikke bli feil.
Har rett og slett vært litt utafor "komfortsonen" sånn jobbmessig de siste tre ukene, men fra neste uke blir det tilbake til den. Vanlig hælj denne hælja, men neste igjen blir sånn langhælj :cool:

Ha en god en :)

God formiddag fra Kongsberg. Her slappes det litt av innimellom div. møter med jobben. Merket godt at jeg var sliten da jeg kom hjem fra Stuttgart turen. Dagen etter var det full dag med undervisning med matematikk for barnehagelærerstudenter. Det var også en heller tung affære, men studentene virket godt fornøyd med det jeg gjorde og det er jo det viktigste.

Jeg har faktisk en Bordeaux vin i kjelleren jeg også. Den ble kjøpt inn i høst engang og skal ligge der til jeg får lov å nyte litt alkohol igjen. Det skjer tidligst om en måned så den får ligge i fred frem til da. Den er riktignok ikke 28 år gammel men forhåpentligvis god fordet.

God formiddag/ettermiddag fra Forus,

En god dag så langt i prosjektet , stille er det blitt også ettersom det er siste vinterferiedag her i sørvest.
Jeg skeier ut om litt selv og tar helg.
I morgen satser vi på tur til fjells sammen med øvrige fjols!
Ha en fortsatt fin dag og god helg.

God ettermidag fra SK955 på vei til MIA. Første gang på business og det er en drøm i forhold til økonomi. Eneste jeg klage på er luftpute setene føles ikke akkurat ut som et kvalitets sete. Men wifi fungerer på LN-RKU så jeg skal ikke klage.

G'morgen, ja .. snart hælja her også, men først må sjarmøretappen gjennomføres.

Tjente faktisk noen kroner på samme aksjepost som nevnt over, men ikke i samme størrelsesorden. Men alle monner drar, så lenge kursen ikke synker igjen.

Back