God fredag fra OSL

Eirik

Livsnyter
Medlem
Frokost i loungen med for meg ‘ny utsikt: 2 stk. Flyr B737 står oppstilt v. C-piren.
God helg ønskes alle.

God morgen fra Trondheim
Siste dag før ferie....har på følelsen at den kommer til å bli lang.
Blir å sprette en flaske i ettermiddag /kveld for å feire feriestart :D:D

Ha en herlig fredag :cool::cool::cool:

God morgen fra Tjøme. Her settes kursen hjem mot Asker etter frokost, for en helg hjemme, før siste del av ferien tas neste uke. Mistenker da må fikses litt i hagen. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. I likhet med han i Trøndelag er det også her siste dag før ferien. Noe liberal føring av timer har det blitt denne uken, så mangler ikke på feriestemning.
Selvfølgelig skal sommerværet roe seg litt ned fra og med søndag, men man overlever vel.

God morgen fra Geilo. Her er det straks utsjekk og så toget hjem til Lillestrøm. Har en uke til med ferie men ingen planer.

Ha en fjong fredag

Morn fra Kolsås. I likhet med han i Trøndelag er det også her siste dag før ferien. Noe liberal føring av timer har det blitt denne uken, så mangler ikke på feriestemning.
Selvfølgelig skal sommerværet roe seg litt ned fra og med søndag, men man overlever vel.

Du gjorde det vel klart at sommern skulle være over 23.7 kl 16.00 for noen uker siden, så fint vær tom søndag må jo være en bonus?;)

God morgen fra Askerlandet. Ryktene sier vi skal besøke en nedbygget prærie i dag. Så må jeg vel bekymre meg for hva vi skal gjøre med båten i vinter.

God dag fra gjemmekontoret.

Begynte dagen med et "Ah, i dag så det ikke ut som det er så mye å gjøre".
Å si det generer av en eller annen grunn masse å gjøre. Eller i hvert fall mye tull med det lille som er å gjøre.
Må lære å passe kjeften min.

Noen timer til her, før helg. Tror det skal bli sånn noenlunde digg.

Ha en god en :)

God dag fra Furuset. Her gjøres siste innspurt på jobben før helga står for døra.
Sjekket inn med Widerøe til Ørsta via Sogndal i morgen nå. Det blir stas! Stas blir det også neste fredag for da begynner to ukers ferie! :)
Ha en smidig fredag!

God ettermiddag fra Sandnessjøen,
Siste innspurt i prosjektet idag før kursen settes sørover til SVG via TRD og BGO utpå ettermiddagen/kvelden.
Vekslende skydekke med yr i luften her oppe. Satser på at det mer sommerlig hjemme i Tananger i helgen før kursen påny settes nordover i neste uke.
Ha en fin dag.

Jææææh ... da var det kun resten av dagen før hælja sparkes inn. Og jammen har vi ikke endelig funnet en pleierske som kan passe svigerbeistet noen timer i helgene. Helt femmenalt. Hun virker lovende, så da får vi håpe ting funker.

Skal bli en god dram til kvelds i dag, så da får vi se om framhaldssoga Midtiblinken-RTP fortsetter med noen skandaløse avsløringer. Det er lov å håpe. ;)

Men nå skal man avgårde til Mosjøen og Stockholm per VPN, og vi lar Kevin Gilbert stå for den musikalske underholdningen de første timene. Kanskje får vi ut noen freddasbilder i nyscan-tråden også.

Du veit dagen har vært bra, når du får en jobbrelatert mail fra Litauen som sier "I must be punished".

God hælj.

Da sendte jeg litt penger til Nettlegevakten og fikk beskjed om at koronasertifikatet mitt er forskriftsmessig registrert i Sysvak. Da mangler jeg bare utskrift, men siden den kun er gyldig i 3 måneder, venter jeg litt med det.
Veldig enkelt. De gadd ikke engang å ringe meg.

Back