God fredag fra L1

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
God morgen. Kontoret kaller. Så får jeg vel presset inn en løpetur mellom henting av minstemann og utrulling av pizzadeigene som står på kjølerommet og hever. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Ble en steinhard økt i gymmen i dag som nok kommer til å sitte godt. Deilig combo med krabbe, Bread & Butter, peis og kone i går som skal følges opp med mexicansk aften i kveld. Helg ass..

Last edited:
God morgon fra Göteborg!

Nok en fantastisk kveld i bortesvingen med Brann i går, samt før og etter kamp.

Veldig hyggelig gjensyn med Göteborg, en by jeg har besøkt en rekke ganger når jeg var yngre, men tror dette var første gjensyn på nesten 20 år. Kan ikke bli like lenge til neste gang.

Med fare for å starte en ny avsporing på forumet, blir det Vy til Moss(!) om noen timer, deretter Bastø Fosen over fjorden og noen dager på hytten.

God helg!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra bortekontotet. Dagens eneste møte er unnagjort. Så skal det ryddes og ordnes litt i forkant av at vi får ny sjef om en ukes tid. En jobbreise til Tyskland skal også bookes. I ettermiddag skal det kjøres til Galtö som ligger mellom Strömstad og Grebbestad. Blir nok også et stopp på Systemet på vei ned[emoji846] Ha en strålende fredda!

God formiddag fra Skaun!

Her er jobbshortsen på, og det siste forefallende unnagjøres før det skal svippes en kjapptur til København.

Et par møter der nede i morgen, så viser jo kalenderen at Bryan Adams skal spille i Tivoli på kvelden, og når det sammenfaller med egen bursdag så er planene klare! Da blir det Wienerschnitzel i Grøften og "Summer of 69" utover natten... :) :)

Kona får selvsagt bli med på turen, litt småsliten etter at hun kom hjem fra jobbtur i 01-draget i natt, men som jeg sier: Det er turene som teller!

Nyt fredagen folkens!

Kim

Blandet fredag fra Lillestrøm. Etter 8+ herlige uker uten jobbreiser er det i gang igjen. Blandet da det både er kjipt å forlate prinsessa, men også spennende siden det er kule jobbting som skal gjøres.

Så nå er det bare å sale opp for Swiss til HKG.

Ha en super fredag!

God fredag fra bispegården!

Har scannet mange flybilder i sommer, som ligger på Flickr.com, både egne og bilder jeg har kjøpt eller fått, fleste dias.

God helg!

Glad fredag fra toppen av byen. Startet dagen på Kaffebrenneriet i Vika - med en følelse av Italia. Heldigvis sprakk vi i går - så da blir det ingen stemme på KrF i valget om en måneds tid allikevel... Gutta på Sjømaten på Vinderen åpner igjen i dag - så da blir det stas til middag:-)

God fredag fra MUC. Litt forsinket fra OTP men det blir ikke noe problem å rekke LH2454 til OSL. LH leverte helt ok service om bord i dag. Vi får se hvordan det blir på neste leg.

Back