God fredag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Da var det snart helg igjen! Ikke helt feil det!

Nuvel, T minus 5, så det blir vel mer sulling og finne på ingenting i dag.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen folkens - det er fredag og snart frihelg for min del. Her i Oslo nord - er det rått etter en kveld og natt med mye regn og 11 grader. Regnet skal fortsette til over helgen omtrent - velg deg en annen by å feire helgen på :)

God helg.

Jan

Mornings og god freddan. Tilbake på kontoret og skogen, over en uke siden sist. Etter tre dager som barnevakt var det i grunn litt deilig og dumpe ned i kontorstolen. Ellers ble gårsdagens konklusjon at junior ikke liker fly Norwegian. Ha en fin dag

God fredag fra Trondheim :) :)
Føles egentlig som tirsdag i og med at jeg har vært hjemme noen dager , men deilig at det er lørdag da. I morra tipper jeg det blir togtur til hjemplassen og tur til bassenget med kidsa. Blir en flott lørdag -noe må en finne på i drittværet.

Ha en flott fredag :) :) :)

Morn frå Trondheim. Dette har vore ei innhaldsrik veke, der ein har fått testa fleire dimensjonar av prosjektleiar-rolla og mykje moro. Tirsdagen og fly&øl var eit fint høgdepunkt. I helga vert det 3-årsfeiring. Tida går, gitt! Og nedteljinga startar til tredje nye flytype av året, ATR 72 til AES neste helg.

God helg til alle, uavhengig av kva for flyselskap ein føretrakk i tidleg barndom :)

God fredag fra flytoget. LH ville ikke la meg velge sete igår så nå håper jeg på hjelp i skranken, Skal ut og stikke litt av fra høsten denne helgen.

Ha en god en alle som skal bruke solbriller i helgen.

God ettermiddag fra Forus,
Siste arbeidsdag denne uken, det skal bli godt med helg ja.
Det ligger an til en variert helg , inklusive pass av barnebarn. Det er som regel rimelig livlig med et knippe på 2 , 4 og 5 år.
Jeg har igjen inne en request fra "deltakerne" for å kjøre elektrisk tog!
Da er det bare å finne frem Marklin modell tog og begynne å bygge et oppsett i kveld.
Ha en fin dag og god helg alle.

Sannelig er det ikke blitt fredag i det Sørlandske også.
En regnfull dag dog.
Tror jeg må innom vinmonopolet før jeg kjører hjem. Fikk så lyst på Portvin. Nieport LBV såda. En kupp til ca 200 penger. Pepperkakene er i butikken og sammen med Selbu Blå er det et funn! Iallefall sammen med Hr Nieport! Nammenamm og god helg!

G'moorgen, ja! Kun fire skift igjen før det blir helg! Skjønt, helg og helg .. Tirsdag blir det 2 x LH til Budapest før jeg setter snuten nordover.

Stor dag for Atlanta-spotterne i går. Virgin Atlantic hadde 'forhåndspremiere' på sin nye London-rute med en spesialcharter med sin nye B787-9 i går. Stor glede og jeg postet de beste bildene her.
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=127904

Sol og fint, og i kveld blir det en pils i wifecooker'en. :up:

Grei utsikt fra rommet. :cool:

attachment.php

Attachments

• split.jpg
    split.jpg
    58.4 KB · Views: 373
Skal på oslo-tur imorgen med en liten tur innom lillestrøm først.
Går det greit å kjøpe flytog-billett på gardermoen -> oslo, og så ta en pause på lillestrøm noen timer før en fortsetter turen til oslo?
Eller må en kjøpe billett for hver strekning?

f. Opphold under reisen er ikke tillatt. Dette gjelder ikke dersom en kunde har reist fra Oslo Lufthavn med et avlest (validert) kort eller kjøpt billett for en stasjon lenger enn Oslo S og feilaktig gått om bord i tog som har Oslo S som endestasjon.

Skal på oslo-tur imorgen med en liten tur innom lillestrøm først.
Går det greit å kjøpe flytog-billett på gardermoen -> oslo, og så ta en pause på lillestrøm noen timer før en fortsetter turen til oslo?
Eller må en kjøpe billett for hver strekning?

Flytoget kan du kun ta til/fra Oslo Lufthavn, så går du av på Lillestrøm, kan du evt. kun ta det tilbake til OSL. Du kan ta hvilket som helst tog til Lillestrøm om du vil, men videre til Oslo må du altså velge NSB. Kjøper du evt. en billett hele vegen fra OSL til Oslo, har den begrenset gyldighet, så om du er for lenge i Lillestrøm må du kjøpe ny billett videre.

Ellers er NSB sine tog nesten like raske som Flytoget, så to separate NSB-billetter blir fort billigere enn Flytoget uansett ;) (70+50 kroner)

Jeg ville også gått for NSB. Billigst og greiest dersom man skal ha et stopp underveis til Oslo S.

Back