Her er det siste kontordag før det bærer 2 uker på jobb i Asia (Jobb, Tommy... Ikkje hønsehuset). Noe jeg bare gleder meg sånn måtelig til, ettersom jeg nesten bare skal til uhumske steder.
God fredag fra No1 Lounge, Bedrooms & Spa i T3 på LHR, hvor jeg for øyeblikket nyter utsikten av OY-KAN mens jeg venter på AA 107 til JFK. Turen ned fra OSL med BA763 gikk relativt knirkefritt, og vi landet før rute, til tross for at boarding nok ble forsinket av at det av en eller annen grunn ble brukt trapp fra gate 51. I og med at det var en A321 var jeg litt overrasket over at de ikke brukte to, og det ble da også lang kø. Men Menzies skal ha for at de faktisk avviste de glupingene som prøvde å boarde selv om de ikke satt på de seteradene det var annonsert boarding for, og at de faktisk ropte opp når det var klart for boarding av neste gruppe. Veldig bra, det er mer enn mange andre klarer på OSL...
Vel fremme her på LHR har jeg sett både A380 og 787 fra BA, førstnevnte sto ved gate på T5C. Er den satt inn på noen form for rute ennå? Det sto en brannbil ved siden av, så det er også mulig at den sto der for å teste noe. Når vi landet sto det for øvrig ikke mindre enn fem nye eller nymalte AA 777 her, skal si de holder høyt tempo på rebrandingen.
380'n går til FRA for trening enn så lenge, før LAX begynner i oktober.
God reise!
380'n går til FRA for trening enn så lenge, før LAX begynner i oktober.
God reise!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.