God fredag fra flybussen

Grynt fra rom 3119 på Plaza

Våknet rundt 04:36 ( i hvert fall da jeg kikket på klokka) og har ikke klart å sove igjen. Om det er pga jeg gleder meg til dagens aktiviteter eller om det er pga jeg pleier å sove dårlig første natten på et nytt sted, vet jeg ikke, men våken er jeg i hvert fall...

Håper det ikke ødelegger kvelden for meg :8:

Gårdagens aktiviteter var bra, om enn litt lite mat i 33 etg. Det ble en god gjeng som fant veien til TGI for mere mat, og litt sosialisering (Spelling? :drunk:).

Satser på en god stemning på OSL, ARN og CPH, og i luften i mellom disse!

Ha en fin fin dag forumister, om det er på DO eller ikke :)

God morgen fra Oslo Plaza avdeling Kringsjå studentby. He-he. Som student sparer man der man kan spare penger og ser nada poeng i å bruke penger på Oslo Plaza når man tross alt er permanent basert i Oslo. En times tid til jeg tar t-banen mot sentrum og flytoget ut for MegaDo. Skåret i gleden er dessverre at man må ta 08:30 flyet til TRF i morgen for et seminar på Tjøme. Ellers skulle jeg gjerne vært helga i Køben jeg. Viktigste er tross alt dagens flight. :colgate:

God morgen fra 1116! Relativt tidlig i seng for å være i toppform til Den Store Dagen. Nå blir det stor frokost før Flytoget bestiges. Jetlag beseiret.

Mornings fra Sandaker. Får vel etterhvert hive meg på trikken ned til Oslo S og Flytoget. Det skal jo DOes. Ellers fikk jeg mail fra Marriott idag om at de hadde gitt meg opup til gull ut året og en challenge ut året for å beholde det, uten at jeg hadde bedt om det. Men greit for meg, da må jeg til India eller Aberdeen blir det normalt Marriott. Ha en fjong dag

God morgen fra Bergen. Dagens plan er en tur på sats med kona etterfulgt av brunch på Colonialen. Dagens ansvar på jobben strekker seg til å fortelle kolleger at det er viktig å bruke refleks i mørket, så ganske oversiktelig. Heter forresten refleksbrikke reflector på engelsk?

God morgen fra Bislett hvor frokosten fortæres i dette øyeblikk, det eneste som gjenstår nå er vel bare å klappe sammen kofferten og finne seg en passende trikk for turen ned til Oslo S.

Denne dagen blir helrå!

Ha en fin dag! :D

Grynt fra rom 3119 på Plaza

Våknet rundt 04:36 ( i hvert fall da jeg kikket på klokka) og har ikke klart å sove igjen. Om det er pga jeg gleder meg til dagens aktiviteter eller om det er pga jeg pleier å sove dårlig første natten på et nytt sted, vet jeg ikke, men våken er jeg i hvert fall...

Håper det ikke ødelegger kvelden for meg :8:

Gårdagens aktiviteter var bra, om enn litt lite mat i 33 etg. Det ble en god gjeng som fant veien til TGI for mere mat, og litt sosialisering (Spelling? :drunk:).

Satser på en god stemning på OSL, ARN og CPH, og i luften i mellom disse!

Ha en fin fin dag forumister, om det er på DO eller ikke :)

Da er vi naboer. Jeg er 3117.

Er i ferd med å komme meg på beina. Blir en interessant affære dette i dag, ja. Får bare håpe været i Bodø blir bedre enn det er meldt, ellers blir det ikke mye være å ha low-pass i.

God morgen fra Nydalen.
På tide å finne seg ei t-banevogn, og komme seg til Oslo S. Blir en strålende dag med MegaDo dette. Ha en forsatt god dag, uansett hva man skal idag. :)

DO morgen fra 3205. Her er det frokost på rommet - melkesjokolade og kaffe.

Så får man etterhvert rave bort på banehuset.

Tarraaa

Mornings fra Sola.
I dag er det ikke annet å si enn God tur til alle dere som skal på MD 80 farvel.
Jeg har valgt litt annerledes denne helgen....snakke meg om å ta dårlige valg....

Ha en strålende helg alle sammen

God morgen fra 3014. Det ble litt senere enn planlagt i går, men er straks klar for frokost, utsjekk og Flytoget om en halvtimes tid. Det må vel holde. :)

God fredag og DO, folkens!

DO morgen fra flybussen.
Tidlig kveld i går for å være opplagt til dagen i dag. Straks fremme på Gardemoen. Dette blir gøy! :D

God morgen fra flytoget.

Her har man fått i seg frokost og satt kursen nordover mot OSL og dagens utvidede triangeltur.

Hyggelig runde på Fridays i går. Har en god følelse for at resten av dagen blir bra :)

S

Back